Advertentie | |
|
![]() |
|
@wup
Je moet niet aan mij vragen hoe lang dat gaat duren ![]() ![]() Ik kan wel vertellen dat de pijn wel echt weg is nu. Dat is fijn. Maar als hij voor mijn neus zou staan, zou ik hem nog steeds willen bespringen. Ik weet in ieder geval wel dat ik absoluut geen relatie meer met hem wil. Dat besef ik ook steeds meer. Verstandelijk wist ik dat al twee jaar, maar gevoelsmatig begint het ook steeds meer te komen. Of andersom ![]() Ik ben erg blij dat ik nu voor een aantal maanden naar de andere kant van de wereld ga. Een nieuwe uitdaging en hopelijk ook eens een goede rebound ![]()
||
Citaat:
Kreeg een mail van een goede vriendin van hem en ze zei dat het een klotesituatie is wat ook helemaal klopt.. Pfff nu denk ik weer gelijk aan alles... had het juist een beetje verbannen. (wel lief van dr hoor maar toch ![]()
|
eergister mn ticket naar Mexico geboekt, ik ga voor 3 maanden op bachelor-onderzoek in Guatemala en reis via Mexico. heb er vette zin in maar nu ik geboekt heb besef ik pas echt dat ik hem zo lang niet ga zien.
![]()
|
Verwijderd
|
Hij stuurde gister uit het niets heel lieve smsjes enzo en ik heb meer kriebels dan ooit tevoren.
![]() En ik werd vanmorgen wakker en ik dacht: Ik wil blijven liggen! Nee ik moet naar school, gaat niet. Vandaag zie ik Vriendje weer. *zucht* Wat is mijn leven toch leuk. Best ernstig. ![]() Laatst gewijzigd op 30-10-2008 om 10:23. |
![]() |
|
Ach kut. Mijn moeder heeft continu kramp in haar been, door de dubbele hernia, en dat doet haar zo'n pijn. Ik weet ook niet meer wat ik moet doen. Waar gaat dit heen?
![]() ![]() ![]()
|
Top! Mijn vriend is mee geweest naar school toen ik mijn scriptie moest verdedigen. Echt geweldig! En ben geslaagd, en morgen gaat hij mee naar mijn diploma-uitreiking en dan gaat ie in pak
![]() En we zijn op zoek naar een huisje maar dat schiet nog niet zo op, maar erover fantaseren samen is ook al heerlijk!
||
Citaat:
Klinkt knap klote meis, sterkte ermee... *knuv*
||
Citaat:
![]() ![]() Over het vorige waar we het over hadden, daarin heb je wel een punt wat betreft die onzekerheid..je weet natuurlijk nooit wat er in de komende maandan gaat gebeuren, al hoop je er het beste van. Ik zei dat ook tegen mijn vriendje maar hij keek me verontwaardigd aan van: 'denk je dat we dan niet meer bij elkaar zijn ![]() ![]() ![]() Ot: Hij heeft mijn verrassing gekregen en vond het leuk ![]() ![]() |
![]() |
|
Het lijkt erop dat hij zich niet meer laat afschikken
![]()
||
![]() |
Citaat:
@ x-spekkie-x : Ja, dat soort verhalen wil ik natuurlijk niet horen he ![]() Ik denk dat het goed komt. Yes! Het is 3 dagen uit en heb al 2 dagen niet hoeven huilen ( en ik ben nogal een jankbek, dus dat zegt wat) Ik baal enorm van die toetsweken, want ik heb zin om uit te gaan en me te bezuipen etc |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() en inderdaad keihard feesten, dat is altijd mijn medicijn geweest haha
|
Bezoekuurtje was wel weer heftig, maar ik vind het wel heel erg fijn om haar blij te maken. Hehe, volgens mij hou ik meer van m'n beste vriendinnetje dan van m'n vriendje
![]()
|
tijdje niet meer langs geweest, maar met mij gaat het nog steeds toppie. En Metallica, wat gaaf dat je nog steeds bij je vriendje bent, dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht gezien de verhalen.
![]() Binnenkort is het gala waar wij elkaar hebben leren kennen weer, dan zijn we dus bijna een jaar samen ![]()
|
alles voelt weer aardig stabiel en dat is fijn. spannend is dat ze m'n vader een dezer dagen rechtop gaan zetten om 'm te laten 'staan'. ben benieuwd. en morgen is m'n vriend hier en gaan we gordijnen checken huhu.
||
Citaat:
![]() ![]() Ik voel me zowaar goed op relationeel gebied! Ik ben heel erg blij dat ik een aantal maanden weg ga uit Nederland, zodat ik mijn ex ook niet bij een concert kan tegen komen. Dit geeft mij even de kans om echt helemaal los van hem te komen. Hell, misschien zelfs een (antiliaanse) rebound ![]() Verder heb ik vanmiddag weer quality time met mijn pa (samen laptop shoppen!) en vanavond komt mijn hele familie zowat (alles ooms en tantes komen hier voor spelletjesavond, dat zijn dus tien extra mensen in huis). Kan ik foto's maken en afscheid nemen ![]()
|
Tis nu ruim vijf weken geleden en vandaag heb ik hem voor het eerst weer gezien. Vorige week gebeld en hij zou terugbellen voor een afspraak maar niet gedaan, dus ging ik er gisteren langs maar hij was niet thuis. Voelde ik me nog meer klote, want ik wilde hem al een week heel erg graag gewoon even zien. Vanmiddag vrij gekregen van mijn werk, aangezien ik alleen maar kon janken en weg wilde. Toen naar hem toe gegaan, maar hij was weer niet thuis en hem maar gebeld. Vijf minuten later was hij thuis en hebben we een uurtje bij hem thee zitten drinken en zitten kletsen en dat was zo ontzettend fijn.
Gepraat over hoe het nou ging en hij las nog elke dag mijn kaartje en dacht elke dag aan me, droomt een paar keer per week over me en mist me gewoon en dat is onwijs fijn om te horen. We hebben gepraat en gelachen en herinneringen opgehaald en dat was echt een opluchting. Ik ben sinds het uit is niet zo gelukkig meer geweest als nu en al is het fout om dan juist van de oorzaak van alle ellende vrolijk te worden ben ik er wel heel erg blij mee.Volgende week gaan we een avondje afspreken en dat lijkt me heel erg leuk. Maar ik mag niet teveel hopen. Echt niet. En verder gaat alles prima. Vrienden zijn heerlijk, familie is lief. Yeah ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Verder voel ik me goed? Sta er versteld van, maar ben eigenlijk niet echt verdrietig meer. Misschien komt er nog wel een terugslag, maar ik voel me nu goed. Ik zie ineens mogelijkheden als vrij mens. Eens echt flirten als ik aan het werk ben ofzo. En ik ga lekker veel dingen doen met vriendinnen die ik anders met hem zou doen ( filmpjes, concertjes etc) woei! ![]() |
![]() |
|
gisteren was de begrafenis..twas een lastige dag gisteren,maar ook wel leuk ergens. met alle vrienden samen na de begrafenis nog samengekomen en daarna nog een wandeling gemaakt met pintjes en wijn.
maar toch, ik ben uitgeput man
|
Het was echt zo gezellig gisteren. We hebben samen met m'n huisgenootjes film gekeken en voor het eerst samen op mijn kamertje geslapen. En ik ben zooo verliefd <3 Maar nu moet ik gaan leren voor m'n tentamens en zie ik hem donderdag pas, maar dan hebben we wel een lang weekend samen
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
|