Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-01-2009, 15:58
Birte1991
Birte1991 is offline
Ik ga deze zomer met mijn vriend naar het gardameer, maar we hebben van mensen gehoord dat er een kant is van het meer waar het slecht weer is..

Maar niemand weet welke kant dat is.. Weten jullie dat misschien? Is het de oostkant of de westkant? Want wij willen natuurlijk niet naar de slechtweerkant gaan
Oud 11-01-2009, 09:35
Verwijderd
Ik kan je aanraden sowieso niet naar het gardameer te gaan, zeker niet in de zomer. Tenzij je meer Nederlands dan Italiaans wil horen.
Oud 11-01-2009, 17:21
Nero
Nero is offline
Ik weet niet welke kant slechter is. Wat ik wel weet is dat het zuiden toeristisch is. Lazise (zuidoost) was best leuk om te zien. Tevens heb je daar in de buurt een attractiepark. (Was Gordon ook geweest met zijn programma vorig jaar... )
Oud 11-01-2009, 18:35
Cooper
Cooper is offline
Ik ben vorig jaar ook bij het Gardameer geweest. De noordkant kan het slechter weer zijn volgens mij, want toen wij daar waren, was het daar boven slecht weer, maar bij Lazise ( waar wij ook onze camping hadden ) was het super mooi weer.

En zoals nero al zegt, er zijn meerdere attractieparken daar, ook eentje met allemaal glijbanen enzo die is echt heel leuk!
Oud 12-01-2009, 17:53
Nero
Nero is offline
Citaat:
Ik ben vorig jaar ook bij het Gardameer geweest. De noordkant kan het slechter weer zijn volgens mij, want toen wij daar waren, was het daar boven slecht weer, maar bij Lazise ( waar wij ook onze camping hadden ) was het super mooi weer.

En zoals nero al zegt, er zijn meerdere attractieparken daar, ook eentje met allemaal glijbanen enzo die is echt heel leuk!
Die twee parken liggen volgens mij naast elkaar, mocht je je bij de één vervelen..
En noem me maar Nick.
Oud 12-01-2009, 20:42
Cooper
Cooper is offline
Citaat:
Die twee parken liggen volgens mij naast elkaar, mocht je je bij de één vervelen..
En noem me maar Nick.
Hey Nick, je hebt daar zelfs 4 parken in totaal, waarvan er 3 naast elkaar liggen en eentje nog verderop in die weg zit. Ik ben alleen maar in dat waterpark geweest, de rest leek me minder leuk

Regels voor berichten