Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Kijk dat is iets waar ik aan heb, klopt ik geef je gelijk. Het is alleen wel zo dat steun echt belangrijk is, ik heb nu al genoeg problemen (gehad) voor iemand van 25 in plaats van 17, ik zie een vriendin niet als de oplossing tot mijn problemen maar als iets wat mijn leven stabiliteit geeft (tuurlijk zijn relatie problemen ook zwaar te verdragen) en een doel waar ik aan kan werken.
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hetzelfde principe als: 'Hoe kan iemand anders van je houden als je niet eens van jezelf houdt?' |
![]() |
|
![]() |
Allemaal bedankt, ik heb nog nooit gedaan aan goede voornemens maar ik denk dat ik morgen begin met een heel ander beeld van mezelf en dat ik zal proberen mijn eigen leven weer in handen te nemen zodat ik heel misschien OOIT haar als vriendin kan hebben, who knows.
En nog even voor Secret Agent, mijn vrienden zijn me net zo dierbaar als mijn familie alleen het probleem is dat het allemaal jongens van rond de 17 jaar zijn, bij ons draait het meestal om drugs en drank, een goeie manier om het even te vergeten maar niet om het op te lossen. ![]() Nogmaals erg bedankt |
![]() |
||
Citaat:
En zijn deze redenen er nog steeds? Dan heeft het natuurlijk geen zin om weer aan dezelfde relatie te beginnen. Maar als deze redenen er niet meer zijn: waarom heb je dan niet al wat met haar afgesproken? Leuk heeft ze je in ieder geval gevonden, dus ze zal je in ieder geval nog steeds aardig vinden. Wie weet heeft ze wel dezelfde gevoelens voor jou. Daar kom je maar op een manier achter: door eens wat leuks met haar te gaan doen ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Grens tussen liefde & vriendschap? Janossss | 6 | 10-09-2014 21:11 | |
Psychologie |
Spoiler: zeer lang verhaal Scarlet Spider | 21 | 21-09-2012 11:27 | |
Verkeer & Vervoer |
De grootste wegpiraat van vandaag, part trois Qimm | 500 | 05-12-2010 17:33 | |
Psychologie |
Lucht je hart topic deel 130 Eend | 490 | 14-06-2008 13:17 | |
Verhalen & Gedichten |
[Essay] Ralph Inbar en de werkelijkheid die de camera ons bracht Verwijderd | 2 | 18-03-2005 18:17 | |
Muziek |
Covenant Verwijderd | 17 | 02-07-2002 00:04 |