Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-01-2009, 09:46
wouter098
wouter098 is offline
Hoi,

Ik heb al een jaar een knieblessure... En ik zit nou een sport arts maar ik wil graag een second opinion zeg maar. Deze sportarts zegt dat ik last van mij knie heb omdat er een pees in mijn kuit is verkrampt, gevolg is dat mijn kniekapsel strak over mijn knieschijf wordt getrokken en ik klachten krijg. De reden dat die pees verkrampt is misschien dat mijn hamstring niet sterk genoeg is. En ik had een paar vraagjes:
-weet iemand een goed forum over sportblessures?
-weet iemand een hele goede sportarts?
-herkent iemand deze klachten? (is vrij zeldzaam, dus zal wel nie maar wie weet)

Danku
Met citaat reageren
Oud 10-01-2009, 21:15
Dith
Dith is offline
Een góed forum over sportblessures heb ik niet gevonden maar ik heb zelf wel veel aan www.knie.nl gehad (heb zelf een nieuwe voorste kruisband). Er staan veel verhalen op en er wordt snel gereageerd op vragen en aangezien jij ook problemen met je knie hebt (ook al is dat indirect) is dat misschien wel handig om op te kijken.
Daarnaast was ik heel tevreden met mijn (sport)orthopeed maar ik zie dat je in Amstelveen woont en dan is dat compléét uit de richting. Zorg dat je niet alleen een goede arts krijgt maar ook een ziekenhuis met goede nabegeleiding (sportrevalidatie ipv simpele fysiotherapie) bij een eventuele operatie.

Maar eh, eigenlijk kan ik dus absoluut niet concreet antwoord geven op je vragen hehe.

Regels voor berichten