Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-02-2003, 19:07
Verwijderd
Liep mijn debat over mensen die shag roken uit bijna uit op een grote vechtpartij,en werd ik met mijn vorige topic " wie red je ,je moeder of je vader " bijna de zaal uit gezwegen,proberen we het nu iets rustiger...

Zijn er meer mensen die niet verliefd kunnen worden op ( extreem ) knappe meisjes / jongens ? ?
Advertentie
Oud 04-02-2003, 19:08
Verwijderd
Citaat:
telief.com schreef:

Zijn er meer mensen die niet verliefd kunnen worden op ( extreem ) knappe meisjes / jongens ? ?
Jaja het gaat om het innerlijk ( ik ben jullie voor) jaja tuurlijk,maar in eerste instantie,de eerste paar uhh weken bijvoorbeeld ?
Oud 04-02-2003, 19:10
Wasp
Wasp is offline
Ik denk dat je dan onbewust denkt.. 'Tjeez, die is knap, die zal ik wel nooit krijgen..'
Oud 04-02-2003, 19:10
Ciao Che
Ciao Che is offline
Nou ik kan wel verliefd worden op extreem knappe jongens, eigenlijk. Maargoed, voor jaloerse mensen kan het zwaar zijn, ja. Je vriend trekt waarschijnlijk wel veel ogen.
Oud 04-02-2003, 19:11
Thomas
Thomas is offline
Waarom zou je dat willen? Je kiest toch niet op wie je verliefd word?
Oud 04-02-2003, 19:12
Fleurop
Fleurop is offline
zoals mijn moeder altijd zegt; een knappe vriend/vriendin heb je nooit voor jezelf
Oud 04-02-2003, 19:14
Destrøyer
Destrøyer is offline
Citaat:
Wasp schreef:
Ik denk dat je dan onbewust denkt.. 'Tjeez, die is knap, die zal ik wel nooit krijgen..'
idd, van die vrouwen die té mooi zijn om echt geil van te worden, die elegante types, niet van die lustige sexbeesten (qua uiterlijk dan)
Oud 04-02-2003, 19:15
Verwijderd
Citaat:
Reptile schreef:
idd, van die vrouwen die té mooi zijn om echt geil van te worden, die elegante types, niet van die lustige sexbeesten (qua uiterlijk dan)
Jaaa daar heb je hem
Precies goed gezegd ! !
Oud 04-02-2003, 19:16
Verwijderd
Citaat:
water willowglo schreef:
zoals mijn moeder altijd zegt; een knappe vriend/vriendin heb je nooit voor jezelf
ohw zo'n type van ' heel de avond aardig tegen je doen ,ze brengt je biertjes,chips,praat over leuke dingen en dan aan het einde tegen JOU zeggen als ik allang weer weg ben
' ik denk niet dat het wat voor jou is schat
Oud 04-02-2003, 19:19
the tourist
the tourist is offline
Vast wel, het is me alleen nooit overkomen.
Oud 04-02-2003, 19:21
Evito
Evito is offline
Ik vind het te verdacht als iemand knap is.
Maar ik word wel altijd verliefd op ze.
Oud 04-02-2003, 19:22
Destrøyer
Destrøyer is offline
Citaat:
telief.com schreef:
Jaaa daar heb je hem
Precies goed gezegd ! !
dat gevoel kreeg ik écht bij lotr 1 in die scenes met galadrièl, ik vind sex dan zo onbeschaafd, zo barbaars, dat het eigelijk ondenkbaar is over zoiemand te fantaseren
Oud 04-02-2003, 19:30
blackfairy
blackfairy is offline
ik denk dat ik alleen maar verliefd ben geweest op niet al te knappe jongens..
dus ik weet t eigenlijk niet ...vind ze meestal wel lekker ik neeme aan dat ik er ook wel verliefd op kan worden ..waarom zou dat niet kunnen toch?
Oud 04-02-2003, 19:52
fairyangel
fairyangel is offline
maar meestal vind je degene op wie je verliefd bent toch ook knap??
Oud 04-02-2003, 20:58
Verwijderd
Citaat:
telief.com schreef:
sorry, heb ik nou weer geen last van
Oud 04-02-2003, 21:01
Talon
Talon is offline
Citaat:
Reptile schreef:
hm.. die hebben ook wel iets hoor
dat zijn meestal de ergere
die zodra ze de nette en elegante kleding uitdoen, echt van die geile monsters worden en op elke plaats genomen willen worden omdat ze er op dat moment genoeg van hebben om netjes te zijn
Oud 04-02-2003, 21:48
]{ing
]{ing is offline
nee ik word verliefd op wie ik wil.. maar sommige mooie meisjes zou ik nooit verliefd op worden.. want ze worden soms arrogant als ze doorkrijgen dat ze erg gewild zijn
Oud 04-02-2003, 21:54
Shock
Shock is offline
't Ligt eraan in hoeverre ze dat zelf doorhebben... soms zijn ze zich daar iets teveel van bewust en worden ze vreselijk arrogant, dan hoeft het van mij al niet meer. de minder arrogante meiden die er toevallig ook goed uitzien, najah, waarom niet
Oud 04-02-2003, 22:01
Fortisi
Fortisi is offline
Citaat:
telief.com schreef:

