Ik ga deze zomer met mijn vriend naar het gardameer, maar we hebben van mensen gehoord dat er een kant is van het meer waar het slecht weer is..
Maar niemand weet welke kant dat is.. Weten jullie dat misschien? Is het de oostkant of de westkant? Want wij willen natuurlijk niet naar de slechtweerkant gaan
Ik weet niet welke kant slechter is. Wat ik wel weet is dat het zuiden toeristisch is. Lazise (zuidoost) was best leuk om te zien. Tevens heb je daar in de buurt een attractiepark. (Was Gordon ook geweest met zijn programma vorig jaar... )
Ik ben vorig jaar ook bij het Gardameer geweest. De noordkant kan het slechter weer zijn volgens mij, want toen wij daar waren, was het daar boven slecht weer, maar bij Lazise ( waar wij ook onze camping hadden ) was het super mooi weer.
En zoals nero al zegt, er zijn meerdere attractieparken daar, ook eentje met allemaal glijbanen enzo die is echt heel leuk!
Ik ben vorig jaar ook bij het Gardameer geweest. De noordkant kan het slechter weer zijn volgens mij, want toen wij daar waren, was het daar boven slecht weer, maar bij Lazise ( waar wij ook onze camping hadden ) was het super mooi weer.
En zoals nero al zegt, er zijn meerdere attractieparken daar, ook eentje met allemaal glijbanen enzo die is echt heel leuk!
Die twee parken liggen volgens mij naast elkaar, mocht je je bij de één vervelen..
En noem me maar Nick.
Die twee parken liggen volgens mij naast elkaar, mocht je je bij de één vervelen..
En noem me maar Nick.
Hey Nick, je hebt daar zelfs 4 parken in totaal, waarvan er 3 naast elkaar liggen en eentje nog verderop in die weg zit. Ik ben alleen maar in dat waterpark geweest, de rest leek me minder leuk