Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
ik heb een boeddha die ik gekregen heb. en ik heb een zooi van die grafkaarsen met lelijke mariaplaatjes erop en een zelfgeschilderd jezus en mariaschilderij, met als excuus dat het allemaal voor een set is gebruikt. t schilderij is ook geen echte jezus maar een gast met een dali-snor, die hangt in m'n nieuwe casa. Verder heb ik een hele hoop foute meuk ( schilderij van t huilende zigeunerjongetje, lelijke vaasjes met roze bloemen,action figures etc.) maar die ga ik allemaal verhuren dus dan kan het niet fout genoeg zijn.
|
Heb niet echt iconen in mijn huis, in mijn kamer heb ik wel wat eigenaardige kat-figuren staan/zitten/liggen etc. Verder heb ik op de muren foto's hangen van mijn dierbaren en daar is Geert er niet een van
![]()
|
Verwijderd
|
Had een Schiffmacher aan de muur, maar daar hield het wel bij op. Oh nee, ook nog een 'The Darkness' zeefdruk (van de comic) en een Terry Richardson poster. Die laatste is van de muur gevallen en ligt nu te verstoffen onder mijn bed. Zo maar weer eens ophangen.
Ik zoek ook nog een plek voor eventuele 2-pac vlag. |
![]() |
|
Ik heb een roze boeddha, dat is mijn spaarpot. Maar de echte iconen zijn mijn huisgenoten, stuk voor stuk.Behalve 1. En alle gare one night stands die ze mee naar huis nemen.
Oh en kaarten van V&R en een van mr. Warhol heb ik op mn deur hangen.
|
Ik heb vooral posters van rockbands aan de muur aanhangen gezien ik helemaal in die stemming ben de laatste tijd. En ik heb een egelvis aan een touwtje hangen. En een sjaal van een voetbalclub en van de club waar ik zelf speelde.
|
Je ziet nu ook overal van die Audrey Hepburn posters en foto's op canvas (zz).
Ik heb een poster met Cherry Darling van Planet Terror. En ik heb een paar kaarten van o.a. Man Ray en Magritte bij mijn spiegels hangen. Maar stiekem wil ik een mooie poster van een ouderwetse zwart/wit foto ophangen, bijvoorbeeld van Bill Brandt (niet die met die memmen, mmkay?).
Laatst gewijzigd op 18-12-2008 om 13:14. |
![]() |
|
Ik heb Marilyn Monroe, Homer Simpson, John Cleese die een silly walk doet, James Stewart en Grace Kelly op een poster van Rear Window en Cary Grant en Ingrind Bergman op een poster van Notorious.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
laptop aansluiten op draadloos netwerk lovergirl14 | 2 | 12-08-2007 02:59 | |
De Kantine |
Terug van weg geweest: Ctrl+V Topic TommY_ | 500 | 07-02-2006 15:53 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Software & Hardware |
MSN Messenger dafelix | 498 | 15-04-2004 08:31 | |
Games |
Het nieuwe GTA VICE CITY TOPIC! Billy_bob | 371 | 18-07-2003 14:52 | |
Games |
THE SIMS hoe verhuizen? --alex-- | 1 | 14-11-2001 07:32 |