Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-01-2010, 23:17
MTpower
MTpower is offline
Zijn er nog soorten paddo's die legaal te verkrijgen zijn?
Ik dacht dat truffels sowieso nog verkocht mochten worden, maar zijn er ook andere soorten?
Mexicaanse/hawaiiaanse zijn beide verboden tegenwoordig dacht ik?

Ben vrij lam momenteel, écht geen zin in google, maar heb de info wel soon nodig

Mijn dank alvast
Oud 20-01-2010, 01:38
Verwijderd
als ze in een shop nog paddo's verkopen, zijn dat truffels. Ik heb redelijk wat winkels hier in amsterdaam gezien maar nergens hadden ze nog de ouderwetse. De mexicaanse/haawaaiaanse zijn inderdaad verboden. ik heb de laatste tijd ook niemand meer gehoord over een adresje waar ze ze nog wel hadden...

maar niets mis met truffels hoor het zou me niets verbazen als ze die op een of andere manier gekweekt hebben tegenwoordig dat alles weer bijna op de oude paddo's lijkt. In de smartshop zie ik meestal verschillende soorten truffels liggen. Ik heb er zelf nooit op gelet welke soort ik nam dus ik heb geen idee of de werking ook daadwerkelijk anders is, maar het zou goed kunnen.
Truffels kan ik zeker aanbevelen, geen slecht alternatief voor paddo's. Paar leuke trips op gehad ^^
Met citaat reageren
Oud 20-01-2010, 13:18
Toneless
Toneless is offline
Waarom zijn truffels dan niet verboden en paddo's wel? Het is toch (bijna) hetzelfde effect?
Dat is eigenlijk hetzelfde als wiet wel verbieden en hasj niet, of andersom.
Oud 20-01-2010, 13:21
Verwijderd
truffels zijn in feite geen echte paddo's; google maar eens op sclerotia. En de overheid is wat die truffels betreft gewoon een beetje dom, ik geloof dat ze niet doorhebben dat je daar net zo goed op kan trippen als op paddo's en dat ze overal makkelijk te krijgen zijn
Met citaat reageren
Oud 20-01-2010, 13:22
Thinus
Thinus is offline
in de smartshop is mij verteld dat omdat truffels onder de grond groeien ze niet verboden zijn. waarom weet ik ook niet precies.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2010, 13:28
MTpower
MTpower is offline
Enkel truffels dus, maar wel in verschillende soorten. Precies wat ik moest weten, mijn dank
Oud 20-01-2010, 15:07
Verwijderd
Onlangs voor het eerst truffels geprobeerd (door het tekort aan paddo's) en het beviel goed hoor. Het effect leek alleen wat korter aan te houden dan bij paddo's maar desalniettemin een prima alternatief.

(Op lan left 4 dead spelen met truffels op is de bomb diggy)
Met citaat reageren
Oud 20-01-2010, 20:14
Verwijderd
Citaat:
(Op lan left 4 dead spelen met truffels op is de bomb diggy)
haha, vet
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten