Advertentie | |
|
![]() |
|
Ehm ehm.
Ik wil Darkie wel eens meeten maar dan kom ik naar Leeds. Duidelijk. En fizzle, dat lijkt me ook leuk. En rasmusje ook. Enn. Eh. Oh, Quis lijkt me heel aardig in het echt. Trimm Trabb wil ik ook wel eens meeten. Topwijf. ![]() Ik weet niet of ik nog mensen vergeet nu. Oh ja! Missy!
|
Verwijderd
|
Er zijn wel een aantal forumers die ik in het echt zou willen zien, zoals Miekje, ecnelis, sterrenmeisje, flyaway, Stefenootje en vast nog wel anderen. Maar eigenlijk zou ik ze niet willen ontmoeten, liever filmen met een verborgen camera en kijken wat ze allemaal uitspoken en hoe ze zich gedragen, wat ze zeggen, etc. Ik ben een te grote schijterd om forumers te meeten.
![]() Ik vergeet er nu trouwens een heleboel die ik wel wil zien. |
![]() |
|
Wat een leuke naamzoek
![]() ![]() Ik zou paranoide in het echt willen zien, ze heeft altijd van die originele verhalen en ben benieuwd wat ik allemaal voor maffe dingen ga beleven ![]() Verder Uice, omdat hij heel echt overkomt en ik denk daar interessante gesprekken mee kan hebben. Rasmusje, want ik zou haar heel graag in het echt aan een van haar geweldige creaties zien werken. Fizzle-fluffy, die zie ik morgen en veel zin in! En vast nog wel anderen waar ik nu even niet aan denk. |
![]() |
|
ehm, heb niet zo'n behoefte aan meets op het moment ;-)
maar anders zou ik Kunst nog wel een keer willen ontmoeten, AllureV, Missy, Daboman, Lisa, DP wil ik ook nog wel weer een keer zien (dus als hij even met lisa meekomt ![]() gewoon een meet is dan dus ook wel goed ![]()
|
|