Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-01-2009, 22:14
ambzuid
ambzuid is offline
Hallo allemaal,

Ik heb een Nokia Xpress music, een soort van telefoon en mp3speler in één. Een tijdje geleden heb ik een bestandje gedownload waar ik nummers mee kon overbrengen van mijn computer naar mijn telefoon. Ik wilde vandaag weer wat nieuwe nummers overbrengen, maar dat lukt dus niet meer. Ze staan wel in mijn telefoon, maar als ik erop klik, gaat ie over op een ander nummer. Dat heb ik met alle nummers die ik er vandaag heb opgezet. Wat heb ik verkeerd gedaan? Ik weet niet meer hoe ik het toen deed, het was een wonder dat ik de nummers er uberhaupt op kreeg!

Hoop van jullie te horen!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-01-2009, 14:13
Wammus
Wammus is offline
Welke telefoon is het precies? Welk bestand heb je gedownload? Word het formaat waarin de nummers nu zijn wel ondersteund door je telefoon?

Iets meer informatie zou geen kwaad kunnen dus.
Oud 08-01-2009, 09:16
Blaf
Blaf is offline
verbinding verbroken voordat het hele nummer binnen werd gehaald?
Oud 08-01-2009, 18:49
ambzuid
ambzuid is offline
Hoi!

Het is een Nokia 5310 XpressMusic, je ziet 'm op deze link: http://www.nokia.nl/link?cid=PLAIN_TEXT_519217.

Het bestand wat ik gedowload heb heet Nokia Pc suite en daaronder zijn weer een aantal programma's verdeeld. Maar het programma waar het om gaat is Nokia music manager.

Ik heb voor zover ik kan zien nog geheugen genoeg dus daar kan het niet aan liggen. Verder heb ik er ook op gelet dat de verbinding met het internet in tact bleef. Dus wat kan het dan zijn?

Hopelijk kunnen jullie me wat op weg helpen, want ik wil heel graag nieuwe muziek op mijn telefoon!
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 19:56
Wammus
Wammus is offline
Heb je de liedjes er wel in het goede formaat opgezet? Hij ondersteund: MP3, MP4, AAC, eAAc+ en WMA.

Kijk ook even of er software updates zijn voor Nokia pc suite en voor je telefoon.
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten