Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-10-2008, 10:57
DaveDroge
DaveDroge is offline
Ben je 18- 25 jaar, doe dan mee aan deze online test en maak kans op een prijs van 100 euro!

-> Iedereen in de leeftijd van 18 jaar tot en met 25 jaar is van harte uitgenodigd.
-> Per twee van de 100 deelnemers aan de test wordt 100 euro toegewezen via loting.
-> Invullen duurt ongeveer 30 minuten.

Wie voert het onderzoek uit?
Het onderzoek wordt uitgevoerd door Dave Dröge, student Gezondheidspsychologie aan de Open Universiteit. Begeleiding vindt plaats vanuit de Open Universiteit in Heerlen. Mocht je contact op willen nemen voor een nadere toelichting, aan of opmerkingen kan dat via: Email: davedroge@hetnet.nl

Anonimiteit en Vertrouwelijkheid?
Na invulling en verzending van de vragenlijst krijgt de onderzoeker de antwoorden per e-mail opgestuurd. Met deze informatie doen wij niets. De email adressen worden direct losgekoppeld van de ontvangen vragenlijst waarna de loting voor de prijzen zal plaatsvinden onder deze deelnemende email adressen. In de rapportage van het onderzoek worden geen verwijzingen naar individuen (individuele formulieren) gemaakt. De gegevens worden op groepsniveau geanalyseerd, zodat je als invuller van de vragenlijst nooit herkenbaar zult zijn.

Invulinstructies
De vragenlijst zal waarschijnlijk bij het invullen niet al te veel moeilijkheden opleveren. Het invullen van de enquête zal circa 30 minuten in beslag nemen. Bij de meeste vragen zijn 5 antwoorden mogelijk, uit die mogelijke antwoorden kun je er telkens 1 kiezen, die het meest op jezelf van toepassing is. Alleen de eerste pagina geeft een paar open vragen, daarna kan alles worden gekozen via aanklikken met de muis. Probeer alles in te vullen a.u.b., alleen na invullen van nagenoeg alle vragen maak je kans op de prijzen (je mag natuurlijk wel een vergissing maken en een vraag vergeten zijn, dat kan gebeuren).

Doe mee door aanklikken van de volgende link: http://www.emotiefocus.nl/begin_test.html

Alvast hartelijk dank voor je deelname!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-10-2008, 12:20
Hulk
Hulk is offline
Hoe worden de prijswinnaars bekend gemaakt?
Oud 30-10-2008, 12:28
Verwijderd
Citaat:
Na invulling en verzending van de vragenlijst krijgt de onderzoeker de antwoorden per e-mail opgestuurd. Met deze informatie doen wij niets.
Beetje zinloos dan.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2008, 16:55
Verwijderd
Citaat:
Beetje zinloos dan.
Hier moest ik om lachen.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2008, 21:01
Verwijderd
De wonen/werken/studie vind ik lastig, op mijn werk heb ik hele andere manieren dan thuis of op mijn studie. Ik kan wel aan de hand van een ding alle vragen invullen, maar wat heb je daaraan?
Met citaat reageren
Oud 30-10-2008, 21:02
Verwijderd
ja er staan een paar spelfouten in waaronder ik wordt

31. Van de hoeveelheid kleine/onbelangrijke beslissingen die ik moet maken betreffende wonen/werk/studie wordt ik nogal eens nerveus. .
Met citaat reageren
Oud 01-11-2008, 12:56
Nona
Nona is offline
Ik geef deze test door aan de volgende drie emailadressen van personen tussen de 18 en 25 jaar en maak daarmee kans op een extra prijs van 100 euro:

Betekent dat dat ik mijn vrienden lastig moet gaan vallen hiermee voordat ik meeloot? Want in dat geval vind ik je startpost nogal misleidend en wil ik mijn deelname intrekken.
Oud 01-11-2008, 15:36
Inanis
Inanis is offline
het enige waar een test als deze werkelijk iets over zegt.. (met al zijn zeer eens/zeer oneens invulhokjes) naar mijn mening.. is hoe mensen over het internet gemiddeld geneigd zijn om het in te vullen.
maarja succes ermee.
Oud 02-11-2008, 15:50
Hulk
Hulk is offline
Citaat:
Ik geef deze test door aan de volgende drie emailadressen van personen tussen de 18 en 25 jaar en maak daarmee kans op een extra prijs van 100 euro:

Betekent dat dat ik mijn vrienden lastig moet gaan vallen hiermee voordat ik meeloot? Want in dat geval vind ik je startpost nogal misleidend en wil ik mijn deelname intrekken.
Geloof je werkelijk dat 1 op de 50 mensen die dat invult 100 euro krijgt...
Oud 04-11-2008, 09:15
Verwijderd
Pfff. ik vond het wel lang. Op een gegeven moment was ik het invullen wel zat.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2008, 15:27
Nona
Nona is offline
Citaat:
Geloof je werkelijk dat 1 op de 50 mensen die dat invult 100 euro krijgt...
Dat kan dan ook maar beter zo zijn. Maar het valt natuurlijk best na te gaan wie het onderzoek leidt, en een mailtje is zo gestuurd.
Oud 17-11-2008, 09:42
DaveDroge
DaveDroge is offline
Citaat:

Nee hoor dit is een extra prijskans. als je deze emailadressen niet invult maak je nog steeds twee keer kans op de 100 euro. De prijzen worden verloot nadat er 100 deelnemers binnen zijn. Dat kan wel even duren nog, de uiterste einddatum is eind januari. Maar de prijzen worden natuurlijk wel echt uitgedeeld.

Het invullen duurt wel eventjes dat klopt. Even volhouden !
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten