Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-12-2008, 12:06
groem07
groem07 is offline
Ik ben een man en wil mijn schaamhaar afscheren. Net als vrouwen gaan mannen ook met de mode mee. Ik heb hiermee echter geen enkele ervaring, vandaar dit topic.
Wie heeft er tips? Welke gell gebruik je, speciale mesjes? Op een speciale manier? Vrouwen hebben hier over het algemeen meer ervaring mee en bij hun is het vaak minder omslachtig om te scheren als bij ons, de mannen. Scheer je jezelf? of helpt je vriend/vriending jou hierbij? Kan je je het uberhaupt zelf doen?

Foto's, tips, opmerkingen het is allemaal welkom graag reactie via dit forum of je kan ook een mail sturen naar: mg2813@gmail.com

Bedankt
Met citaat reageren
Oud 20-12-2008, 12:10
Ellesdee
Ellesdee is offline
http://www.seksvraagbaak.nl/sekswijz...heerwijzer.htm
Oud 20-12-2008, 13:09
marketingdevil
marketingdevil is offline
Ik epileer het.
Oud 20-12-2008, 14:04
DeepOceans
DeepOceans is offline
hey,

(als je meer info van me wil, moet je maar effe mailen, dan geen ik je meer) emloow@gmail.com)
ik ben ook een man, en scheer mij ook. (gezicht, oksels, borst en schaamhaar)
nou is dit laatste het lastigste, maar wel goed te doen.

belangrijke dingen zijn: -goede mesjes, zorg voor minstens drie mesjes dicht op elkaar, (de groten bekende merken zijn hier geschikt voor) - nieuwe mesjes, zorg voor een nog scherp mesje. - scheer schuim,al is gel beter, merk maakt nie uit, maar de bekende merken zijn vaak makkelijker / beter in gebruik. - voor de eerste keer scheren (ik verwacht nu dus een bos haar daar beneden) eerst bij knippen of met een tondeuzen,(of andere spelling) er overheen. - heel belangrijk is om te zorgen dat je huid daar goed nat is, het leifste scheer je je onder de douch of hang je je hele zaakje in een bak water, hoe lang je het laat liggen in water hoe beter (5 min is al meer dan genoeg)
- GOED OPPASSEN! alles daar beneden heb je nog nodig, dus pas der op. als je je snijd, er is nix aan de hand, en het doet echt niet veel (meestal zelfs geen) pijn,

(nogmaals als je een voledige beschijving wilt van hoe en wat, mail dan maar effe emloow@gmail.com)

GR, en succes (epileren is pijnlijker, maar gaat langer mee, al is de eerste keer wel een eenorme k*t klus)
Met citaat reageren
Oud 20-12-2008, 15:56
Verwijderd
Een tip: Ga niet je schaamhaar wel scheren en dan je buik/borst/oksel/beenhaar niet, want het ziet er gewoon achterlijk uit als je midden in je lichaam opeens een kale plek hebt. Hou het dan kort ofzo
Met citaat reageren
Oud 20-12-2008, 18:50
Qimm
Qimm is offline
Bleh, bovendien heb ik veel liever wat haar dan ruwe, pijnlijke stoppels bij de mannen
Oud 20-12-2008, 19:25
DeepOceans
DeepOceans is offline
Citaat:
Bleh, bovendien heb ik veel liever wat haar dan ruwe, pijnlijke stoppels bij de mannen
owkee, haar is beter dan stoppels, maar geen haar is zeker wel beter dan haar!
bij oraal werk is er geen man die lekker door het haar van zijn vriendin heen wil werken,
anders om is dit net zo. scheer alles er maar af, (of idd hou het kort, maar heel kort, stoppels zijn inderdaat verschikkelijk, ook voor de man zelf!)
Met citaat reageren
Oud 20-12-2008, 23:00
duivelaartje
duivelaartje is offline
Hou het nou maar gewoon kort. Kaal bij een man is echt te lachwekkend hoor. Zeker, zoals Freyja zegt, als de rest van het lichaam wel haar bevat. Hier en daar wat bijscheren is natuurlijk wel netter.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2008, 19:07
tuttebel
tuttebel is offline
foto's?

Regels voor berichten