Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-12-2008, 15:13
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Nouja, niet echt schoonheidsvragen, maar wel twee vraagjes.

1. Zo'n lijntje achterop je been, waardoor het lijkt of je kousen met naad aanhebt, hoe krijg je dat recht? En nee, ik wil het niet laten tatoeeren, maar met een penseeltje en oost-indische inkt (laten) doen. Is er een truukje voor ofzo? Of gewoon een vaste hand?

2. Hoe krijg je je haar zoals Bess in Elisabeth the Golden Age?

(het blonde meisje)
of een soortgelijk kapsel
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-12-2008, 15:45
EvilConduct
EvilConduct is offline
Koop een panty met naad aan de achterkant.

Bij de kapper.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2008, 16:14
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dat was mijn vraag niet.
En ik ga het zelf doen, ik heb die dag geen tijd om naar de kapper te gaan en ik wil het ook wel vaker kunnen zonder er duizentveel geld aan uit te geven. Al vraag ik me af of kappers dat tegenwoordig allemaal gewoon nog zomaar kunnen
Met citaat reageren
Oud 07-12-2008, 19:04
vilein
vilein is offline
Oost indische inkt lijkt me geen goed idee, zo'n panty kost 10,-.
Oud 07-12-2008, 19:10
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Waarom is dat geen goed idee? Ik heb kousen en die kousen wil ik per se aan maar ik wil het graag laten lijken dat ik een naadje in mijn kous heb. Want dat is gaaf. Dus hou op met andere oplossingen aandragen, daar vraag ik niet om.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2008, 19:18
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
Dus hou op met andere oplossingen aandragen, daar vraag ik niet om.
Brutaaltje.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2008, 19:21
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ja nou!

ik heb deze tutorial gevonden voor het haar, dat vind ik ook wel tof haar eigenlijk. Weet iemand waar ik zo'n dooie kat vind voor in dat kapsel?
Met citaat reageren
Oud 07-12-2008, 19:55
vilein
vilein is offline
Op straat.
En kind, oostindische inkt vervaagt. Als andere oplossing, want zo volhoudend ben ik, draag ik watervaste stift aan.Moet je wel recht tekenen.
Oud 07-12-2008, 20:05
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Recht tekenen moet sowieso En ik had het idee dat juist oost-indische inkt beter was, omdat dat lang blijft zitten. Watervaste stift slijt toch best snel uit?
Met citaat reageren
Oud 07-12-2008, 20:06
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
oh ideetje! Ik zet een streepje oost-indische inkt en een streepje watervaste stift op mijn hand. Wedstrijdje. Dankjewel Vilein! Dit soort 'alternatieve oplossingen' ontvang ik met open armen hoor, want ze zijn niet echt alternatief.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2008, 21:50
BendeBen
BendeBen is offline
Citaat:
Zo'n lijntje achterop je been, waardoor het lijkt of je kousen met naad aanhebt
eh?
Oud 07-12-2008, 22:00
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
eh?
Dat deden vrouwen vroeger nog wel eens wanneer ze geen geld hadden voor panties. Panties hadden vroeger een naad aan de achterkant omdat de techniek nog niet zo ver was dat ze naadloos gemaakt konden worden.

Zoiets:

Met citaat reageren
Oud 07-12-2008, 23:18
BendeBen
BendeBen is offline
ah ok.
ik vraag me dan wel af wat fizzle-fluffy precies allemaal in gedachte heeft dan want dit zijn t soort van details van de details die niemand ziet behalve jezelf.
Oud 08-12-2008, 16:19
Verwijderd
als dr date dan dr kousen van d'r afrukt ziet ie dat het streepje op dr benen staat en wat zal ie verrast zijn!!
Met citaat reageren
Oud 08-12-2008, 16:50
EvilConduct
EvilConduct is offline
Ah, dan kan hij natuurlijk de lijnen naar boven volgen.

Citaat:
Ik heb een ladder in mijn kous, wie klimt er naar boven?
Zoiets?
Met citaat reageren
Oud 08-12-2008, 17:39
Verwijderd
fizzle, teken het streepje gewoon op je kousen ipv op je huid en gebruik dan een watervaste textielstift.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2008, 19:46
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Fizzle, doe niet zo lastig en koop gewoon een panty met naad. Die kosten ook geen drol.
Dat je die andere perse aan wil is jammer, maar dan draag je die maar voor je 'normale panty' momenten. Echt waarom in godsnaam op je been tekenen. Maffe meid.
Oud 08-12-2008, 20:12
blablatje
blablatje is offline
Het lijkt me dat eyelilner beter geschikt is om een hele avond op je huid te zitten dan stift of schrijfinkt.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2008, 21:08
Dysmorphofobist
Dysmorphofobist is offline
Dit slaat toch echt alles, en nu ga ik slapen...
Met citaat reageren
Oud 08-12-2008, 23:23
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
ik heb nu al twee keer hier in snel reageren een reply getypt en op OK gedrukt in plaats van op snel reageren. Waardoor mn reply weg ging. zeer frustrerend.

