Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Ach voor de eindverantwoordelijke van niet 1 maar 2 'relatieve' risicobanken voor de komende pff 5 jaar verdient hij in vergelijking met de rest van de zwijnen niet veel.
als je me vraagt of ik 100 keer modaal een vrij oneerlijke verdeling vind gezien het feit dat hun bestaan afhankelijk is van de rest van alle mensjes op de wereld en het feit dat we een vrij onderontwikkelde samenleving hebben zeg ik ja daar heb ik kritiek op. ik meen dat je naar het eerste vroeg, maar vooruit. veel belangrijker vind ik dat een herenakkoord van 4,5x je inkomen max lening een wetmatigheid wordt, maar goed, het zal wel niet de laatste crisis zijn ![]() De wroeters eten en het volk bloed, c'est la vie.
|
Zalm - CEO Fortis - ABN Amro - Geboren : 1956 Nederland - Getrouwd - Kinderen : 5
Jaar: € 750000 Maand : € 62500 Week : € 15000 Dag : € 3000 Gerard Joling - Zanger en Presentator - Geboren : 1960 Nederland Jaar : € 1500000 Maand : € 125000 Week : € 30000 Dag : € 6000 Edwin van der Sar - Keeper Manchester United - Geboren : 1970 Nederland - Getrouwd - Kinderen : 2 Jaar : € 5200000 Maand : € 433333 Week : € 104000 Dag : € 20800 Oprah Winfrey - Talk show host, actrice, uitgever, CEO Harpo Productions - Geboren : 1954 VS - Kinderen : 0 Jaar : € 219434000 Maand : € 18286167 Week : € 4388680 Dag : € 877736 ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|