Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-11-2008, 21:54
babybeertJ
babybeertJ is offline
heeeyy allemaal!!!!

ik ben smooooooorverliefd op een jongen. maar er zijn problemen.
PROBLEEM EEN:

hij is een vriend van mij, en we hebben heel veel lol zamen als we naar school fietsen, met andere kinderen. als ik hem verkering vraag, ben ik bang dat hij niet meer bevriend met me wilt zijn...

PROBLEEM TWEE:

mijn vriendinnen (nee dat zijn er niet veel) vinden hem echt een sukkel. ze weten wel dat hij een vriend van me is, maar dat is ook wel het enigst. ik durf het niet tegen hun te zeggen want we dromen de hele tijd al over een dubbeldate ieder met haar eigen vriendje, en dan ergens heen. maar dat lukt niet als ik (ik zeg ALS ik ) verkering met hem heb, kunnen we niet dubbeldaten. want hun vinden hem niks

PROBLEEM DRIE:

mesne gaan ook niet jarloers op me wordn, want heel erg flitsend knap issie ook niet xD voor mij wel natuurlijk.

o shit moet kappen want i moet afsluiten
morgen meer problemen

grrr
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-11-2008, 22:45
niña
niña is offline
Je vindt het een probleem dat mensen niet jaloers op je gaan worden als je een relatie met hem zou krijgen? En tsja, vervelend als je vriendinnen 'm niet top vinden, maar jij wil toch een relatie met 'm, zij niet? Misschien zou je je prioriteiten even anders moeten indelen. Als jij echt zo gigantisch smoorverliefd ben, stap je over deze 'problemen'.
Oud 22-11-2008, 01:16
Mariekje*
Mariekje* is offline
Enkele reacties verwijderd; Commentaar op de schrijfstijl van de TS lijkt me behoorlijk nutteloos, en zijn ook absoluut niet gewenst.

Reactie probleem 1: Als jij die jongen heel erg leuk vind, en graag verkering met hem zou willen kun je dit waarschijnlijk gewoon het beste aan hem vragen. Als hij jou niet ziet zitten, en daarna geen vrienden meer wil zijn... Lekker laten gaan, er zijn genoeg andere leuke jongens. Al begrijp ik best dat je het jammer vind als dit jullie vriendschap moet kosten. Ik denk alleen dat je jezelf dan moet afvragen in hoeverre hij een echte vriend van jou is, als hij je om die reden al laat stikken.

Reactie probleem 2: Een dubbeldate kan altijd nog! Het is veel belangrijker dat jij je goed voelt bij je vriendje, dan dat je vriendinnen hem ook 'goedkeuren'. Lekker samen plezier maken, en als je vriendinnen niet willen dubbeldaten, ga je gewoon ieder apart iets leuks doen.

Reactie probleem 3: Ik denk dat je niet verkering moet willen omdat anderen dan jaloers op je kunnen zijn. Het lijkt mij vooral belangrijk dat jij hem leuk en knap genoeg vind, en wat anderen er dan van vinden is helemaal niet belangrijk

Succes!
Oud 23-11-2008, 15:02
I C U
I C U is offline
Ik sluit me aan bij HvJ: het is belangrijk dat jij een jongen leuk vindt en hij jou. Wat de rest ervan vindt... Tja, shit happens. Als je vrienden echt je vrienden zijn, zijn ze blij met je omdat jij hem leuk vindt. De rest komt vanzelf.
Reageren

Regels voor berichten