Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-09-2008, 23:40
WolterB
WolterB is offline
Jazeker, ook de strijd om de KNVB-Beker is weer in volle gang sinds vandaag en ook de eerste Amateurploegen hebben stunts afgeleverd. De uistlagen van vavavond:

De winnende amateurs:
Rijnsburgse Boys - RBC Roosendaal 2-1
HHC H'berg wns - Go Ahead Eagles 1-1
Lisse - Achilles'29 3-4

De Verrassingen:
sc Cambuur wns - FC Zwolle 3-3
Helmond Sport - FC Omniworld wns 2-2

Overige uitslagen:
Jong PSV - PSV 0-3
FC Dordrecht - BV Veendam 3-2
IJsselmeervogels - AGOVV Apeldoorn 1-3
Quick Boys - Willem II 0-1
FC Den Bosch - HFC Haarlem 2-1
EHC - Fortuna Sittard 0-3
Be Quick'28 - RKC Waalwijk 1-2
AZ - Heracles Almelo 3-0

Laatst gewijzigd op 24-09-2008 om 00:06.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-09-2008, 23:41
Verwijderd
Wat een mooie uitslagen zeg! Rijnsburgse boys
Met citaat reageren
Oud 24-09-2008, 07:50
Verwijderd
Waarom is Cambuur dat thuis van Zwolle wint een verrassing, Wolter? En ook Omniworld dat bij Helmond wint, vind ik nou niet meteen totaal verbijsterend

Ik hoop dat er vanavond minimaal één verrassing bij komt

Laatst gewijzigd op 24-09-2008 om 08:29. Reden: hoo, ik moet wel op he goede knopje drukken
Met citaat reageren
Oud 24-09-2008, 08:29
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Waarom is Cambuur dat thuis van Zwolle wint een verrassing, Wolter? En ook Omniworld dat bij Helmond wint, vind ik nou niet meteen totaal verbijsterend

Ik hoop dat er vanavond minimaal één verrassing bij komt
Omdat Zwolle en Helmond 3e en 6e staan en de Jupiler League en Cambuur en Omniworld 12e en 18e en het budget en de spelers toch stukken minder zijn tussen beide clubs
Oud 24-09-2008, 08:43
Verwijderd
Citaat:
Omdat Zwolle en Helmond 3e en 6e staan en de Jupiler League en Cambuur en Omniworld 12e en 18e en het budget en de spelers toch stukken minder zijn tussen beide clubs
Cambuur heeft juist ongelofelijk ingekocht de afgelopen zomer. Op papier één van de sterkste selecties in de Jupiler league.

En ik denk dat het budget van Helmond en Omniworld redelijk gelijkwaardig zijn, Helmond is maar een arme club hoor.

Ik volg de Jupiler League goed. Zwolle heeft een goed team, maar Cambuur ook. Helmond en Omniworld zijn allebei ordinaire counterploegjes die niets in de play-offs te zoeken hebben. Dat het verschil op de ranglijst tussen Helmond en Omniworld zo groot was, wist ik niet en verrast me wel een beetje

Bij Cambuur hebben ze de kolder in de kop, een beetje de trainert ontslaan na twee verliespartijen. Maar daar zit Menzo nu, die krijgt de boel wel aan het voetballen.

Ik begrijp je redenatie wel hoor Wolter, maar ik keek absoluut niet op van de uitslagen en ik durf mezelf wel een kenner van de Jupiler League te noemen.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2008, 21:38
Ford Prefect
Ford Prefect is offline
Verlenging bij Feyenoord - Top Oss.
Oud 24-09-2008, 22:27
WolterB
WolterB is offline
Uitslagen van woensdag:

De Bataven - Excelsior 0-1
FC Emmen - FC Twente 0-5
MVV - sc Heerenveen 0-3
De Treffers - De Graafschap wnv 3-4
GVVV - NAC Breda 1-3
VVV-Venlo - FC Volendam wnv 2-3
Kozakken Boys - WKE wnv 1-2
Spakenburg - Telstar 0-1
HSC'21 - Sparta R'dam 1-2
Capelle - Roda JC 2-4
Ajax (Ama) - Vitesse 0-2
Sparta Nijkerk - FC Lienden wnv 1-2
Quick Boys 2 - FC Eindhoven 0-3
Feyenoord wnv - TOP Oss 3-0
Oud 25-09-2008, 13:12
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Jammer, ik hoopte dat Feyenoord er uit zou gaan, wat een armoedige bedoeling.
Oud 25-09-2008, 21:56
WolterB
WolterB is offline
Uitslagen van donderdag:

Be Quick 1887 - NEC 0-5
Hollandia - FC Groningen 2-3
Jong FC Twente - ADO Den Haag 1-4
Papendrecht - Haaglandia/SW wns 3-3
Ajax - FC Utrecht 2-0
Oud 25-09-2008, 22:05
WolterB
WolterB is offline
Clubs in de derde ronde:

Eredivisie (16):
ADO Den Haag
Ajax
AZ
Feyenoord
De Graafschap
FC Groningen
sc Heerenveen
NAC Breda
NEC
PSV
Roda JC
Sparta Rotterdam
FC Twente
Vitesse
FC Volendam
Willem II

