![]() |
|
![]() |
Hey hey,
Gisteren zat ik te surfen en toen kwam ik op een telefoonsite uit. Nu hebben ze wel een gave actie, soort van veiling ofzo. Kan je bieden, moet je je gegevens invullen en dan kan je een bod invoeren voor een toestel. Gisteren stond er de Nintendo Wii op....de veiling was helaas al afgelopen, maar het eindbod stond op 195,-! Dat lijkt me best een goeie deal. Mij lijkt het wel leuk om mee te doen, maar ik weet niet precies wat er bij komt kijken. Ik wil niet aan een abonnement vast zitten ofzo? iemand ervaring met deze veiling? kijk hier voor de veiling, nu staat de lg kc910 erop! |
Advertentie | |
|
![]() |
|
De voorwaarden staan anders gewoon op de site. Je biedt dus gewoon op een los toestel, verder niets.
Verder heeft dit topic weinig discussiewaarde en lijkt het mij iets teveel op reclame, dus slotje!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Goedkoop mobiel bellen naar het buitenland, beste optie? Diamera | 11 | 18-02-2013 16:35 | |
Software & Hardware |
wat voor mobiel zal ik kopen? Verwijderd | 7 | 28-11-2011 06:42 | |
Software & Hardware |
Gratis navigeren met je mobiel? michel333 | 6 | 23-03-2006 12:13 | |
Software & Hardware |
[GSM] goedkope mobiel *gaapt* | 4 | 20-12-2004 20:59 | |
Werk, Geld & Recht |
Mobiel bellen vanuit het buitenland Daantje_0705 | 11 | 18-08-2004 13:01 | |
Software & Hardware |
Hellup, mn mobiel is stuk!!! Lollypopje | 1 | 28-12-2001 16:15 |