Ja, om precies te zijn, ik val juist op wat "lelijkere" mensen, dat geeft ze meestal iets speciaals, iets interessants.
Oud 04-02-2003, 22:01
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
neh, knappe meisjes is nix voor mij
Oud 04-02-2003, 22:02
KissMyJackass
KissMyJackass is offline
Ik val niet op meisjes

Nee flauw. Opzich val ik wel es op gewoon van die zwaar knappe jongens
Maar je hebt ook wel es van die euhh reclamemannen zegmaar, die dan zogenaamd heel knap zijn, en dat zijn ze dan ook wel, maar die doen me dan echt niks
Maar ik denk eigenlijk dat dat komt omdat die gewoon geen uitstraling hebben
Oud 04-02-2003, 22:21
Jules
Jules is offline
Sja .. jongens waar ik op val vind IK wel superknap, maar ze zijn meestal niet standaard-modellen-knap.. dus.
Oud 04-02-2003, 22:40
het dappere meisje
het dappere meisje is offline
dus daarom werd je verliefd op mij
Oud 04-02-2003, 23:50
Secreet
Secreet is offline
hmmmm neej kan ik ook neit verliefd op worden

ach bull shit...zoals al werd gezegd, je kiest niet op wie je verliefd word, ik heb knappe en minder knappe vriendjes gehad, hoe dan ook, het gevoel blijft hetzelfde...
Oud 04-02-2003, 23:55
-niels-
-niels- is offline
Ik wor wel alleen maar verliefd op hele knappe meisjes...
Oud 05-02-2003, 12:37
Repsaj
Repsaj is offline
Citaat:
Sooz schreef:
Sja .. jongens waar ik op val vind IK wel superknap, maar ze zijn meestal niet standaard-modellen-knap.. dus.
precies alleen zijn bij mij de meisjes(miepjes) zo...
Oud 05-02-2003, 12:39
Qamra
Qamra is offline
Ik word ook nooit verliefd op knappe meisjes, gek eigenlijk

Maar kheb met jongens precies hetzelfde, maar verliefdheid kan je niet zo makkelijk sturen hoor...
Oud 05-02-2003, 16:16
Isa
Isa is offline
conclusiean vind jij die meisjes niet knap, dan vind jouw ongeving (de nederlandse maatschappij) die meisjes knap. jij valt schijnbaar op andere dingen.
Oud 05-02-2003, 17:21
Miracle
Miracle is offline
is dit een kantine topic ???
Oud 05-02-2003, 17:24
M@rco
M@rco is offline
Ben wel 'es verliefd geweest op een meisje waarvan al m'n vrienden gewoon zeiden "gadverdamme!"

