Advertentie | |
|
![]() |
|
my revised opinion:
mbt wat te doen: ja, als het niet belangrijk is dat die punten correct zijn hoef je het van mij ook niet te vertellen hoor, maar ik wéét niet of die punten zo belangrijk zijn... mijn mening: en trouwens, als ze teveel geven is het niet erg, en als ze te weinig geven, gaan ze klagen: allemaal goed en wel, maar da's niet eerlijk voor degenen waarbij ze (te weinig of) maar juist genoeg heeft gegeven. voor hetzelfde geld geeft ze bij haar lievelingskes consequent een half punt bij en geeft ze de rest altijd maar gewoon 'hun' punten of te weinig - sorry, maar ik vind dat niet kunnen... juist is juist hé... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Jouw cijfer klopt toch, dus je hebt er voor jezelf niets aan als je het zou vertellen, dan zou ik het zo laten. Alleen als je eigen cijfer zou veranderen en het was ergens heel belangrijk voor (loten ofzo) zou ik het melden. Anders benadeel je toch alleen maar die andere mensen, waarom zou je het doen?
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
degenen die te weinig punten gekregen hebben als ze natellen laten hun punten veranderen naar het correcte punt, degenen die correct waren blijven, en degenen die te veel hebben gekregen zwijgen gewoon -> de gemiddelden liggen dan hoger dan ze in werkelijkheid lagen, en degenen die hun correcte punten hebben gekregen zijn daar dan wél de dupe van, want het lijkt alsof zij minder goed gepresteerd hebben in vergelijking met het te hoge gemiddelde. |
![]() |
|
Je hebt al besloten, maar voor het vervolg is mijn advies: niet mee bemoeien als het jou niet aan gaat.
Het gevaar dat het op een verkeerde manier wordt opgevat is gewoon erg groot. Zeker op een middelbare school, waar niet alles democratisch gaat (en hoort te gaat) wordt helemaal niet zo prijs gesteld als je altijd zo eerlijk bent. Zowel door klasgenoten niet als door de docenten zelf niet. Want vergeet niet dat je als het ware iemand op haar vingers tikt om te vertellen dat ze het fout doet. Dus altijd mee oppassen.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Dit of dat? #3 Evil Monkey | 500 | 06-08-2007 01:35 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Iraans tienermeisje ter dood veroordeeld na gedwongen prostitutie Verwijderd | 500 | 29-12-2004 23:59 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal} Planet of the Ducks (part IV) weetikveel | 7 | 01-07-2003 15:14 | |
Psychologie |
is praten wel altijd het beste? Ciskaatje | 12 | 24-02-2003 10:29 | |
Psychologie |
MIJN SPREEKBEURT WILLEN JULLIE PLEASE ChEcKEN kleinedraak | 13 | 25-08-2002 20:43 | |
Psychologie |
ik kan alleen maar zwijgen mercurius | 5 | 08-03-2002 04:43 |