Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-01-2009, 10:50
BlackTiger
BlackTiger is offline
Hallo allemaal,
voor degene die naar hardcore luisteren, was ik benieuwd: wat zijn jullie favoriete hardcore dj's?
Die van mij zijn:
-Angerfist
-DJ Nosferatu
-Negative A
-Evil Activities
-Javi Boss
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-01-2009, 15:53
capibara
capibara is offline
Dj's zijn overrated.
Oud 06-01-2009, 19:24
Hakuna
Hakuna is offline
De meeste van alle house, techno en dance muziek die je op de albums hoort worden niet door Dj's gemaakt, maar door muzikanten. De Dj's draaien de platen alleen maar in de disco's of dance feesten.

Slechts sommige Dj's maken in eigen studio's eigen producties mbv sample apparatuur en keyboards.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2009, 20:28
Ymir
Ymir is offline
DJ Burzum
Met citaat reageren
Oud 06-01-2009, 22:15
Verwijderd
Ik vind slechts zijn sideproject met MC Jesus' Tod het luisteren waard.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2009, 11:16
Verwijderd
Art of fighters.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2009, 16:02
Verwijderd
the dj producer, held _0_

verder kunnen panic, weirdo, waxweazle, predator en tha playah aardig plaatjes draaien. de enkele nummers die producer (en dj) kasparov gemaakt heeft zijn ook best goed
Met citaat reageren
Oud 07-01-2009, 18:05
capibara
capibara is offline
Godver, wat viel producer een tijd terug smerig tegen. 1300 in een dozijn ukcore met teveel buttugly breaks.
Oud 07-01-2009, 18:38
Verwijderd
mja...dat kan op intoxicated zette hij wel een keiharde knalset neer ...veel oud deathchant werk geloof ik
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 09:48
Verwijderd
Simon Underground
Matt Green
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 23:26
Malfunction
Malfunction is offline
DJ C.O.S.

True Till Death is verreweg het hardste nummer.
Oud 11-01-2009, 15:43
Corossi
Corossi is offline
Goh toch nog wel mensen hier die weten wat in Nederland hardcore hoort te betekenen
Ik zag altijd al wel dat andere hardcore topic voorbijkomen (van punk ofzo? nooit in verdiept behalve op Wikipedia )

Pff favo hardcore DJ's blijft lastig lastig...

Maar OK mijn favo... In ieder geval de gasten uit de Enzyme stal . Favo daarvan zijn voor mij dan Nosferatu, Ophidian, Mindustries en The Outside Agency.

Verder uhm, The Headbanger, Unexist, D-Passion, Art of Fighters, Promo, Tommyknocker, Weapon X, Javi Boss, Negative A....
Oud 11-01-2009, 17:24
Verwijderd
Mechanicman trouwens ook, hoewel dat toch meer naar terror neigt.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2009, 18:23
Malfunction
Malfunction is offline
Citaat:
Goh toch nog wel mensen hier die weten wat in Nederland hardcore hoort te betekenen
Ik zag altijd al wel dat andere hardcore topic voorbijkomen (van punk ofzo? nooit in verdiept behalve op Wikipedia )
Verdiep je er een eens in, weet je meteen waar de term uberhaupt vandaan komt.
Oud 12-01-2009, 19:17
smokeandchoke
smokeandchoke is offline
Goed spul hoor wat C.O.S. heeft uitgebracht op de "the one thing that still holds true" LP staan alleen maar hitjes.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2009, 22:31
Balthasar
Balthasar is offline
Citaat:
De meeste van alle house, techno en dance muziek die je op de albums hoort worden niet door Dj's gemaakt, maar door muzikanten. De Dj's draaien de platen alleen maar in de disco's of dance feesten.

Slechts sommige Dj's maken in eigen studio's eigen producties mbv sample apparatuur en keyboards.
Thanks Cornelpedia!
Oud 13-01-2009, 13:55
Verwijderd
De releases van Project Omeaga zijn ook wel heel erg vet...soort van mix tussen (hard)techno en hardcore.

Laatst gewijzigd op 13-01-2009 om 14:27.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2009, 21:52
Verwijderd
Citaat:

Pff favo hardcore DJ's blijft lastig lastig...

Maar OK mijn favo... In ieder geval de gasten uit de Enzyme stal . Favo daarvan zijn voor mij dan Nosferatu, Ophidian, Mindustries en The Outside Agency.

Verder uhm, The Headbanger, Unexist, D-Passion, Art of Fighters, Promo, Tommyknocker, Weapon X, Javi Boss, Negative A....
Geen zin om me er in te verdiepen, maar ik kan me niet voorstellen dat er ook maar enige relatie is tussen Enzyme en The Outside Agency.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2009, 23:19
**
** is offline
Neophyte -> I Will Have That Power
Met citaat reageren
Oud 15-01-2009, 19:11
Verwijderd
Citaat:
Geen zin om me er in te verdiepen, maar ik kan me niet voorstellen dat er ook maar enige relatie is tussen Enzyme en The Outside Agency.
Ze hebben ooit een paar tracks uitgebracht op het Enzyme Vip label, maar dat waren ook de enige. Dus om nou te zeggen dat TOA uit de Enzyme stal komt..nee, maar ik vind het niet onvoorstelbaar, omdat veel van zulke takkeherrie wel op het Enzyme label uitgebracht wordt
Met citaat reageren
Oud 15-01-2009, 19:26
Corossi
Corossi is offline
Citaat:
Citaat:
Ze hebben ooit een paar tracks uitgebracht op het Enzyme Vip label, maar dat waren ook de enige. Dus om nou te zeggen dat TOA uit de Enzyme stal komt..nee, maar ik vind het niet onvoorstelbaar, omdat veel van zulke takkeherrie wel op het Enzyme label uitgebracht wordt
Woops foutje idd Welke DJ hoort niet het rijtje thuis?
Er zijn inderdaad wel een aantal tracks van The Outside Agency te vinden op wat Enzyme vinyls/cd's

Citaat:
Verdiep je er een eens in, weet je meteen waar de term uberhaupt vandaan komt.
Ga ik zeker doen wat ik erger me er eigenlijk altijd gruwelijk aan. Eerst wat stageverslagen afmaken dan ga ik op onderzoek uit.

Vaag weet ik iets dat het met "harde kern" (goh vertalen is moeilijk) te maken heeft, maar dit is nu niet alleen bij deze hardcore, punk hardcore etc. maar ook andere genres zijn hardcore kant heeft. Maar goed gebrabbel gebrabbel, ik ga binnenkort eens rondsnuffelen.

Ow ennehh Drokz natuurlijk
Reageren

Regels voor berichten