Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-02-2003, 21:19
importbelg
importbelg is offline
Ik zoek al heel lang de bladmuziek (piano) van Heaven, van DJ Sammy of/en Do. Ik bedoel de candlelight mix, en dan het liefst de begeleiding zoals die ook in het lied zelf wordt gespeeld.
En nee, google/bibliotheek etc etc hebben hem niet!! Kan iemand m vinden of heeft iemand hem, laat dan ff weten!
Advertentie
Oud 16-02-2003, 21:20
dr martens
dr martens is offline
www.google.nl
Oud 16-02-2003, 21:22
importbelg
importbelg is offline
Citaat:
dr martens schreef:
www.google.nl
lieve schat, lees mn bericht nog eens een keer, of kom met een directe link.
Oud 16-02-2003, 21:24
dr martens
dr martens is offline
Ik zal je bericht nog een keer doorlezen en dan kom ik met ene directe link:

www.google.nl
Oud 16-02-2003, 21:26
importbelg
importbelg is offline
Citaat:
dr martens schreef:
Ik zal je bericht nog een keer doorlezen en dan kom ik met ene directe link:

www.google.nl
Als jij zo'n held bent met google laat mij dan maar eens een directe link zien naar een pagina waar de bladmuziek staat die ik zoek. Kom je nu weer met je google.nl, lees dan bericht 1 nog maar een keer.
Oud 16-02-2003, 21:27
thunder110
thunder110 is offline
Ik zou het eens proberen bij een muziekwinkel. Er bestaat namelijk een tijdschrift, Popselections, dat elke maand nieuwe bladmuziek heeft van populaire nummers.

Maar het zal weer eens niks mogen kosten.

Laatst gewijzigd op 16-02-2003 om 21:29.
Oud 16-02-2003, 21:31
importbelg
importbelg is offline
Citaat:
thunder110 schreef:
Maar het zal weer eens niks mogen kosten.

dat zeg ik niet!!! Ik heb er best geld voor over. Nogmaals: ik kan nergens op internet , en ook niet in een muziekwinkel, de candlelight versie / versie van Do vinden. Als ze het ergens verkopen ben ik de eerste.
Oud 16-02-2003, 21:31
dr martens
dr martens is offline
muziek.leerlingen.com ---> bladmuziek
Oud 17-02-2003, 16:25
Miss Mols
Miss Mols is offline
wat zou ik je graag een site geven maar ik ben zelf ookal heel lang de bladmuziek aan het zoeke en zonder resultaat... idd bij popselections heb ik zelf ook gezocht maar ik ben heaven nog niet tegengekomen... klaat het je wel wete als ze het daar aankondigen dattie komt... dan kun je eventueel bij een muziekschool vragen of je tegen een kleine vergoeding ff mag kopieren (die hebben meestal een abbonnement op dat blad) succes met zoeken!
Oud 17-02-2003, 20:04
@Moon
@Moon is offline
ehm www.mp3search.com misschien??
Oud 17-02-2003, 20:23
importbelg
importbelg is offline
Citaat:
Miss Mols schreef:
wat zou ik je graag een site geven maar ik ben zelf ookal heel lang de bladmuziek aan het zoeke en zonder resultaat... idd bij popselections heb ik zelf ook gezocht maar ik ben heaven nog niet tegengekomen... klaat het je wel wete als ze het daar aankondigen dattie komt... dan kun je eventueel bij een muziekschool vragen of je tegen een kleine vergoeding ff mag kopieren (die hebben meestal een abbonnement op dat blad) succes met zoeken!
ik ben dus niet de enige

Heb al hier op de muziekschool rondgekeken maar daar kunnen ze me ook niet helpen. Het is zelfs (voorzover ik weet) nergens op internet te verkrijgen, en dan bedoel ik dus kopen, ook niet in de US. Als je m vindt hoor ik dat graag!!
Oud 17-02-2003, 20:53
annemiekk
annemiekk is offline
Citaat:
importbelg schreef:
ik ben dus niet de enige

Heb al hier op de muziekschool rondgekeken maar daar kunnen ze me ook niet helpen. Het is zelfs (voorzover ik weet) nergens op internet te verkrijgen, en dan bedoel ik dus kopen, ook niet in de US. Als je m vindt hoor ik dat graag!!
hij stond in de speelklaar
accoorden kan ik zo opnoemen
beetje 1-4-5 liedje
Oud 18-02-2003, 11:25
shaya
shaya is offline
ik heb wel de originele verzie van ut liedje, maar daar heb je niet zo veel aan denk ik. kweet nie of dat ut zelfde is
Oud 04-12-2008, 17:55
-_-lala-_-
-_-lala-_- is offline
http://www.bertheharingsma.nl/popmuz...o%20heaven.htm
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten