Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-01-2009, 13:28
In Your Room
In Your Room is offline
Er was ooit een boek, Krabat, geschreven door Otfried Preussler. Dat boek werd vertaald in vele talen, onder andere in het Nederlands, als "De Meester van de Zwarte Molen". Het is een boek over een jongen, Krabat, die als leerjongen bij een molen terecht komt en er dan achterkomt dat het een plek is waar Duistere Dingen gebeuren; het is een leerplek voor zwarte magie, en een plek waar leerjongens sterven.

Dat boek heb ik heel vaak gelezen toen ik jonger was, en misschien een aantal van jullie ook wel. Vorig jaar is er een film van gemaakt, en ik dacht/hoop dat er meer mensen zijn die dit interessant vinden.

De trailer vind je hier, met Engelse subs, of Duitse, of een Engelse voiceover, wat jij wilt.

Ik heb nog niks kunnen vinden, de DVD is nog niet uit en er zijn (nog) geen illegale versies, maar het ziet er best interessant uit!

Anyone?
Oud 12-01-2009, 14:06
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ja, ik had er ook al over gehoord! Lijkt me best een toffe film Heb het boek vroeger ook vaak gelezen, en weet nog dat ik het behoorlijk spannend vond. Ben benieuwd wanneer hij op dvd komt.
Oud 13-01-2009, 06:40
Verwijderd
Ben benieuwd, weet nog wel dat ik het boek heel spannend en raar vond.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2009, 01:01
In Your Room
In Your Room is offline
http://www.cinefacts.de/dvd/15068/ne...aerz-2009.html

27 maart dus! Ik zie alleen geen niet-Duitse ondertitelingen. Pfuh.
Oud 14-01-2009, 13:23
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oei, dat is dan weer minder. Zó goed is mijn Duits nou ook weer niet (lees: mijn Duits is ronduit slecht te noemen)
Reageren

Regels voor berichten