Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
f.scholieren.com, deslyxie.nl en dutchdreads.nl voor wat noodzakelijk sociaal contact en verder kijk ik regelmatig op cake wrecks voor mijn portie lol en dat is het dan wel eigenlijk. vaak forum ik tegelijkertijd met tv kijken of dingen voor school doen enzo
|
![]() |
|
forum.scholieren.com
www.hyves.nl www.eosdigital.nl www.rabobank.nl www.lastfm.nl webmail.han.nl www.google.nl www.wikipedia.nl
|
Verwijderd
|
scholieren.com
soija.nl xgratis.nl uitzendinggemist.nl overige tv-zender sites (binnen- en buitenlandse) youtube.com last.fm hyves.nl wikipedia.org (meestal nl/en) google.nl imdb.com mininova.org eurovision.tv overige eurovisie songfestival sites (binnen- en buitenlandse) vandale.nl weinig tot nauwelijks, doch een regelmaat: leerlingen-online.nl gay.eu ( ![]() abnamro.nl tot zover kom ik nu ![]() Laatst gewijzigd op 08-01-2009 om 22:07. |
![]() |
|
Rottitel want ik dacht dat het een reclametopic was!
Verder; scholieren.com, soija.nl, tvgids.nl, youtube, google, ghlyceum.nl, nu.nl, wikipedia, vandale.nl, knmi, interglot. Ohja, uitzendiggemist en lastFM! Oh, en ik zie dat ik niet de enige was die dacht dat het reclame was ![]()
|
forum.scholieren.com
soija.nl deslyxie.nl youtube.com last.fm www.hotmail.com www.cleopatra-groningen.nl www.uitzendinggemist.nl www.circua.com (ofzo, waar je series kan streamen <3) www.in-groningen.nl www.nestor.rug.nl www.google.nl www.groups.yahoo.com www.hyves.nl www.imdb.com www.tvgids.nl
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|