Hallo,
op dit moment doe ik een bachelor opleiding aan de RuG met een minor in Journalistiek. Ik zou hierna heel graag de master Journalistiek, richting internet/tv/docu, willen doen aan de UvA. De selectie hiervoor schijnt heel streng te zijn, aangezien er vaak 15x zoveel aanmeldingen zijn als plaatsen. Ik ken wel veel mensen die de master in Groningen doen die dezelfde bachelor als ik gedaan hebben, maar eigenlijk iedereen die ik ken is wel aangenomen. Maar omdat dat programma van internet/tv/docu alleen aan de UvA gegeven wordt, wil ik daar dus graag heen

Qua geschreven media heb ik redelijk wat ervaring, ik ben (mede) hoofdredacteur van mijn studieblad, schrijf freelance voor een lokale krant, heb hier en daar wat blogs gehad, maar ik wil dus niet de dagblad kant op... Ik ga wel volgend studiejaar een halfjaar studeren in het buitenland, en daar ga ik journalistiek vakken volgen met een wat meer praktische nadruk, zoals tv nieuws editing.
Anyway! Zijn er mensen die toelating hebben gedaan aan de UvA? Zijn er mensen die deze master doen ennn hoe zijn jullie de toelating doorgekomen? etc etc etc