Maar ja, boeie... als je er zelf gelukkig mee bent...
Oud 05-02-2003, 17:40
poki
poki is offline
Ik ben verliefd op Italianboy.. Dus ik kan 't wel
Oud 05-02-2003, 17:41
DarkRaven
DarkRaven is offline
nee...nog nooit gehad
Oud 05-02-2003, 17:47
Talon
Talon is offline
Citaat:
poki schreef:
Ik ben verliefd op Italianboy.. Dus ik kan 't wel
jammer voor je
Oud 05-02-2003, 17:50
poki
poki is offline
Citaat:
Talon schreef:
jammer voor je
Nee hoor.. Ben er erg blij mee.. En hij ook.. Dus...
Oud 05-02-2003, 17:51
Talon
Talon is offline
Citaat:
poki schreef:
Nee hoor.. Ben er erg blij mee.. En hij ook.. Dus...
hm.. aha.. dan wens ik jullie veel plezier
Oud 05-02-2003, 18:02
Verwijderd
Citaat:
Evil-Cherry schreef:
Ik word ook nooit verliefd op knappe meisjes, gek eigenlijk
Bijdehand

Maar goed, voor jongens dan..
Ligt eraan of ze knap zijn en uitstraling hebben, ik vind uitstraling vaak veel aantrekkelijker.. dus als ze ''leeg'' knap zijn, dan niet nee. En als ze van zichzelf weten dat ze knap zijn hoeft al helemaal niet van me..maar ja zoals anderen al zeiden...het is niet te sturen..
Oud 05-02-2003, 18:56
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Nope, ik net wel
...
Maar het wordt nooit wat.
Oud 17-01-2009, 17:57
Tomkey
Tomkey is offline
Lelijk? Zelfmoord? Ontevreden?

Knap, ja knap zijn is heel erg leuk, je hebt dan ook wel geluk. Want veel mensen vinden zich zelf niet knap. En een van die mensen ben ik. Naja ik zeg niet dat ik lelijk ben maar ik ben over sommige dingen gewoon niet tevreden, en als ik die dingen nou anders zou hebben was ik mss wel de knapste jongen van de school. Het draait meestal dus om een paar dingen. Iedereen kan knap zijn, je moet er alleen iets voor doen! Alleen tja waarom moet je knap zijn? Om meisjes te krijgen? Nou dat hoeft niet. Als je bijvoorbeeld een dikke neus hebt is dat stom, want die neus maakt je lelijk, alleen met een goed innerlijk ben je weer wat meer bij een meisje. Ik heb bijvoorbeeld een dikke neus, als ik die niet had was ik zeker knapper geweest. Gelukkig heb ik een zeer goed innerlijk en daarom heb ik ook vaak lol met meisjes. Maar als ik nou een andere jongen van mijn klas zie, die een bril heeft, haren door elkaar, niet echt het beste lichaam en dan ook nog een dom innerlijk, tja zo iemand moet er dus hard voor werken. Ik ben dus ook redelijk blij met hoe ik eruit zie alleen het is jammer van die neus. Nu heb ik eens voor de lol op internet opgezocht voor een neuscorrectie. En ja hoor die zijn er. Ik zag er allemaal dikke neuzen tussen zitten, en ze lieten foto's zien van voor en na. Als ik nou eens zo'n neuscorrectie zou doen, zou ik er zeker veel beter uit zien. Helaas is het duur en doe ik het niet. Ik kan het altijd nog later doen. Maarja. Ook ik heb er al aan gewerkt om er beter uit te zien. Bijv. lenzen pakken.

In ieder geval ga geen zelfmoord plegen omdat je lelijk bent, of omdat je denkt dat je lelijk bent. Je kan er altijd iets aan doen. En zorg er voor dat je een goed innerlijk hebt Dat heeft ook met knap te maken!

Voor mij telt innerlijk 60% Hopelijk ook voor meer. Ik ben pas 15 jaar, nog geen vriendin gehad en als ik zie dat sommige in een jaar 8 vriendjes gehad hebben, vind ik dat zeer triest. Waar gaat het dan nog over, kussen? Stoer doen? Naja
Oud 17-01-2009, 18:04
Verwijderd
Zet dat venster dat je krijgt als je een zes jaar oud topic upt je nu niet aan het denken?

Het is trouwens totale onzin wat je zegt.
Oud 17-01-2009, 18:19
Verwijderd
Oud 17-01-2009, 18:23
Verwijderd
Nou, bedankt voor die mooie up
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten