Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
"verdomme, kijk eens uit!" "ohja sorry ![]() ![]() OT: Complimentjes.. ohja! Mensen vonden mijn haar mooi zitten. Maar laatst had ik alleen maar een knotje en mijn moeders trouwkam in en toen vond iedereen me er heel goed uitzien! ^^ |
![]() |
|
Mensen vonden mijn rokje leuk. Het is een kort rokje en toen zei een vriendin van me dat ik mooie benen had. Hihi.
Oh en de powerpoint die ik met diezelfde vriendin heb gemaakt viel erg in de smaak bij onze teamgenoten! ![]()
||
Citaat:
Vandaag liep ik in dorp toen een vrouw me aan zat te staren. Op een gegeven moment zegt ze: 'Ja, je zal wel denken, wat zit die vrouw me aan te staren. Je hebt een mooie jas. Het patroon blijft boeien.' - 'Uh, bedankt.'
|
Nouja het was niet echt een compliment maar zo'n mens op mijn werk liet me een uur lang cijfertjes intypen en uitprinten. Wat een kutwerk is, ja, oké, maar daarna leek ze wel te waarderen dat ik me haar inziens nuttig had gemaakt door te zeggen 'Fijn weekend.'
*Schouderophaal*
|
Verwijderd
|
Een afgedwongen compliment: ik deed de QQ test (op de Quest-site) en mijn score was hoger dan die van mijn moeder en broertje. Maar mijn interpersoonlijke intelligentie is blijkbaar schandalig laag
![]() Oh en mijn klimmaatje zei dat ik goed kon boulderen, dat hij eigenlijk geen meisjes kende die veel beter konden boulderen dan ik ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[begin] Sam's nieuwe wereld Verwijderd | 12 | 30-08-2004 16:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Dagboek Janne Margriet | 2 | 06-07-2003 19:33 | |
Liefde & Relatie |
LONGPOSTS: Mijn ideeën over liefde. Rerisen Phoenix | 58 | 13-06-2003 07:23 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |