Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-11-2008, 20:30
Skilly
Skilly is offline
Hallo Allemaal,

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, want ik ben echt radeloos

Na maanden lang aan me verslag te zitten en steeds opgeslagen hebben op me usb. Was ik vandaag bezig op me eigen pc (normaal werk ik op me pc op het stagewerk).

Plotseling toen ik besllot dat ik het ook wilde opslaan op me eigen pc. Gaf me een pc een vage storing dat er iets was met de codering. Druk nee om het anders op te slaan en dna gaan er dingen verloren. Of kies ja en ga verder met gewoon opslaan. Ik drukte op ja. Waarna vervolgens het schermpje komt dat ik alles kwijt ben.

Weg verslag weg al me maanden alles weg.
Er gaat maandag iemand naar me stick kijken of ik het terug kan krijgen. Maar wat is de kans denken jullie dat ik het terug krijgt me verslag erop? En hoe gebeurd dat?

En nee ik heb het niet uitgepringt. Messchien heb ik een nack up gemaakt op me werk maar dat weet ik niet zeker.

Groetjes Skilly

Oja ik heb de usb meteen eruit getrokken zonder de veilige manier want ik had het helemaal gehad. Het was namelijk niet de eerste keer dat het gebeurd bij me pc.
Oud 22-11-2008, 21:15
Verwijderd
Dit hoort op S&M
Met citaat reageren
Oud 23-11-2008, 10:01
freyk
freyk is offline
stop je usb in je systeem en Probeer het eens met recuva - slim te bestanden terug te halen.

Daarnaast raad iedereen streng aan (kan je het niet bevelen) om altijd de "veilig verwijderen" te gebruiken.
Want als je je usbstick eruit rukt terwijl je systeem op de voor- of achtergrond met usbstick bezig is, dat er een grote kans bestaat dat je bestanden erop beschadigd raken.
Oud 23-11-2008, 13:50
joris456
joris456 is offline
als je geuluk hebt is ie hersteld door WORD start word nogeen keer op op dezelfde comuter en kijk of er rechtsmidden een bericht verschijnt met: de volgende bestanden zijn hersteld door microsoft Word
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten