Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-11-2008, 15:25
Ferrywoman
Ferrywoman is offline
Hallo,

Ik zit nu in men P van Management Economie en Recht op fontys hogeschool in eindhoven.
Maar ik wil heel graag volgend jaar een universitaire opleiding gaan doen op dit gebeid.

Ik ben er van overtuigd dat ik dit jaar ga halen en een universitaire opleiding ook wel aankan.

Nu is alleen de vraag WAAR, het gaat me er niet zo 1 2 3 om welke opleiding ik precies ga doen, ja moet wel aansluiting hebben en zelfde richting zijn maar vooruit.

Het gaat me nu er vooral om Waar bij welke universiteit ik het beste een economische opleiding kan gaan volgen.

De enige maar is wel dat ik in limburg woon dus de meeste dingen al ver weg zijn.

Nu wil ik wel volgend jaar gaan samenwonen (in eindhoven) maar dan is rotterdam enzo nog steeds ver.

Nu dus mijn vraag waar kan ik het beste in de buurt van limburg/eindhoven een economische studie gaan volgen op een universiteit?

Ook wil ik graag weten waarom de stad de sfeer enzo boeit me niet het gaat me puur om de kwaliteit van de school en opleiding(en)

Alvast bedankt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-11-2008, 16:23
Anika
Voor zover ik weet heeft Tilburg een goede economische faculteit en dat is helemaal niet ver van Eindhoven vandaan, misschien is dat een optie?
Met citaat reageren
Oud 10-11-2008, 17:28
remy476
remy476 is offline
Citaat:
Hallo,

Ik zit nu in men P van Management Economie en Recht op fontys hogeschool in eindhoven.
Maar ik wil heel graag volgend jaar een universitaire opleiding gaan doen op dit gebeid.

Ik ben er van overtuigd dat ik dit jaar ga halen en een universitaire opleiding ook wel aankan.

Nu is alleen de vraag WAAR, het gaat me er niet zo 1 2 3 om welke opleiding ik precies ga doen, ja moet wel aansluiting hebben en zelfde richting zijn maar vooruit.

Het gaat me nu er vooral om Waar bij welke universiteit ik het beste een economische opleiding kan gaan volgen.

De enige maar is wel dat ik in limburg woon dus de meeste dingen al ver weg zijn.

Nu wil ik wel volgend jaar gaan samenwonen (in eindhoven) maar dan is rotterdam enzo nog steeds ver.

Nu dus mijn vraag waar kan ik het beste in de buurt van limburg/eindhoven een economische studie gaan volgen op een universiteit?

Ook wil ik graag weten waarom de stad de sfeer enzo boeit me niet het gaat me puur om de kwaliteit van de school en opleiding(en)

Alvast bedankt.
men = onbep vnw de mensen: ~ zegt er wordt gezegd
en Limburg en Eindhoven
Oud 10-11-2008, 18:09
Ferrywoman
Ferrywoman is offline
Ja was ook al aan Tilburg aan het denken. Maar volgens mij kom je daar niet zo makkelijk in. Omdat het via loting gaat sommige opleidingen.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2008, 09:14
Nyawa
Met een HBO-P loot je toch automatisch in lotingsklasse C mee? Dan maak je op zich nog best wel een redelijke kans voor Tilburg. Bovendien zie ik dat gewone opleiding Economie daar geen loting heeft; bij de andere economische opleidingen heb ik niet gekeken.

Anders dan Tilburg kom je toch op minstens een uur reizen. Nijmegen, Maastricht en Rotterdam zijn dan de meest dicht bijzijnde universiteiten; allemaal een uur of iets meer dan een uur met de trein vanaf Eindhoven. Dat is op zich nog wel te doen (ik heb zelf ook bijna een uur reistijd), maar dan moet je wel weinig contacturen hebben zodat je niet elke dag naar de universiteit hoeft. Ik weet niet in hoeverre dat bij economie het geval is.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2008, 17:10
Ferrywoman
Ferrywoman is offline
Ik heb besloten om als ik naar een universiteit ga naar die in Tilburg te gaan.
Nu alleen nog welke opleiding precies. Weet iemand misschien wat goed aansluit op management economie en recht?
Met citaat reageren
Oud 02-12-2008, 13:24
Roccardinho
Roccardinho is offline
Citaat:
Ik heb besloten om als ik naar een universiteit ga naar die in Tilburg te gaan.
Nu alleen nog welke opleiding precies. Weet iemand misschien wat goed aansluit op management economie en recht?
Recht&Managment dacht ik...dat kan je volgen in Tilburg.

http://www.uvt.nl/bachelorkiezers/op.../rm/jaren.html

http://studiegids.uvt.nl/it10.owp?pf...iantcode=6E250 en hier de vakken...wel volg je dan de vakken als de andere mensen die in jaar1 rechten doen.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2008, 19:07
Tim_Riswick
Tim_Riswick is offline
Ligt eraan wat je wilt doen. Met Recht en Management neem je in feite bijna twee studies op je en krijg je dus veel Recht in het eerste jaar, wil je meer de economische kant op zou ik iets anders pakken. Maar Recht en Management zou idd het beste bij management economie en recht passen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten