Advertentie | |
|
![]() |
|
Haalt CrapCleaner die daar misschien ook niet uit?
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Heb het windows register doorzoch op msn, messenger en één van de emailadressen. Ik heb daar niets gevonden dat zou kunnen helpen het te verwijderen. Wie heeft ge gouden tip?? ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het is een apart authenticatiesysteem dit. Is het überhaupt nodig dat het weg moet? Tenzij er een hint naar een verborgen seksuele voorkeur in de emailadressen zit natuurlijk.
De simpelste manier is je local profile verwijderen, maar daar moet je eerst een andere account voor aanmaken en AL JE INSTELLINGEN EN DOCUMENTEN WORDEN VERNIETIGD! Backup dus eerst ![]() http://www.tech-recipes.com/rx/1700/..._user_profile/ |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dat profiel verwijderen is een goed idee! Ik vraag me alleen af wat alle instellingen en documenten zijn. Ik heb mijn OE adresboek, IE favorieten en bestanden standaar al op een andere schijf staan (makkelijk met backup maken). Dan zijn er de resterende bestanden in documents en settings nog, zoals de application data. Deze zijn denk wel handig om te hebben denk ik...of valt dat wel mee? Kan ik waarschijnlijk wel veel programma's opnieuw instellen. Zie ik nog dingen over het hoofd? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Als je gewoon eerst eens een nieuwe account maakte (via Configuratiescherm)? Als dan alles naar tevredenheid werkt kun je de oude gewoon verwijderen, Windows zal dan zelf vragen of je de bestanden uit de Documents & Settings map wil behouden (die komen dan in een map op de desktop te staan).
Handmatig gaan zitten klungelen is (in dit geval) omslachtig en duurt langer, een Windows 98 CD kan geen NTFS (het bestandssysteem dat XP gebruikt) lezen dus vandaar dat dat niet lukt ![]()
||
Citaat:
Misschien lukt het met deze informatie: http://www.fortysomething.ca/mt/etc/archives/005746.php Want je profiel daarvoor verwijderen lijkt mij heel erg drastisch en bovendien verlies je daar heel wat instellingen mee (ja, je kan ze weer importeren, maar grote kans dat je daarmee ook die gebruikersnamen importeert). En al helemaal omdat heel wat programma's met absolute paden werken; als je profielmap van plaats verandert, kan het goed zijn dat sommige instellingen niet terug te zetten zijn (ik weet dat bv. Adobe Premiere-bestanden hier extreem gevoelig aan zijn, een projectbestand verplaatsen en je hele montage is om zeep tenzij je wat manueel gaat prutsen aan het bestand). Overigens, kan je in dat venster uit de tweede post ook niet gewoon wachtwoorden verwijderen kiezen. Want formulieren slaat volgens mij op HTML-formulieren, dus adresgegevens e.d. Passwords slaat meestal op alles omtrent logingegeven...
|
![]() |
|
|