Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-12-2008, 19:58
nederbelg
nederbelg is offline
Ik ken sinds een week een meisje bij mij op school. Ik ben 16, zij is 15. Tijdens wiskunde ging ze opeens naast me zitten. We hebben gezellig gepraat, en ik vond haar echt heel erg aardig. In de dagen erna lachte ze soms heel lief naar me. Ik wist niet wat ik moest zeggen of doen. Nu wil ik haar héél erg graag, maar hoe moet ik dit aanpakken? Ik ben niet echt het type jongen die met van die standaard versierpraatjes komt enzo. Dat kan ik niet. Heeft iemand een goeie tip voor me?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-12-2008, 20:09
Verwijderd
Draai de rollen om. Neem jij het intiatief om naast haar te gaan zitten tijdens wiskunde. Kijk, het zou goed kunnen dat zij iets in jou ziet door plotseling naast je te gaan zitten en te glimlachen naar je. Zij (hoe onzeker als ze is op die leeftijd) wil natuurlijk bevestiging zien of jij haar ook leuk vindt. Dat kun je bijvoorbeeld doen door opeens naast haar te gaan zitten tijdens de wiskundeles.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2008, 01:04
Shirley
Shirley is offline
Proberen met haar te praten en haar zo beter te leren kennen. Als 't dan goed klikt is 't niet raar haar eens mee te vragen naar de film of iets dergelijks. And so on.

Pubers van tegenwoordig.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2008, 01:09
Dario@FOK!
Dario@FOK! is offline
Ja men, vroeger deden we dat wel beter.. :9
Met citaat reageren
Oud 06-12-2008, 11:41
nederbelg
nederbelg is offline
Iedereen bedankt voor de tips!

Maarja, het is ook niet makkelijk. Ik ben nogal verlegen, en zij is dat ook.
Ik zal dan maar de 1e (eigenlijk 2e) stap zetten, en het initiatief nemen.

En wat is er mis met de pubers van tegenwoordig?
Met citaat reageren
Oud 06-12-2008, 18:34
Twistingg
Twistingg is offline
Zoals ze hier al zeiden, gewoon eerst wat contact leggen.

Als het dan gezellig is en het klikt, vragen of ze keer zin heeft warme chocolade melk ergens te drinken in de stad. ( Is nu toch koud weer, anders op het terras wat drinken!)

Als ze daar ja op zegt, en dan is het gezellig, komt alles vanzelf wel.

Succes
Met citaat reageren
Oud 10-12-2008, 17:17
Obilivion
Obilivion is offline
Citaat:
Zoals ze hier al zeiden, gewoon eerst wat contact leggen.

Als het dan gezellig is en het klikt, vragen of ze keer zin heeft warme chocolade melk ergens te drinken in de stad. ( Is nu toch koud weer, anders op het terras wat drinken!)

Als ze daar ja op zegt, en dan is het gezellig, komt alles vanzelf wel.

Succes
Warme chocolademelk?
Eerlijk gezegt zou ik als ik een meisje zou zijn nee zegge ( no offense m8 )
Met citaat reageren
Oud 12-12-2008, 20:09
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Haha, ik heb juist warme chocolademelk gedronken op mijn eerste date <3
Oud 14-12-2008, 13:58
Verwijderd
Citaat:
Warme chocolademelk?
Eerlijk gezegt zou ik als ik een meisje zou zijn nee zegge ( no offense m8 )
Ik denk dat heel veel meisje dat soort dingen juist ongelofelijk leuk vinden, het is gezellig in een goede sfeer en laat zien dat je geen alcohol nodig hebt om er een leuke tijd van te maken.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2008, 13:56
lisat
lisat is offline
oogcontact, hyves, smsen?
kan een begin zijn om goed contact te maken

Laatst gewijzigd op 26-12-2008 om 14:18.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2008, 21:16
Verwijderd
Citaat:
Haha, ik heb juist warme chocolademelk gedronken op mijn eerste date <3
Met citaat reageren
Oud 27-12-2008, 23:41
nederbelg
nederbelg is offline
Even een update:
Intussen ben ik niet erg vooruit gekomen. Ik ben erachter gekomen dat ze al een vriend heeft... al erg lang...
Nouja, ik weet wat ik moet doen. Enerzijds zou ik de relatie tussen hun kapot kunnen maken, en anderszijds zou het zo kunnen zijn dat ze zelf weer met de 1e de beste meegaat. Het lijkt me nogal ''niet-netjes'' om met anderen te flirten enzo, terwijl je zelf een relatie hebt.

