Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-01-2009, 19:23
Verwijderd
Als ik inlog op een website krijg ik een inlogscherm. De emailadressen die op mijn pc hiervoor gebruikt zijn blijven bewaard. Heeft iemand enig idee hoe ik deze kan verwijderen?

Laatst gewijzigd op 06-11-2012 om 15:23.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-01-2009, 21:18
WolterB
WolterB is offline
Ik neem aan dat dit met auto-aanvullen te maken heeft en dat kan je op de volgende manier verwijderen:

In IE6 gaat het als volgt:
Rechter muiknop op Icoontje 'Internet Explorer' --> Kiezen voor optie "eigenschappen'

Tabblad 'Inhoud' --> knop 'AutoAanvullen'

Kiezen voor optie 'Formulieren wissen'

In IE7 moet je de volgende stappen doen:
Rechter muiknop op Icoontje 'Internet Explorer' --> Kiezen voor optie "eigenschappen'

Tabblad 'Algemeen' --> knop 'Verwijderen'

Kiezen voor optie 'Formulieren verwijderen'

Laatst gewijzigd op 13-01-2009 om 21:32.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2009, 22:01
Verwijderd
Dat heb k geprobeer (IE7). Maar helaas, de adressen staan er nog steeds in.
Ook heb ik al registerwaarden doorzocht op het emailadres. Levert ook niets op.

Misschien weet je nog iets anders dat ik kan proberen?
Met citaat reageren
Oud 13-01-2009, 23:22
M@rco
M@rco is offline
Als ik het zo op mijn eigen PC bekijk lijkt-ie die emailadressen om de één of andere reden uit MSN/Windows Live Messenger te halen (opgeslagen logingegevens). Misschien als je ze daar weghaalt?
Oud 13-01-2009, 23:34
Vinniebar
Vinniebar is offline
Waarom heb je het adres weggepaint, maar host je de afbeelding vervolgens op diezelfde site?
(vermoed ik )
Met citaat reageren
Oud 14-01-2009, 10:21
ILUsion
ILUsion is offline
Haalt CrapCleaner die daar misschien ook niet uit?
Oud 14-01-2009, 17:12
Verwijderd
Citaat:
Haalt CrapCleaner die daar misschien ook niet uit?
Standaard instellingen gebruikt (dan is o.a. msn aangevinkt), geen effect.

Citaat:
Als ik het zo op mijn eigen PC bekijk lijkt-ie die emailadressen om de één of andere reden uit MSN/Windows Live Messenger te halen (opgeslagen logingegevens). Misschien als je ze daar weghaalt?
MSN gedeïnstalleerd. Geen windows messenger op pc aanwezig. Mappen verwijderd. Geen effect.

Citaat:
Waarom heb je het adres weggepaint, maar host je de afbeelding vervolgens op diezelfde site?
(vermoed ik )
ja, ach. wie zegt dat het dezelfde site is

Heb het windows register doorzoch op msn, messenger en één van de emailadressen. Ik heb daar niets gevonden dat zou kunnen helpen het te verwijderen.

Wie heeft ge gouden tip??
Met citaat reageren
Oud 14-01-2009, 18:00
Verwijderd
Het is een apart authenticatiesysteem dit. Is het überhaupt nodig dat het weg moet? Tenzij er een hint naar een verborgen seksuele voorkeur in de emailadressen zit natuurlijk.

De simpelste manier is je local profile verwijderen, maar daar moet je eerst een andere account voor aanmaken en AL JE INSTELLINGEN EN DOCUMENTEN WORDEN VERNIETIGD! Backup dus eerst
http://www.tech-recipes.com/rx/1700/..._user_profile/
Met citaat reageren
Oud 14-01-2009, 21:05
Verwijderd
Citaat:
Het is een apart authenticatiesysteem dit. Is het überhaupt nodig dat het weg moet? Tenzij er een hint naar een verborgen seksuele voorkeur in de emailadressen zit natuurlijk.

De simpelste manier is je local profile verwijderen, maar daar moet je eerst een andere account voor aanmaken en AL JE INSTELLINGEN EN DOCUMENTEN WORDEN VERNIETIGD! Backup dus eerst
http://www.tech-recipes.com/rx/1700/..._user_profile/
haha. nee, gelukkig is het ook weer niet zo erg. maar er is wel een reden anders zou het me natuurlijk niet uitmaken dat dat emailadres er staat.

Dat profiel verwijderen is een goed idee!
Ik vraag me alleen af wat alle instellingen en documenten zijn. Ik heb mijn OE adresboek, IE favorieten en bestanden standaar al op een andere schijf staan (makkelijk met backup maken).

Dan zijn er de resterende bestanden in documents en settings nog, zoals de application data. Deze zijn denk wel handig om te hebben denk ik...of valt dat wel mee? Kan ik waarschijnlijk wel veel programma's opnieuw instellen.
Zie ik nog dingen over het hoofd?
Met citaat reageren
Oud 14-01-2009, 21:28
Verwijderd
In eerste instantie kan je proberen om alleen de ntuser.dat te verwijderen Maar daar moet je dus wel voor uitgelogd zijn!
Met citaat reageren
Oud 14-01-2009, 21:43
Verwijderd
Citaat:
In eerste instantie kan je proberen om alleen de ntuser.dat te verwijderen Maar daar moet je dus wel voor uitgelogd zijn!
In die richting was ik ook aan het zoeken. Heb alle bestanden van C:\Documents and Settings\1 gekopieerd naar ...\2 (2 is nieuw).

Ik krijg de melding dat het volgende niet gekopieerd kan worden
UsrClass (in de local setting folder)
NTUSER.DAT (in de main D&S folder)

Kan verwijderen dan deze bestanden (of alleen NTUSER.DAT) geen kwaad?

Ik ga eerst eens kijken of het probleem hier zit door ze naar mijn "2" te kopieren.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2009, 22:08
Verwijderd
Citaat:
Het uitloggen is geen probleem. Met mijn oude win98 cd kom ik nog in dos ook. Dan heb ik nog wel de uitdaging om de C-schijf zichtbaar te maken. Onder Windows XP is deze beveiligd..ofwel in dos onzichtbaar gemaakt. Hoe kan ik dit fixen?
Met citaat reageren
Oud 14-01-2009, 22:19
M@rco
M@rco is offline
Als je gewoon eerst eens een nieuwe account maakte (via Configuratiescherm)? Als dan alles naar tevredenheid werkt kun je de oude gewoon verwijderen, Windows zal dan zelf vragen of je de bestanden uit de Documents & Settings map wil behouden (die komen dan in een map op de desktop te staan).

Handmatig gaan zitten klungelen is (in dit geval) omslachtig en duurt langer, een Windows 98 CD kan geen NTFS (het bestandssysteem dat XP gebruikt) lezen dus vandaar dat dat niet lukt
Oud 14-01-2009, 22:47
Verwijderd
Ja moet wel even ownership nemen van de bestanden in Documents & Settings en daarna aan jezelf Full Control rechten toekennen.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2009, 22:54
ILUsion
ILUsion is offline
Citaat:
Het uitloggen is geen probleem. Met mijn oude win98 cd kom ik nog in dos ook. Dan heb ik nog wel de uitdaging om de C-schijf zichtbaar te maken. Onder Windows XP is deze beveiligd..ofwel in dos onzichtbaar gemaakt. Hoe kan ik dit fixen?
Zoals Marco al zegt: vanuit DOS kan je niet aan NTFS klungelen (zonder goede driver tenminste). En sowieso is dat niet aan te raden als je niet verdraaid goed weet wat je aan het doen bent (en zelfs dan is het meestal een slecht idee).

Misschien lukt het met deze informatie: http://www.fortysomething.ca/mt/etc/archives/005746.php

Want je profiel daarvoor verwijderen lijkt mij heel erg drastisch en bovendien verlies je daar heel wat instellingen mee (ja, je kan ze weer importeren, maar grote kans dat je daarmee ook die gebruikersnamen importeert). En al helemaal omdat heel wat programma's met absolute paden werken; als je profielmap van plaats verandert, kan het goed zijn dat sommige instellingen niet terug te zetten zijn (ik weet dat bv. Adobe Premiere-bestanden hier extreem gevoelig aan zijn, een projectbestand verplaatsen en je hele montage is om zeep tenzij je wat manueel gaat prutsen aan het bestand).

Overigens, kan je in dat venster uit de tweede post ook niet gewoon wachtwoorden verwijderen kiezen. Want formulieren slaat volgens mij op HTML-formulieren, dus adresgegevens e.d. Passwords slaat meestal op alles omtrent logingegeven...
Reageren

Regels voor berichten