Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-01-2009, 17:13
eatdrumseatcym_
eatdrumseatcym_ is offline
Hai, Ik ben nog maagd en ben vandaag ook nog eens 31 geworden. Maar serieus.. Als je dan ochtendsex hebt, hoe doen mensen dat. Stink je dan niet rigoreus uit je muil??
Oud 12-01-2009, 17:24
Verwijderd
*slaps legs*

Ach, je meurt allebei uit je muil dus
Met citaat reageren
Oud 12-01-2009, 17:30
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Leuk als je de nacht ervoor ook seks hebt gehad, dan stinkt het helemaal.

Maar wat Kuna zegt.
Oud 12-01-2009, 17:31
blauw engeltje
blauw engeltje is offline
wij poetsen 's avonds onze tanden, dat helpt.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2009, 17:48
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
wij poetsen 's avonds onze tanden, dat helpt.
wij ook, toch is het smorgens niet nog steeds minty fresh.

maar je meurt idd beide. Slokje water in de badkamer doet al wonderen (ik moet toch plassen zodra ik wakker wordt dan ben ik er toch) Niet echt een dramatisch punt voor mij/ons.
Oud 12-01-2009, 17:56
Verwijderd
Als je wat water drinkt, stink je 's ochtends echt niet zo erg hoor, of je moet slecht eten of er is iets anders aan de hand. En als je allebei even veel of weinig stinkt is het idd geen punt.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2009, 18:08
Qimm
Qimm is offline
leuk topic trouwens
Oud 12-01-2009, 18:33
Uice
Uice is offline
Zelden last van gehad.
Oud 12-01-2009, 20:43
I C U
I C U is offline
Euhm, ja, luchtjes all over the place, who cares? Hoort erbij en eigenlijk is het me nog nooit gebeurt dat het écht te ranzig om aan te pakken was. Dussehm, wat Uice zegt: zelden last van gehad.
Oud 12-01-2009, 23:52
amoblaz
amoblaz is offline
Ik poets voor het slapen altyd mijn tanden, heb nog nooit wat geroken, maar heb ook nog geen seks in de morgen gehad
Met citaat reageren
Oud 13-01-2009, 14:44
crazycat
crazycat is offline
moet er niet eens aan denken om te neuken in de ochtend, ik slaap veel liever gewoon uit
Met citaat reageren
Oud 13-01-2009, 21:24
Poeperd
Poeperd is offline
Meh dat valt toch allemaal wel mee? Gewoon tandjes poetsen als braaf kindje en dan moet het goedkomen hoor. En als je daar al van walgt snap ik niet dat je aan seks doet. Seks is als je het objectief bekijkt ook niet echt al te fris. Allemaal sapjes en luchtjes die zich vermengen, jammie Dan kan een beetje ochtendgeur er ook nog wel bij hoor
Oud 13-01-2009, 21:59
obiwan
obiwan is offline
Geurtjes 's ochtends? Die kunnen meestal niet boven die van de avond ervoor komen!
Met citaat reageren
Oud 13-01-2009, 22:35
Lorelei
Lorelei is offline
Hm, er zijn weinig dingen waar ik onzeker over ben.. zeker op seks gebied.. maar dat is nou toevallig een van die dingen die ik inderdaad vervelend vind. Ik heb geen last van zijn geurtjes, maar word wel onzeker van m'n eigen. Dus meestal zorg ik dat ik 's ochtends m'n tanden gepoetst heb (en bij voorkeur ook nog gedouched heb ) voordat wij seks hebben.. meestal, soms dan doet helemaal niets er mee toe en dan heb ik nergens last van eerlijk gezegd.
Oud 14-01-2009, 02:29
Kommunist
Kommunist is offline
ik hou niet van ochtendseks, en mede daarom! haha

ik voel me zoals meerdere al genoemd hebben wat onzeker dan, over onder andere de niet echt naar bloemetjes ruikende adem, maar ook andere lichaamsdelen zijn na een nacht lekker meuren en wellicht al eerdere vrijpartijen niet zo fris en fruitig meer, mij niet gezien

daarnaast ben ik ook geen ochtendmens wat het libido dan dus ook niet echt bevordert, dussss....
Met citaat reageren
Oud 14-01-2009, 09:13
Pluis
Pluis is offline
Citaat:
wij ook, toch is het smorgens niet nog steeds minty fresh.

