Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
- Alle geluiden die verkouden mensen produceren.
- Waar ik ook niet tegen kan is als mijn oren dicht zitten, want als ik dan iets eet kan ik dat overdreven goed horen en lijkt het net alsof ik heel hard zit te smakken en slikken. - Het geluid van krijsende kinderen, ik krijg daar echt wurgneigingen van. Vooral dat kind van de buren dat als ze straf krijgt ongelofelijk hard gaat nephuilen zodat wij kunnen meegenieten. ![]() - Onze afzuigkap, want die maakt heel veel herrie. - Het opstartmuziekje van mijn telefoon. (kan je misschien ook wel veranderen maar ik ben bijzonder a-technisch, ja.) |
![]() |
|
Verwijderd
|
Piepschuim
Wat Uice zegt (slechte muziek) Dichtslaan van deuren Wasmachine Neus ophalen Kuchjes (van die constante kuchjes, als iemand een zware roker is of zo) Druppende kranen WC-geluiden Wegwerkzaamheden of klussende buren (boren, hamers etc) Ventilatie De pieptoon die je soms in intercity treinen hoort |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik trek het gehamer van mijn buurman op zijn piano en z'n gesputter in zijn saxofoon ook erg slecht. Hij oefent nu al een halfjaar vrijwel dagelijks toonladders en één intro van één lied waarbij hij telkens op hetzelfde moment de fout in gaat.
En hij heeft dus een piano én een saxofoon, dus als hij genoeg heeft van een uur of wat falen op het een gaat hij verder op het ander. Gelukkig komt er soms een docent of een kundige vriend van hem langs, dan klinkt er opeens aangename jazz door de flinterdunne muurtjes van het complex en kan ik doen alsof dat de soundtrack van mijn leven is. Maar meestal is dat niet het geval en moet ik gauw een koptelefoon zoeken en andere muziek opzetten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dit stuk speelt 'ie, hoewel het bij hem uiteraard veel lelijker klinkt. En hij verneukt het altijd tussen de 23ste en de 30ste seconde en begint dan opnieuw. KGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ah. Beethoven, moonlightsonate.
Niet moeilijk nee maar het stuk is heel moeilijk goed te spelen, ik vind deze versie echt enorm kut, die jij had, paranoide ![]() En om ontopic te gaan dan: ik vind het enorm vervelend als mensen slechte covers maken, of nu bijvoorbeeld een stuk gewoon slecht spelen ![]() En qua specifieke geluiden.. als ik moe ben ga ik me ergeren aan bepaalde stemmen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh ja, harde knallen zoals vuurwerk enzo. Maar die vind ik niet per se irritant, ik word er gewoon bang van. Dat heb ik ook als er bijv. een brommer voorbij rijdt, ik krijg dan altijd de neiging om weg te duiken of me heel klein te maken, gewoon omdat ik het geluid eng vind.
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Haten jullie mij? sexylexy | 24 | 16-03-2006 21:18 | |
De Kantine |
Wat vind jij een irritant geluid? freud | 124 | 15-01-2005 22:31 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
nask -verslag (werkstuk)- Manon14 | 9 | 06-06-2004 14:56 | |
Verhalen & Gedichten |
Spiegelwereld>> verhaal Twijg | 66 | 09-12-2003 12:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: De reünie Ieke | 0 | 01-10-2003 20:52 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |