![]() |
|
![]() |
Heeey!
Ik doe mijn Profielwerkstuk over Eetstoornissen, Hierbij heb ik een niet hele grote enquête gemaakt over de invloeden en het eigen zelfbeeld. De link is: http://www.thesistools.com/?qid=66677&ln=ned En of jullie hem willen invullen, want ik heb zo veel mogelijk informatie nodig. Let op 1: er wordt gevraagd naar een e-mail adres of een unieke naam, Dit is omdat er anders bijvoorbeeld 1 iemand 40 keer mee kan doen aan het onderzoek! IK zie jullie e-mail adressen dus niet, en ook niet je unieke naam. De enquête is dus geheel anoniem! Let op 2: Ook bij de laatst pagina, staat er uiteindelijk bedankt voor je deelname. Je kan dan het scherm wegklikken, want wat eronder staat is reclame! Ook heb ik een vraag of ik meisje ( of jongens) mag intervieuwen via mail of msn die in aanraking zijn gekomen met een eetstoornis. ( Bij jezelf of in de naaste omgeving). Stuur dan een mailtje naar: pro.fielwerkstuk@hotmail.com en ik zal zo snel mogelijk contact met je opnemen. Al vast bedankt! Groetjes Eveline |
Advertentie | |
|
![]() |
|
|