het kwam er op neer dat fizzle fluffy grappig is en dat dat haar misschien werkt met het schuif je haarband naar voren zodat je haar bol komt te staan idee.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2008, 10:35
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
Weet iemand waar ik zo'n dooie kat vind voor in dat kapsel?
Misschien kun je zo'n scrub ding voor onder de douche gebruiken. Daar doet het mij nog het meest aan denken en anders feestwinkel denk ik. Succes ermee.
Oud 09-12-2008, 11:01
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
omg lol, koop toch gewoon zo'n panty man. denk je nou echt dat je zelf in staat bent om een rechte lijn op je been te tekenen? laat me niet lachen. die panties zelf zijn al lastig genoeg om recht te trekken.
Oud 09-12-2008, 14:26
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Fizzle, doe niet zo lastig en koop gewoon een panty met naad. Die kosten ook geen drol.
Dat je die andere perse aan wil is jammer, maar dan draag je die maar voor je 'normale panty' momenten. Echt waarom in godsnaam op je been tekenen. Maffe meid.
normale panty het is geen normale panty. Hij is juist voor speciale gelegenheden.

En zoals ik volgensmij ook al zei, als het streepje op je been zit dan gaat het tenminste niet scheef zitten, daarom wil ik dat ook! Ik snap niet waarom jullie blijven zeggen dat ik panty met naad moet kopen, ik heb al gezegd dat ik dat niet ga doen en dat ik het streepje op mijn been wil hebben, als je niet weet hoe ik dat streepje daar krijg dan adklfj;aslkdjfs;la enzo
Met citaat reageren
Oud 09-12-2008, 14:28
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Het lijkt me dat eyelilner beter geschikt is om een hele avond op je huid te zitten dan stift of schrijfinkt.
Ohja, eyeliner is misschien wel een idee!
Citaat:
ik heb nu al twee keer hier in snel reageren een reply getypt en op OK gedrukt in plaats van op snel reageren. Waardoor mn reply weg ging. zeer frustrerend.

het kwam er op neer dat fizzle fluffy grappig is en dat dat haar misschien werkt met het schuif je haarband naar voren zodat je haar bol komt te staan idee.
Ja, nouja, van haarbanden krijg ik hoofdpijn maar ik denk dat ik het met een kam doe, tenzij ik zo'n dode kat vind.

Die badsponzen heb ik geprobeerd, evenals een verenstola, maar als er dan een pluk haar verschuift zie je het zitten en het lijkt niet op haar dus dat ziet er heel gek uit!
Met citaat reageren
Oud 09-12-2008, 14:35
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Ohja, eyeliner is misschien wel een idee!

Ja, nouja, van haarbanden krijg ik hoofdpijn maar ik denk dat ik het met een kam doe, tenzij ik zo'n dode kat vind.

Die badsponzen heb ik geprobeerd, evenals een verenstola, maar als er dan een pluk haar verschuift zie je het zitten en het lijkt niet op haar dus dat ziet er heel gek uit!
Voor dode katten kan je het beste even diergeneeskunde bellen, daar liggen ze bij bosjes.
Advertentie
Oud 09-12-2008, 18:44
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
bij laura dolls in A'dam hangen trouwens vijfduizend nepbontjes. ik heb het filmpje niet gezien dus ik weet niet wat je met een dode kat bedoelt maar als je bont bedoelt moet je daar zijn.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2008, 20:34
vilein
vilein is offline
Dat is geen nepbont lieverd.
Oud 10-12-2008, 00:04
funest
funest is offline
maak je wel een foto als je het op je been hebt getekend?
Met citaat reageren
Oud 10-12-2008, 08:27
Noddy
Noddy is offline
Die 'dode kat' ziet er uit als een pruik in en haarnetje. En ik zou ook gewoon een panty met een naad kopen, maar daar heb je duidelijk geen zin in.
Oud 10-12-2008, 10:53
*oma*
*oma* is offline
Mocht je er nog niet aan gedacht hebben: ik zou iemand anders vragen om het lijntje te tekenen en om je haar te doen.
Oud 10-12-2008, 21:37
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
Citaat:
Dat is geen nepbont lieverd.
serieus niet? wat achterlijk, welk dier dan?

Hoe kun je overigens zien of iets echt of nep bont is?
Met citaat reageren
Oud 11-12-2008, 10:45
Verwijderd
dat kan je vooral voelen
Met citaat reageren
Oud 16-12-2008, 17:27
Verwijderd
toevallig heb ik hier een boek liggen hoe je zo'n lijn maakt, en de oplossing is (altijd) simpel: met oogpotlood laat je een vriendin die lijn trekken (althans, in de jaren 40). ze droegen er geen andere panty over maar poederden hun benen. ze konden geen echt naadpanty's betalen, anders hadden ze die wel gekocht. net als jij zou moeten doen.
kan je niet een naadpanty onder je feestpanty dragen?
Met citaat reageren
Oud 16-12-2008, 18:42
vilein
vilein is offline
Citaat:
serieus niet? wat achterlijk, welk dier dan?

Hoe kun je overigens zien of iets echt of nep bont is?
Marter, nerts?

En dan kun je ook wel zien, aan de haarstructuur. Echt bont glanst veel meer.
Reageren

Regels voor berichten