![]() |
|
Meh dat valt toch allemaal wel mee? Gewoon tandjes poetsen als braaf kindje en dan moet het goedkomen hoor. En als je daar al van walgt snap ik niet dat je aan seks doet. Seks is als je het objectief bekijkt ook niet echt al te fris. Allemaal sapjes en luchtjes die zich vermengen, jammie
![]() ![]()
|
Hm, er zijn weinig dingen waar ik onzeker over ben.. zeker op seks gebied.. maar dat is nou toevallig een van die dingen die ik inderdaad vervelend vind. Ik heb geen last van zijn geurtjes, maar word wel onzeker van m'n eigen. Dus meestal zorg ik dat ik 's ochtends m'n tanden gepoetst heb (en bij voorkeur ook nog gedouched heb
![]() ![]()
|
ik hou niet van ochtendseks, en mede daarom! haha
ik voel me zoals meerdere al genoemd hebben wat onzeker dan, over onder andere de niet echt naar bloemetjes ruikende adem, maar ook andere lichaamsdelen zijn na een nacht lekker meuren en wellicht al eerdere vrijpartijen niet zo fris en fruitig meer, mij niet gezien ![]() daarnaast ben ik ook geen ochtendmens wat het libido dan dus ook niet echt bevordert, dussss.... |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Stel nou dat ik iedere dag seks met m'n vriend kan hebben.. ![]()
|
Zolang je allebei net wakker bent en je tanden nog niet gepoetst hebt is het nog niet zo erg. Dan proef je het niet volgens mij. Zodra een van ons z'n tanden gepoetst heeft is het voor die persoon niet meer zo fijn
![]()
|
|