Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
http://www.efkasoft.com/overhoor/overhoor.html |
![]() |
|
Ik was/ben zo'n raar genie dat alles in dr hoofd kan krijgen als het moet, dus als ik iets snap kan ik er in feite alles van onthouden, haalde dan ook standaard een 9 of 10 op woordjes. Maar toch, wiskundige en economische formules snapte ik dus niet altijd en kreeg ik dus ook niet zo makkelijk in mn hoofd, terwijl natuur- en scheikunde me wel weer redelijk makkelijk af gingen. Ooh ja, dat was wel vrij bagger, met scheikunde alle benamingen van chemische stoffen en formules uit je hoofd leren..
|
![]() |
|
Ik vond alles wat ik echt moest stampen een hel. Topografie, woordjes bij engels duits en frans, dat lukte niet echt. Tegenwoordig heb ik daar nog steeds wel wat moeite mee, structuurformules en eiwitstructuren enzo, dat lukt niet echt. Maar dingen die ik heel interessant vind daar wil ik wel wat meer moeite in stoppen en ook in verband leggen met andere dingen en dan gaat het wel. Maar haal nog steeds heel makkelijk dingen door elkaar dan.
|
Het gaat allemaal om de techniek van het opslaan. Helaas is ons onderwijs systeem daar niet op gebaseerd, je zult die techniek dus zelf moeten vinden/uitzoeken - eenmaal die techniek kennende kun je in principe alles zonder enige moeite opslaan. Ik zou zeggen: begin er dus vroeg mee.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vond geschiedenis erg moeilijk. Ik begreep er op één of andere manier helemaal niets van. Hoe hard ik ooit één keer geleerd had, ik haalde nog slechts een 7. Ik denk dat het te maken had met het toepassen van de te leren begrippen. Heb het achterlijke vak ook maar meteen laten vallen wanneer het kon.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Ik misbruik het forum even als persoonlijke Klaagmuur Verwijderd | 8 | 21-06-2012 17:20 | |
Studeren |
Help jij mij met mijn afstudeeronderzoek naar studiekeuze gedrag van vwo'ers? M. Hofman | 8 | 27-05-2012 21:11 | |
Studeren |
Huiswerkprobleem AlphaWolf | 10 | 16-03-2012 21:14 | |
Algemene schoolzaken |
Stoppen met school? :( sharpay098 | 16 | 06-01-2009 14:57 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] 'Het geheime meisje' xANNE | 1 | 29-03-2008 10:59 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 |