Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-01-2009, 19:33
Spamiroquai
Spamiroquai is offline
Hallo iedereen,

Ik volg de havo-opleiding in een sprintjaar, dus één jaar, en heb het daardoor ontzettend druk. Een profielwerkstuk is ook noodzakelijk om het jaar af te sluiten en heb in het begin van het jaar het onderwerp 'aardbevingen' toegewezen gekregen. Geen moeilijk onderwerp, maar hier gaat toch een boel tijd inzitten. Daarom mijn vraag:

Heeft iemand een profielwerkstuk over aardbevingen, welke nog redelijk actueel is, aan mij zou willen verkopen? Dan wel met de garantie dat hiervan niks op internet is terug te vinden.

Over de prijs valt te onderhandelen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-01-2009, 20:11
flyaway
flyaway is offline
De bedoeling is dat je het profielwerkstuk zelf maakt, een oud profielwerkstuk als naslagwerk gebruiken is prima, maar dit ziet er toch aardig uit als fraude.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2009, 20:25
Spamiroquai
Spamiroquai is offline
Ja, had al zoiets verwacht als antwoord, maag ook niet anders verwachten inderdaad.
Maar ben bang dat ik er niet aan toe kom en vandaar mijn vrijblijvende verzoek!
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 00:01
Verwijderd
Ik heb nog wel een profielwerkstuk liggen over explosieve stoffen. Denk niet dat je daar veel aan hebt, het is achterhaald; het meeste is nu gewoon op internet en Wikipedia te vinden. In die tijd bestond er nog geen wikipedia over allerlei soorten explosieven en de recepten daarvan.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten