Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-08-2002, 11:01
Bor
Bor is offline
Als ik een floppy in de A: drive doe flipt heel mn computer en moet ik opnieuw opstarten. Ik heb een compaq 5000 serie.

Mijn pc defragmenteert niet, ik kom wel in het menutje en hij begint; maar blijft elke keer op 0 % staan

Klopt het dat een firewall de poorten voor kabel (breedband)internet langzaam afsluit? of is dat alleen bij goedkope versies?

help me please..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-08-2002, 11:10
Koen
Koen is offline
Citaat:
Bor schreef:
Als ik een floppy in de A: drive doe flipt heel mn computer en moet ik opnieuw opstarten. Ik heb een compaq 5000 serie.
Alle bekabeling goed aangesloten? Doet ie dit bij elke floppy?

Citaat:

Mijn pc defragmenteert niet, ik kom wel in het menutje en hij begint; maar blijft elke keer op 0 % staan
Sluit álle andere programma's af voordat je gaat defragmenteren. Virusscanners, downloaders, enz. Het defragmenteer programma dat bij Windows geleverd wordt is érg gevoelig voor disk usage tijdens het defragmenteren. Een alternatief is het starten in veilige modus voor je defragmenteert, of een defragmenteer programma van een ander softwarebedrijf gebruiken.

Citaat:

Klopt het dat een firewall de poorten voor kabel (breedband)internet langzaam afsluit? of is dat alleen bij goedkope versies?
Daar heb ik nog nooit van gehoord. Een firewall sluit veel poorten af, maar dat is ook de bedoeling. Als het goed is kan je die zelf ook handmatig weer openen. Veel poorten heb je namelijk niet nodig..
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 11:17
Bor
Bor is offline
Citaat:
Koen schreef:

Alle bekabeling goed aangesloten? Doet ie dit bij elke floppy?

ja en ja

Citaat:

Sluit álle andere programma's af voordat je gaat defragmenteren. Virusscanners, downloaders, enz. Het defragmenteer programma dat bij Windows geleverd wordt is érg gevoelig voor disk usage tijdens het defragmenteren. Een alternatief is het starten in veilige modus voor je defragmenteert, of een defragmenteer programma van een ander softwarebedrijf gebruiken.
Ok, zal het doen.

Citaat:

Daar heb ik nog nooit van gehoord. Een firewall sluit veel poorten af, maar dat is ook de bedoeling. Als het goed is kan je die zelf ook handmatig weer openen. Veel poorten heb je namelijk niet nodig..
Ik heb het me laten vertellen door iemand van UPC.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 11:59
Bor
Bor is offline
defragmenteren lukte nog steeds niet met alle systemen en scanners en weet ik veel wat uit..

heb m een half uur aan laten staan, maar geen resultaat.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten