![]() |
|
![]() |
Ik maak me zorgen over mijn kont
![]() ik wil een mooi strak kontje .. alleen hoe krijg je dat voor elkaar? welke oefeningen kun je doen? of sport? ik doe aan tennis.. maar ik wil nog een sport er bij weten jullie mischien iets.. zo iets: http://www.youtube.com/watch?v=yVgzRj8X3Z8 ik hoop dat jullie raad weten! |
![]() |
|
11. Hip lift
U gaat op uw knieën zitten en steunt op uw handen. Het zwaartepunt van uw heupen ligt recht boven uw knieën. U strekt uw rechterbeen uit recht naar achteren zodat deze van uw rug komt Duw vervolgens uw gestrekte rechterbeen omhoog vanuit de heup en laat het weer rustig terugzakken in de uitgangspositie. 12. Adductie U gaat op uw linkerzij liggen met uw hoofd op uw gestrekte linkerarm. Houd uw linkerbeen tevens gestrekt en zet uw rechtervoet voor uw linkerknie. Uw rechterarm kunt u voor uw borst op de grond laten steunen Til uw gestrekte linkerbeen van de grond en laat deze rustig terugzakken. Laat tijdens de oefening uw been niet geheel terug op de grond komen maar houd spanning. 13. Abductie U gaat op uw linkerzij liggen met uw hoofd op uw gestrekte linkerarm. Leg uw rechterbeen gestrekt op uw linker. Uw rechterarm kunt u voor uw borst op de grond laten steunen ). Breng uw gestrekte rechterbeen omhoog en laat deze vervolgens rustig terugzakken. Laat tijdens de oefening uw been niet geheel terug op uw andere been komen maar houd spanning. Dit helpt mischien ook wel
||
![]() |
Citaat:
Bedankt. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Een belangrijk deel van de beweging van de deadlift komt tot stand door heupextensie. Hier zijn voornamelijk de glutes(kont)/hamstrings verantwoordelijk voor. Nu zijn er ook andere oefeningen waarin heupextensie voor komt maar de deadlift is degene die het zwaarst kan worden uitgevoerd omdat vrijwel het hele lichaam betrokken is bij de uitvoering. M.a.w. de intensiteit ligt hoger en dus ook de stress die wordt uitgeoefend op de kont. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik heb het idd noot gedaan en zal het anders eens moeten uitproberen.. net als al die andere dingen |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Enige wat je moet leren is de techniek, je moet jezelf erin verdiepen. En dat is de fout die de meeste mensen maken; ze gaan gewoon ergens mee beginnen zonder voorbereiding en zo gauw ze binnen één week geen resultaat zien kappen ze ermee. Reken erop dat het maanden duurt voordat je resultaat ziet. Niets gaat vanzelf. Oh, en vergeet cardio en voeding niet. Belangrijk!
Laatst gewijzigd op 14-01-2009 om 22:54. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
het is voor mij nu wel duidelijk dat meisjes dat ook doen ![]() |
![]() |
|
![]() |
Informeer je wel goed (of laat je begeleiden) voor dat je begint met deadliften enzo. Ik kan me wel inbeelden dat een foutieve techniek niet zo gezond is voor je rug. Toch zeker niet als je met zwaardere gewichten werkt. En zoals iedereen wel weet, is je rug toch wel heel belangrijk in je leven
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Al die trotse meisjes die ik zaterdagavond op niet nader genoemde dansvloeren zie, tref ik doordeweeks aan in de sportschool. Maar Deadliften doen ze niet ![]()
||
![]() |
Citaat:
Als dat zo het geval is welke is het best voor mij om het perfecte kontje te krijgen, ik zag net dit: http://z.hubpages.com/u/105092_f520.jpg dat komt dus door cardio maarja zoals ik net al een paar vragen stelde , ik hoop dat jij daar antwoorden op weet! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Op zich maakt het niet veel uit wat voor cardio je doet, het best kan je gewoon een sport doen die je erg leuk vindt want die zal je natuurlijk het langst volhouden. Als je het na één maand al beu bent om te gaan lopen of fietsen of whatever dan bereik je natuurlijk niets. Zorg er dus voor dat je iets doet dat je graag doet! Het is natuurlijk altijd mooi meegenomen als je een sport kiest waarbij je je bilspieren ook wat laat werken, zo doen je bilspieren ook nog wat extra krachttraining. Ik zou geen sport kiezen aan de hand van de efficiëntie, zoals ik al zei, kies gewoon iets dat je graag doet dan hou je het lang vol. Uiteindelijk is een strakke kont hebben ook gewoon een kwestie van volhouden en dat gaat natuurlijk makkelijker als je er dingen voor doet die je leuk vindt. Door de cardio zal je hoofdzakelijk vetten verbranden. Deze kan je niet plaatselijk verbranden, het is dus niet zo dat als je je kont hard laat werken, al het vet daar zal verdwijnen. Zoek gewoon een sport die je graag doet zodat je die nog héééél lang kan volhouden en er plezier aan beleeft ![]() Naar't schijnt begint cardio pas echt te werken na een half uurtje te sporten, als je dus gaat lopen is het niet de bedoeling dat je een kwartier supersnel loopt. Loop gewoon rustig aan en probeer een half uurtje te lopen/tennissen/fietsen. Denk er aan dat je rustig moet opbouwen, als je het niet gewoon bent van intensief te sporten dus niet nu opeens een uur lang gaan lopen ofzo. Ps: Je doet trouwens al tennis, dat is eigenlijk al een soort van cardio. Als je wilt kan je wat intensiever beginnen tennissen of er gewoon een andere leuke sport bijnemen. Of koop jezelf een springtouw en laat je eens goed gaan na je tennistraining ofzo ![]() Ik zou zeggen, kijk eens wat rond op het internet naar leuke sporten, probeer allerlei dingen uit en met'n beetje geluk vind je iets dat je leuk vindt. Laatst gewijzigd op 17-01-2009 om 11:56. |
![]() |
||
Citaat:
Maar het allerbelangrijkste is en blijft voeding. Je kan je helemaal brak sporten, 3 uur per dag, 7 dagen per week, maar wanneer jij vier keer in de week patat, frisdrank en bigmac's eet gebeurt er natuurlijk niets.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
hoe masturbeer jij + heb (of wil) je nog tips m.b.t. masturberen frieslandboy | 39 | 05-10-2011 19:55 | |
De Kantine |
Het weerwolfspel #45 Lethe | 500 | 14-03-2008 01:38 | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Seksualiteit |
Meide: lekkere kontjes?? dipshit | 51 | 12-03-2004 09:57 | |
Seksualiteit |
foto's van lekkere kontjes br4m | 114 | 26-05-2003 16:59 |