Eerste divisie (10):
AGOVV Apeldoorn
sc Cambuur
FC Den Bosch
FC Dordrecht
FC Eindhoven
Excelsior
Fortuna Sittard
FC Omniworld
RKC Waalwijk
Telstar

Amateur (6):
Achilles'29
Haaglandia/SW
HHC Hardenberg
FC Lienden
Rijnsburgse Boys
WKE
Oud 26-09-2008, 06:07
Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
PROGRAMMA DERDE RONDE KNVB-BEKER

Roda JC - Willem II
AZ - PSV
Sparta Rotterdam - SC Cambuur Leeuwarden
Excelsior - FC Den Bosch
FC Eindhoven - FC Twente
WKE - De Graafschap
HHC - Feyenoord
SC Heerenveen - Haaglandia
FC Volendam - Ajax
FC Lienden - Vitesse
FC Omniworld - NAC Breda
NEC - Rijnsburgse Boys
ADO Den Haag - Fortuna Sittard
AGOVV Apeldoorn - FC Dordrecht
Telstar - FC Groningen
RKC Waalwijk - Achilles '29
Oud 26-09-2008, 10:59
Verwijderd
Hahahaha Nac voor de 20e keer in de afgelopen 23 bekerwedstrijden een uitwedstrijd geloot. Zinds 2003 pas 3 thuiswedstrijden.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2008, 22:44
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Ja, dat is behoorlijk klote. Dat heeft ons 2 finales gekost denk ik, ik blijf erbij dat de halve finale AZ uit doorgestoken kaart was, maar verder is er naar mijn mening een eerlijke loting. Maar we mogen nu niet klagen met de loting denk ik.

AZ - PSV is trouwens een mooie affiche.
Oud 12-11-2008, 07:48
WolterB
WolterB is offline
Gisteren zijn de eerste wedstrijden van de derde ronde gespeeld en om eerlijk te zijn vond ik de teams die tegen amateurploegen of veel lager geklasseerde ploegen speelden allemaal gruwelijk tegenvallen en geen van hen verdiende het om door te gaan.

RKC Waalwijk - Achilles'29 1-2
Verdiende uitslag. RKC heeft minstens 5 kansen alleen voor de keeper om zeep geholpen, liep er inspiratieloos bij en had geen enkele vechtlust
NEC wnv - Rijnsburgse Boys 1-0
Dat NEC een verlenging nodig had lijkt al genoeg te zeggen, maar dat dit doelpunt uit een vrij makkelijk gegeven strafschop komt doet nog meer afbreuk aan de zege. Rijsburg had moeten winnen, want naast een gemiste strafschop en een schot op de paal hebben ze zeker 3 hele goede kansen gehad en gestreden voor wat ze waard zijn
FC Omniworld - NAC Breda 0-1
Wederom een aanfluiting voor het hoger ingeschaalde team. Onmiworld maakte het spel, kreeg de kansen en had verdiend om te winnen. Een doelpunt van Amoah in de blessuretijd zorgde voor de knock-out.
Roda JC - Willem II 1-0
Slappe wedstrijd. Beide teams leken zich te sparen voor de competitie en bij Willem II kreeg na rust de hele voorhoede rust (of waren ze misschien echt opeens alle drie gebelesseerd?). Het enige doelpunt viel na geklungel in de verdediging van Willem II.
WKE - De Graafschap 2-4
Ook De graafschap schatte zijn tegenstander te zwak in. Na een snelle 0-3 kwam WKE terug tot 2-3, wat het tot kort voor tijd bleef.
AGOVV Apeldoorn - FC Dordrecht 2-3
Een echte bekerwedstrijd. De mooiste van afgelopen avond. Hier werd gestreden voor de overwinning, met een uiteindelijk verdiende winnaar.
Excelsior - FC Den Bosch 2-0
Gelijkopgaande wedstrijd, veel strijd en tot 8 minuten voor tijd doelpuntloos. Excelsior wist door te drukken op het einde, met een erg mooi doelpunt van de debuterende Benard.
Oud 12-11-2008, 07:55
Melkfles
Melkfles is offline
rkc verloren 8)
Oud 12-11-2008, 12:00
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Dit was mijn benzine en tijd niet waard. Wat een kutwedstrijd en een schandalige prestatie van NAC. Wel heerlijk kunnen lachen na de 0-1 "10,10,10,10 ze krijgen voetballes"

Totaal onterecht gewonnen, wat me opzich geen reet interesseert, maar onterecht winnen tegen een club die laatste staat van het betaalde voetbal...
Oud 12-11-2008, 19:53
Verwijderd
1-0 voor de palingen
Met citaat reageren
Oud 12-11-2008, 21:30
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Oh man, vanochtend uitgelachen door de Ajacieden op school. Wat ga ik morgen toch plezier hebben
En Vitesse eruit door amateurs
Oud 13-11-2008, 12:20
Melkfles
Melkfles is offline
bekervoetbal

jammer voor ajax, maar ze waren waardeloos.
Oud 13-11-2008, 15:47
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Wat een held is die Hans Kraay jr. ook
Oud 13-11-2008, 15:48
WolterB
WolterB is offline
Ohja, uitslagen van woensdag

