Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nee, dat is gratis. De formulieren zijn hier te vinden.
Je kunt ze openen en aanpassen met Adobe Acrobat Reader. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Staat er ook ergens hoeveel je belastingvrij mag verdienen?
|
Inschrijven bij de KvK is bij mijn weten niet gratis hoor. Ik betaal er elk jaar een klein bedrag voor. Weet ff niet hoeveel maar zal binnenkort wel weer komen voor 2009.
|
Doe je dat alleen in de zomer of het hele jaar door?
Als het alleen in de zomer is zou ik persoonlijk de moeite van het melden niet nemen voor 14 (max.) per dag.. Dan is het net zoiets als oppassen op iemands kinderen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En op het moment dat je echt flink belasting moet betalen, verdien je al flink genoeg dat je die subsidie en ondersteuning ook helemaal niet nodig hebt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Uit van hier! |
![]() |
||
Citaat:
Jouw suggestie om helemaal niks te betalen, vind ik weer veel te ver gaan. Miljonair worden terwijl ze voor jouw hek in de goot liggen omdat ze nog geen stukje brood krijgen van de staat, is ook niet alles. Of wat als je zelf langdurig ziek wordt? En de opmerking dat je het niet terug krijgt, gaan in het geval van de TS helemaal niet op. Zij verdient zo weinig, dat het allemaal binnen de belastingvrije grens valt.
||
Citaat:
|
![]() |
Commando, je klinkt mij al iemand die zelf nog nooit een belastingformulier heeft ingevuld. Heb je dat wel gedaan, met enige interesse voor je eigen financiële situatie, dan weet je dat er een algemene heffingskorting van ruim 2000 euro op de te betalen belasting geldt (nee het exacte bedrag weet ik ook niet, maar is gewoon op te zoeken). Voor iedereen. Dat komt er op neer dat je over de eerste ca. 6500 euro bruto inkomen (loon, winstuitkering uit onderneming, rente, uitkering etc) geen belasting hoeft te betalen.
Heb je over die eerste 6500 euro wel belasting betaald, dan krijg je dat deel van de betaalde belasting VOLLEDIG teruggestort op je rekening als je een correcte belastingaangifte doet. Volgende keer dat je gaat klagen, zou het handig zijn als je weet waar je het over hebt, zodat je anderen niet onnodig op het verkeerde been zet. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Het grote Albert Heijn Topic Deel 6 ikbenschipper1 | 369 | 03-02-2020 14:22 | |
Werk, Geld & Recht |
[Centraal] Het Belasting-topic Verwijderd | 500 | 28-01-2010 13:12 | |
Werk, Geld & Recht |
Het grote Albert Heijn Topic (deel 4) ikbenschipper1 | 501 | 24-10-2008 22:49 | |
Werk, Geld & Recht |
Freelance werk (belastingdienst) Ilona1 | 22 | 11-11-2006 17:19 | |
Werk, Geld & Recht |
TJ-biljet en al die zooi Snufje | 25 | 30-12-2003 17:17 | |
Werk, Geld & Recht |
zwart werk. TripleX | 10 | 13-02-2003 06:50 |