Hey
Ik zit nu in mijn eerste jaar op de universiteit (in België) dus dat betekent dat ik in januari examens heb en ik nu volop aan het studeren ben.
Dit jaar heb ik mijn moeder (mei) en mijn oma ( november) verloren. Ik had vooral last met leren na de dood van mijn moeder, maar nu gaat het gelukkig al vele beter maar nog steeds niet echt optimaal.
Vaak probeer ik me echt te concentreren, maar soms lukt dat gewoon niet, ook al ligt er enkel een cursus + pen + papier op mijn bureau.
Waar ik ook enorm veel last van heb is dat het precies lijkt alsof ik hetgeen dat ik geleerd heb, ik de volgende dag precies al vergeten ben.
Ik kan me dan niet echt veel meer herinneren, maar als ik het nog een keer overlees, komt het geleidelijkaan wel terug, maar niet helemaal, en moet ik soms een heel stuk opnieuw leren omdat ik het gewoon vergeten ben. EN nochtans heb ik het het de dag ervoor goed zitten leren, het hardop zitten zeggen en het na een tijdje nog een keer herhaald...
Nu, dit had ik al voor mijn moeder gestorven was, maar ik vind het wel enorm lastig...
Iemand die me tips en raad kan geven?
|