FC Volendam wnv - Ajax 1-0
Slechte wedstrijd, inspiratieloos Ajax, onmachitg Volendam en de ploeg die het minst een vloek over zichzelf afriep heeft gewonnen
sc Heerenveen - Haaglandia/SW 7-0
Eindelijk een ploeg die heeft laten zien hoe je tegen amateurs kunt spelen. Makkelijke overwinnen, maar Sibon is nog steeds jammerlijk uit vorm.
Sparta R'dam - sc Cambuur 2-1
Aardige wedstrijd van Sparta, al had er meer ingezeten voor Cambuur.
FC Eindhoven - FC Twente 2-3
Twente kwam snel en makkelijk op 0-3, daarna hebben ze vee gas teruggenomen, net genoeg om een 3-3 in de slotminuten te voorkomen.
ADO Den Haag - Fortuna Sittard 4-1
Hoort Fortuna nog wel thuis in het betaalde voetbal? Niet met het spel wat ze gisteren lieten zien. Het was zwak en zelf bij een 3-0 achterstand bleven ze met 10 man achter de bal staan.
Telstar - FC Groningen 0-3
Groningen speelde prima tegen een onmachtig Telstar. De Zweden hebben wel een hele grote invloed daar, kan ze mogelijk nog in de problemen brengen in de toekomst wanneer één van de drie weggekocht wordt.
FC Lienden Vitesse 1-0
Tsjah, wat kan je hier over zeggen? Vitesse speelde bar en bar slecht en heeft zich volledig in de luren laten leggen door de ploeg van Hans Kraay Jr. 3 jaar geleden nog een middenmoter ind e 4e klasse, nu gewonnen van Vitesse. Way to go daar in Arnhem.
AZ wnv - PSV 1-0
Strijd, goed voetbal en kansen waren er volopaanwezig, net als een paar overtredingen die eigenlijk niet onbestraft hadden moeten blijven. AZ swingt weer zoals ze 2 jaar geleden deden en is misschien wel de sterkte ploeg in de beker dit jaar.

HHC Hardenberg - Feyenoord 1-5
Matige wedstrijd Feyenoord, toch verdiend gewonnen. Jammer van alle blessures dankzij Kocks.

Laatst gewijzigd op 13-11-2008 om 22:04.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2008, 22:03
WolterB
WolterB is offline
Loting 4e ronde:
Roda JC - FC Lienden
ADO Den Haag - FC Twente
Feyenoord - Heerenveen
NEC - Sparta
FC Dordrecht - De Graafschap
NAC Breda - FC Groningen
AZ - Achilles'29
FC Volendam - Excelsior
Oud 13-11-2008, 22:27
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Eindelijk weer eens thuis
Oud 14-11-2008, 12:51
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Loot je eindelijk thuis, moet je tegen Groningen
Oud 15-11-2008, 11:01
Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Of tegen FC Lienden
Oud 18-11-2008, 11:09
Verwijderd
Kraay: 'Meest waardeloze loting ooit'

Hans Kraay jr. baalt van de bekerloting die zijn FC Lienden heeft gekoppeld aan Roda JC. ,,Dit voelt alsof ik ontslagen ben, dit doet zoveel pijn", zei de trainer van de Gelderse hoofdklasser tegen Omroep Gelderland.

Voetbal
Van onze verslaggever

Kraay, die met Lienden stuntte door Vitesse uit te schakelen, sprak tegen Gelderse media van 'de meest waardeloze loting ooit'. ,,We mogen in een strafkamp naar Limburg. Daar worden we tegen de muur gezet en gefusilleerd. Afschuwelijk voor de spelers en supporters. Na één van de mooiste avonden van mijn leven heeft dit geen waarde. Het is net het uitzendbureau: het waren één mooie dagen. Die beker interesseert me gelijk geen moer meer. Zo sneu ook voor de jongens, zo sneu voor de fans. Niemand wil mee naar Roda JC. Geen enkele uitstraling, daar is niets te halen. Een drama voor onze club. Ziek ben ik hiervan."

hahaha woord voor woord groot gelijk, Hansie!

Laatst gewijzigd op 18-11-2008 om 11:18.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2008, 11:35
Methuselah
Methuselah is offline
Lol.
Oud 18-11-2008, 15:41
Tofke_H
Tofke_H is offline
Ik zag live (op TV) de wedstrijden van Ajax en PSV. Stiekem heb ik me toch wel geërgerd. Ajax was waardeloos vond ik. PSV - AZ viel wel mee, maar toch.. bekerwedstrijd zeker
Oud 18-11-2008, 22:02
kalinho
kalinho is offline
Ja ik baalde wel. Ik hopen op 87 spierscheuringen en botbreuken bij az-psv, blijkt alleen Kromkamp geblesseerd te raken

Achteraf maakte het niet uit, na zondag
Oud 20-11-2008, 06:40
Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Tofke!

Mjah ik vond het wel een mooie wedstrijd, niet enkel om de uitslag.. maar toch ook weer wel
Reageren

Regels voor berichten