Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-08-2002, 19:09
cybergurlie17
cybergurlie17 is offline
ik heb een probleempje. ik ga nu een paar week met jongen.. maar dan alleen zoenen tijdens het uitgaan. en dan is het altijd hardstikke gezellig. maar ik wil meer, maar hij volgens mij niet.. ik heb hem gister gesmst maar hij smst niet terug! hij deed wel leuk is zaterdag met mij naar huis gelopen helemaal en hij zei dat ie wel zou smsen maar ja dat deed ie dus niet. en ik ben eigenlijk te trots om nog een te smsen of te bellen...
en omdat ik dat vaker heb met jongens (niet smsen enzow) denk ik dat het weer niets wordt. en ik zit zo in de knoop met mijn gevoelens dat ik het allemaal wil afkappen.. dus hem negeren tijdens het uitgaan en een andere jongen zoeken, maar ik weet niet of dat wel de oplossing is?? help me!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-08-2002, 19:12
RenT
RenT is offline
Zoek nu geen contact meer met hem, maar ontmoet hem de volgende keer dat je uitgaat.... dan merk je in ieder geval hoe hij tegenover je staat, en als dat nog steeds positief is en hij brengt je thuis, begin er dan een gesprek over hoe het is tussen jullie.
Ik denk dat je dan wel recht hebt op duidelijk, na een maand ofso
Oud 06-08-2002, 19:16
Roozie
Roozie is offline
Citaat:
RenT schreef:
Zoek nu geen contact meer met hem, maar ontmoet hem de volgende keer dat je uitgaat.... dan merk je in ieder geval hoe hij tegenover je staat, en als dat nog steeds positief is en hij brengt je thuis, begin er dan een gesprek over hoe het is tussen jullie.
Ik denk dat je dan wel recht hebt op duidelijk, na een maand ofso
ja gewoon voor de dag halen wanneer je weer een keer met hem hebt gezoend, óók wanneer je bang bent om dan het leuke moment te verpesten, de volgende dag spoken die rotgedachten toch weer door je hoofd.

ik herken dit namelijk, heb dit ook vaak! Had met een jongen gezoend, de volgende dag met hem op t terras gezeten en daarna zei hij dat hij belde.. is niet gebeurd. Dan baal je echt hoor!!
Oud 06-08-2002, 20:30
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
vraag hem om duidelijkdeid. daar heb je recht op.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 00:10
Unexplained
Unexplained is offline
Bel hem eens op voor een gezellig gesprekje.

Als je lekker aan het kletsen bent kun je langzaam in dat onderwerp rollen. Vraag bijvoorbeeld tussendoor "heb jij eigenlijk veel vriendinnetjes gehad?". Zo rol je vanzelf er wel in...en op het moment suprème vraag je hem natuurlijk wat hij van jou vindt! Als het hem dan nog niet duidelijk is, is het een sukkel.

Nouja, de rest doe je zelf maar uitzoeken
Oud 07-08-2002, 00:31
Verwijderd
Jongens zijn mislukt...get used to it
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten