![]() |
|
National Novel Writing Month (NaNoWriMo). In 1 maand een novel schijven van 50.000 woorden samen met een heleboel mensen over de hele wereld.
De officiële website Deel hier je inspiratie, je gebrek eraan, je schrijfsessies tot diep in de nacht en de uiteindelijke overwinning op 30 november! Wie doet er mee? Ik ben van de partij. Voor de vierde keer dit jaar. ![]()
|
![]() |
|
Ooh jeetje! Drie jaar geleden is het me vet goed gelukt en het was te gek. <3 Ik heb het twee jaar geleden geprobeerd maar toen kreeg ik plotseling! een vriendje en was ik vooral daar mee bezig en afgelopen jaar ben ik er maar niet eens aan begonnen.
![]()
|
![]() ![]()
|
Ik heb vannacht impulsief besloten dat ik mee ga doen, en ik heb al een karakter en een plaats in m'n hoofd, en een heel vaag idee.. Nu nog een echte verhaallijn. Of iets anders en veel briljanters dan wat ik nu in m'n hoofd heb. Hmmm..
||
Citaat:
![]()
|
3600-nogwat en m'n personages hebben nu al een eigen wil.
![]()
Laatst gewijzigd op 01-11-2008 om 23:42. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb drieduizend woorden nu trouwens.
|
![]() |
|
Het kan nog best Neko, Droomz is immers al klaar, dus zij is het levende bewijs dat het zelfs in vier dagen mogelijk is om vijftigduizend woorden te halen
![]() Ik heb vandaag de tienduizend bereikt ![]()
|
Ugh, ik loop zo verschrikkelijk achter, niet grappig meer. Maar ik heb wél 17,197 woorden nu terwijl dat er 2 dagen geleden nog maar 12,355 waren, dus het gaat iig de goeie kant op. Nu nog doorzetten.
|
Uuuugh, ik loop zo enorm vast met mijn plot XD. Maar wel ruim op schema
![]() Neko: Vorig jaar begon ik ook pas ergens zes november. Heb het toen gehaald (net met 50.045 woorden), dus het kan zeker ![]() ![]() Mijn verhaal zuigt -_-' XD.
Laatst gewijzigd op 18-11-2008 om 21:09. |
![]() |
|
@liwin; Ik vind stoppen niet laf. Het is niet omdat ik het niet zou kúnnen, of omdat ik mijn verhaal niet goed genoeg zou vinden. Het is puur en alleen om de omstandigheden; die maken dat ik echt geen tijd heb. Ik zou mijn handtekening niet hebben als ik er niet volledig achterstond, en ik zou dus ook niet zijn gestopt als het op de een of andere manier toch had gekund.
|
Ik heb het gehaald. Maar het is wel echt héél slecht. Zojuist ben ik begonnen met het bewerken van een stukje waar ik nog wel redelijk tevreden over was, zal daarvan het eerste gedeelte eens op Letteren plaatsen
![]()
|
|