Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-11-2008, 14:05
Eddy_Stam
Eddy_Stam is offline
KLETS JEZELF NAAR DE BIOSCOOP!

Op de afdeling communicatiewetenschap aan de Vrije Universiteit Amsterdam wordt de laatste jaren veel onderzoek gedaan naar communicatie via internet. Voor een onderzoek naar online communicatie dat binnenkort begint zijn wij op zoek naar jou.

Wat houdt het onderzoek in?
Als je je op de onderstaande website inschrijft voor deelname aan het onderzoek krijg je de contact gegevens toegezonden van een andere voor jou onbekende deelnemer.
Het is de bedoeling dat je gedurende 1 week ofwel via e-mail ofwel via MSN, communiceert met deze persoon. Wij stellen jullie alleen aan elkaar voor. Je bent verder vrij om te bepalen waar je het over wilt hebben en hoeveel contact jullie hebben. Wij zijn erin geïnteresseerd hoe gesprekken via deze media verlopen. Om dit te kunnen onderzoeken stellen we je aan het einde van de week online een aantal vragen over hoe je de communicatie hebt ervaren. Ook vragen we je dan alle berichten die jullie naar elkaar hebben verzonden naar ons op te sturen.

Voorwaarden om mee te doen:
• Goede beheersing van de Nederlandse taal
• Minimaal 18 jaar
• Je moet beschikbaar zijn om te communiceren met de ander tijdens de communicatieweek van maandag 17 november tot zondag 23 november
• Na de communicatieweek vul je online een vragenlijst in m.b.t. de communicatie
• Na de communicatieweek stuur je alle berichten die jullie naar elkaar hebben verzonden naar ons op
• Beschikking hebben over een computer met internettoegang
• Een e-mail adres en MSN messenger adres opgeven
• MSN geïnstalleerd (versie 6 of hoger)

Voldoe je aan al deze voorwaarden? Schrijf je dan nu in (voor zon 16 november) op de onderstaande website. Iedereen die het onderzoek volledig afrondt maakt kans op een bioscoopbon van €15,-!

www.vu-communicatieonderzoek.tk
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-11-2008, 14:25
arPos
arPos is offline

Hey, alles goed.
ja prima
soo wat doe je
school <blabla>, werk <blabla>
ok leuk

<15 min>

duzz, wat ga je morgen doen.

zoiets
echt weer iets voor de VU

Wat is de onderzoeksvraag/hypothese?
waarom een .tk heeft de VU geen domein/server, of is dit een puur studentenproject?
Oud 06-11-2008, 15:50
Eddy_Stam
Eddy_Stam is offline
Haha, wat een heerlijke reactie

Het is idd een studenten onderzoek, elke groep heeft zijn eigen hypothese ( er zijn 5 groepen )

Kijk als je niet mee wilt doen prima hoor, maar om nu gelijk over de vu te beginnen, kom op hea

Groetjes verder!
Met citaat reageren
Oud 07-11-2008, 09:43
Verwijderd
Citaat:
Ook vragen we je dan alle berichten die jullie naar elkaar hebben verzonden naar ons op te sturen.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2008, 10:02
Yana
Yana is offline
Ik denk dat gesprekken anders verlopen als je weet dat deze voor onderzoek zijn + later naar iemand worden opgestuurd, dan wanneer dit niet het geval is...

Maar goed. Ik heb er niet zoveel zin in
Oud 07-11-2008, 16:47
arPos
arPos is offline
Citaat:
Haha, wat een heerlijke reactie
Het is idd een studenten onderzoek, elke groep heeft zijn eigen hypothese ( er zijn 5 groepen )
Okej , maar toch voor de lulz, wat is je hypothese? (pm if u like)

Citaat:
Kijk als je niet mee wilt doen prima hoor, maar om nu gelijk over de vu te beginnen, kom op hea
heb geen tijd
en om onderstaande.

Citaat:
Ik denk dat gesprekken anders verlopen als je weet dat deze voor onderzoek zijn + later naar iemand worden opgestuurd, dan wanneer dit niet het geval is...
Ik vind communicatie een geheel vak te verdelen in formeel, informeel, talen, formules, klanken, vorm en kleur, als antwoord op communicatie op internet (niet een van de subs) zou je flauw kunnen antwoorden; met 0en en 1en, verder lijkt het me niet zo heel erg verschillend met allerdaagse communicatie, wellicht iets ongeremder maar dat lijkt me sterk met iemand die je net kent, en al liep dat lekker als je weet dat iemand anders het gaat lezen dan ga je het ook niet even over de heerlijke kontseks van gister hebben

verder niets dan goeds over de VU hoor natuurlijk
Oud 26-11-2008, 16:48
Naamloos.bmp
Naamloos.bmp is offline
Citaat:
• MSN geïnstalleerd (versie 6 of hoger)
Mag een open source MSN client niet, ook al kan deze overweg met het officiele MSN protocol?
Met citaat reageren
Oud 26-11-2008, 20:44
Verwijderd
Enquetes voor school en studie horen op Algemene schoolzaken, topics waarin mensen gezocht worden op Contact gezocht...dit topic hoort dus op één van die twee fora en niet op psychologie. Ik verplaats hem voorlopig naar AS, als de forumbazen van dat forum vinden dat hij op CG hoort, dan kunnen zij hem alsnog daarheen verplaatsen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten