Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
ok.. ? foei? uuhm hier in maleizn, overijse, noemt iedereen de 'walen' walloniers.. dat is gewoon een manier van zeggen! aan het woord walloniers is hier niks fout. ik ben al geintregeerd, dat hoef je me echt niet te gaan vertellen hoor, ik woon twee meter (ja echt twee meter) van de taalgrens af (Maleizen --> La Hulpe), ik weet dus evenveel af van de beide gewesten, het leek me gewoon leuk om ook eens jullie mening te weten over wat er tussen vlaanderen en wallonie gebeurt.. en wat heb ik er nu aan om op een vlaams forum te gaan, daar zeggen ze toch niks positiefs over walloniers? en dan kom ik toch ook niks te weten over de vlamingen? je hoeft in ieder geval niet zo patronizing te doen hoor! ik ben geen hollands klein kind.. (btw wauw.. wat een link.. ik vind echt wel interessantere dingen op youtube hoor.. ) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maargoed. Het hele gezeik in België zal me aan mijn reet roesten. Onverdraagzame horken die samen in één land wonen. Trek het uit elkaar of hou op met zeiken. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
luister eerst eens naar wat voor een gezeik nedederlanders altijd hebben, zoals al het gezeik op de radio dat nergens over gaat.. maar dat gaat dan ook ECHT nergens over! ze hebben niet eens tijd voor muziek op de radio.. belgie zit in een echt probleem, tis logisch dat ze daarover moeten praten, maar dat praten gaat n u net niet omdat er twee talen zijn. sommigen willen dat belgie uit elkaar aat, maar dat wil ik niet, ik bedoel dat zou echt een toppunt van zwakheid zijn.. maar bon bedankt voor je mening iig =D ik zal het doorgeven aan de regering =p btw dat over hollands klein kind, was een major typ-fout, ik wou eerst iets anders schrijven maar toen haalde ik dat weg, alleen niet helemaal en toen stond er hollands klein kind in plaats van klein kind.. =p |
![]() |
|||||
Citaat:
gewoon mondiaal eerst naar engels chinees en spaans en dan vervolgens 2 afstrepen. ik ga voor de laatste. Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
we hebben zo goed en zo kwaad als het kan eenheid, we kennen onze geschiedenis en erkennen hem. goed het is niet 'the pledge to the flag' vlak na het ontbijt zoals in dat andere mislukte hollandse superproject aan de oostkust van dat continent daar in het westen kwam vandaag weer eens langs brussel noord, je zou zeggen dat WOII al een tijdje geleden is maareh ![]()
Laatst gewijzigd op 12-11-2008 om 23:55. |
![]() |
|
Toodles, wat wil je nu eigenlijk? Je zoekt meningen, maar je wil ze niet vinden in Vlaanderen en Wallonie. Vlamingen vind je te negatief, maar het is ook niet in je opgekomen om het de Walen te vragen. Leer jij wel Frans spreken op de Europese school? Uiteindelijk kom je hier en ga je klagen dat het de mensen niks kan schelen (hetgeen natuurlijk ook een mening is). Als jij bij de Brico een hamer zoekt ga je toch ook niet kijken bij afdeling verf? Excuses voor alle verborgen aannames.
Mijn mening over Belgie is: splitsen, Antwerpen hoofdstak maken, reging vormen met een Staten Generaal met aan het hoofd de raadspensionaris. Provincies fuseren tot Vlaanderen, Brabant, Limburg, Friesland, Gelre, Holland, Overijssel, West-Nedersaksen, Utrecht en Zeeland.
||
![]() |
Citaat:
en JA we leren frans hier op de europese school, ik HEB het ook al aan heel veel walen gevraagd (not that that's any of your business..), maar toch bedankt voor je tip.. ik wil jou dan ook een tip geven: doe gewoon niet zo patronizing (hiermee bedoel ik "Leer jij wel Frans spreken op de Europese school? " wat is dat nu weer voor een opmerking? en "Als jij bij de Brico een hamer zoekt ga je toch ook niet kijken bij afdeling verf?") en mensen zullen je misschien wat serieuzer willen nemen. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
ik wou eerst een andere zin met hollands schrijven en toen wou ik, ik ben geen klein kind schrijven, maar toen had ik hollands niet weggehaald, anyway, das echt heel typish, ik kan echt niks met forums =p dus als ik iets echt heel raars zeg, dan ligt het aan mijn unexperience met forums.. xD |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Hey, toevallig gaat Premtime over dit onderwerp: http://www.omroep.nl/nps/premtime/
|
![]() |
||
Citaat:
wat de walen verder doen moeten ze zelf weten ![]() maar we kunnen ze ook dwingen;
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
zo dan, zonder tol (of gewoon heel het gebied volplempen met havens, dat zou hamburg leuk vinden):
||
Citaat:
![]()
|
Wat ik van beiden vind? Tja, wat is er over volken als collectief te zeggen? Niet veel toch. Wel vind ik de figuren die die hele taalstrijd serieus nemen ronduit zielig. Met als toppunt van infantiliteit een rel dat in een dorpje rond Brussel ergens Nederlandse verkeersborden stonden, en de Frans sprekende Forensen die van Frans gebied naar Frans gebied reden dat niet leuk vonden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Kijk eens op forum.politics.be... daar is 't vol van belgen met een mening (wie weet vind je ook nog een goed doordachte, je weet maar nooit)
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|