Iemand tips?
Met citaat reageren
Oud 27-12-2008, 23:47
Verwijderd
Citaat:
Enerzijds zou ik de relatie tussen hun kapot kunnen maken, en anderszijds zou het zo kunnen zijn dat ze zelf weer met de 1e de beste meegaat. Het lijkt me nogal ''niet-netjes'' om met anderen te flirten enzo, terwijl je zelf een relatie hebt.

ehm.... right.... doe het niet, zou ik zeggen.....
Met citaat reageren
Oud 27-12-2008, 23:52
tartaarsaus
tartaarsaus is offline
Citaat:
Even een update:
Intussen ben ik niet erg vooruit gekomen. Ik ben erachter gekomen dat ze al een vriend heeft... al erg lang...
Nouja, ik weet wat ik moet doen. Enerzijds zou ik de relatie tussen hun kapot kunnen maken, en anderszijds zou het zo kunnen zijn dat ze zelf weer met de 1e de beste meegaat. Het lijkt me nogal ''niet-netjes'' om met anderen te flirten enzo, terwijl je zelf een relatie hebt.

Iemand tips?

Nou lijkt me niet dat je zoiets kapot gaat maken.
denk dat je het zelf ook niet leuk zou vinden als iemand zoiets bij jou zou doen ?
en ten tweede, als dat meisje er dan achterkomt dat jij die verkering probeert uit temaken, kun je 't helemaal wel schudden
Met citaat reageren
Oud 27-12-2008, 23:59
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Precies, ik ben ook niet zo van de relatie stuk maken.
Maar je mag best met haar flirten, en als zij dan op jouw 'versierpogingen' in gaat, is dat haar probleem en niet het jouwe. Daarentegen lijkt het me niet prettig om een vriendin te hebben die weer zo makkelijk met anderen flirt, waardoor ze haar eigen relatie op het spel zet
Oud 28-12-2008, 09:50
WolterB
WolterB is offline
Van een bezet iemand blijf je af. Punt.
Oud 28-12-2008, 13:45
Myuki
Myuki is offline
... eerst weet je niet wat je moet doen om haar te versieren
dan kom je er achter dat ze al een vriend heeft
en dan denk je er opeens over om hun relatie kapot te maken...

Naast dat dat niet erg aardig is, begrijp ik niet hoe je dat zou willen doen als je te verlegen bent/ niet durft om haar überhaupt te versieren.

tsja
Oud 29-12-2008, 21:50
MartinV
MartinV is offline
Citaat:
Even een update:

Iemand tips?
Het lijkt erop of TS hier zelf al aangeeft dat hij het niet moet doen. Hij geeft namelijk 2 scenario's voor als hij wel wat zou proberen bij haar, die hij allebei als negatief ziet.

Alleen dat hij dan nog om tips vraagt, doet anders denken. De tip is dus: het wordt niets, zet haar uit je hoofd.
Oud 30-12-2008, 22:25
nederbelg
nederbelg is offline
En toch lacht ze altijd zo lief naar me als ik haar zag.
Op msn heb ik zo nu en dan (ze is niet vaak online) leuke gesprekken met haar. (ze vertelt veel over zichzelf)

Even hypothetisch () stel; ze speelt gewoon een spelletje met me, en faked gewoon alles.
Als dat zo zou zijn, gaf ik haar meteen de 1e prijs voor beste actrice...
Zouden meisjes zoiets doen?
Met citaat reageren
Oud 30-12-2008, 23:30
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik lach ook wel eens lief naar jongens zonder dat ik wat van ze wil. En ik kan ook hele goede gesprekken hebben met mannen op msn, terwijl ik er niets achter zoek. Dat zegt niets. Daarvoor hoeft ze niet eens een goede actrice te zijn
Oud 31-12-2008, 16:41
MartinV
MartinV is offline
Citaat:
En toch lacht ze altijd zo lief naar me als ik haar zag.
Op msn heb ik zo nu en dan (ze is niet vaak online) leuke gesprekken met haar. (ze vertelt veel over zichzelf)

Even hypothetisch () stel; ze speelt gewoon een spelletje met me, en faked gewoon alles.
Als dat zo zou zijn, gaf ik haar meteen de 1e prijs voor beste actrice...
Zouden meisjes zoiets doen?
Er zijn idd maar twee mogelijkheden: of ze wil je, of ze faked het om iets voor elkaar te krijgen. Ben je rijk?

Nee serieus, gelukkig zijn sommige mensen in deze wereld nog wel gewoon vriendelijk. De meeste overigens. Het zijn er maar een paar die het voor de rest verknallen.
Reageren

Regels voor berichten