maar je meurt idd beide. Slokje water in de badkamer doet al wonderen (ik moet toch plassen zodra ik wakker wordt dan ben ik er toch) Niet echt een dramatisch punt voor mij/ons.
dit, al heb ik momenteel geen "wij"
Oud 14-01-2009, 23:09
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik sta meestal vroeg op om mijn tanden te poetsen en naar de wc te gaan en daarna verder te slapen, en bij de tweede keer wakkerworden gebeurt er pas ochtendseks. Dus nee, ik meur dan niet uit mijn muil maar hij wel ;x.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2009, 14:32
Verwijderd
Citaat:
Ik sta meestal vroeg op om mijn tanden te poetsen en naar de wc te gaan en daarna verder te slapen, en bij de tweede keer wakkerworden gebeurt er pas ochtendseks. Dus nee, ik meur dan niet uit mijn muil maar hij wel ;x.
Ja en dan is t dus pas écht ranzig. Als je allebei nietzofris ruikt, vind ik t niet zo'n probleem. Als ik m'n tanden heb gepoetst en hij niet, vind ik m dus écht stinken En dat is niet zo bevorderlijk voor mijn lustgevoelens.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2009, 16:46
Verwijderd
Stel nou dat je morgenochtend de kans krijgt om na 31 jaar met een meisje naar bed te gaan. Maar ze heeft een beetje een ochtendadem. Zeg je dan nee?
Met citaat reageren
Oud 16-01-2009, 10:54
Verwijderd
Citaat:
Ja en dan is t dus pas écht ranzig. Als je allebei nietzofris ruikt, vind ik t niet zo'n probleem. Als ik m'n tanden heb gepoetst en hij niet, vind ik m dus écht stinken En dat is niet zo bevorderlijk voor mijn lustgevoelens.
Dat ben ik met je eens. Scheelt dat ik wel naar de wc ga smorgens, maar niet mijn tanden poets. We ruiken dus allebei niet zo fris maar niemand die er last van heeft.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2009, 16:44
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ja maar nu is het alleen voor mij naar en anders ook voor hem. En zo heel naar is het niet ofzo hoor.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2009, 19:51
tuttebel
tuttebel is offline
ach na de seks 'stink' je (als je het goed doet) toch naar zweet en andere lichaamssappen, dus dat maakt niet zo veel uit.
Oud 18-01-2009, 13:12
Verwijderd
Mee eens. Als je de ander sexy of aantrekkelijk vindt of misschien wel van die ander houdt, dan ben je toch niet bezig met geurtjes??? Ik niet althans.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2009, 16:42
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Stel nou dat je morgenochtend de kans krijgt om na 31 jaar met een meisje naar bed te gaan. Maar ze heeft een beetje een ochtendadem. Zeg je dan nee?
Wat een rare stel nou.. Dat is voor vrijwel niemand hier aan de orde.

Stel nou dat ik iedere dag seks met m'n vriend kan hebben..
Oud 19-01-2009, 16:50
gurl19
gurl19 is offline
Citaat:
Wat een rare stel nou.. Dat is voor vrijwel niemand hier aan de orde.

Stel nou dat ik iedere dag seks met m'n vriend kan hebben..
Is bedoeld voor TS die is 31 en maagd
Met citaat reageren
Oud 19-01-2009, 17:03
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Is bedoeld voor TS die is 31 en maagd
Och jee, sorry, dat was ik alweer vergeten Ik zeg al niets meer
Oud 12-02-2009, 19:45
Brakman
Brakman is offline
éérst tanden poetsen. altijd. zelfs al is het 5 uur s'ochtends, slaap ik alleen en ga ik daarna weer slapen.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2009, 22:01
Changshan
Changshan is offline
Niemand die die jongen in z'n/d'r post gefeliciteerd heeft?!

De keren dat ik een ochtendmondgeur rook, dat het me echt opviel, wist ik dat ik kennelijk niet verliefd genoeg was...
Oud 13-02-2009, 10:54
Groevey
Groevey is offline
wanneer ga je het doen meneer?
Met citaat reageren
Oud 13-02-2009, 16:57
Verwijderd
Citaat:
Ja maar nu is het alleen voor mij naar en anders ook voor hem. En zo heel naar is het niet ofzo hoor.
Dat vind ik ook raar, dan ga je het doen zodat het voor hem niet naar is maar voor jou wel?
Met citaat reageren
Oud 14-02-2009, 02:16
arPos
arPos is offline
Weinig zo mooi als een vrouw in de ochtend.

penetrante burenwekkende seksgeur incluus.
Oud 14-02-2009, 11:52
LilyB
LilyB is offline
's Ochtends zoenen is echt het smerigste wat er is. >< Ochtendseks daarentegen!
Oud 16-02-2009, 17:08
Vluggertje
Vluggertje is offline
Nouja elke ochtend is voor mij wat overdreven maar tuurlijk wel meerdere keren per week anders wordt het ook zo saai
Met citaat reageren
Oud 16-02-2009, 19:52
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Zolang je allebei net wakker bent en je tanden nog niet gepoetst hebt is het nog niet zo erg. Dan proef je het niet volgens mij. Zodra een van ons z'n tanden gepoetst heeft is het voor die persoon niet meer zo fijn Merk ik altijd als ik al aangekleed en klaar ben om te gaan werken en hem nog even een kus geef als hij dan nog in bed ligt. Verder heb ik er geen problemen mee eigenlijk.
Oud 17-02-2009, 06:58
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ik vind niets zo smerig dan ochtendseks, vreselijke luchten, zo'n plakkerig lijf (mijn laatste ex iig), nee dankje vriendelijk.
Oud 02-03-2009, 21:08
Terreur Teef
Terreur Teef is offline
Citaat:
Hai, Ik ben nog maagd en ben vandaag ook nog eens 31 geworden. Maar serieus.. Als je dan ochtendsex hebt, hoe doen mensen dat. Stink je dan niet rigoreus uit je muil??
meid je mist wat 31 en nog maagd??
en hoe meer sex hoe beter!
Met citaat reageren
Oud 02-03-2009, 22:01
Verwijderd
Citaat:
meid je mist wat 31 en nog maagd??
en hoe meer sex hoe beter!
Don't get him started please.

Het is een hij.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2009, 22:33
Qimm
Qimm is offline
Zeg het niet te hard, misschien kan zij hem helpen (i)
Oud 03-03-2009, 13:23
Verwijderd
Nooit last van gehad, ik kan me er werkelijk niet aan storen. Ook niet aan een ongedoucht lichaam, trouwens. Echt vies is hij toch nooit.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2009, 13:58
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Nog gefeliciteerd he.

Regels voor berichten