Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-01-2009, 18:04
rens..
rens.. is offline
hallo

ik wilde een nieuwe mobiel kopen met abo. maar ik weet niet precies welke ik moet nemen en wat goed is en wat niet. Ook wil ik wel graag het goedkoopste abo hebben.
Ik had de HTC diamond gevonden die aan ongeveer al m'n eisen voldoet:

Touch screen
camera
radio
internet
nette looks
geen giga belachelijke prijs

weet iemand een betere mobiel? of een heel goedkoop abo?
thanks!
Oud 16-01-2009, 22:06
M@rco
M@rco is offline
Ik zou nog eens nadenken over zo'n touchscreen. Het ziet er strak uit, maar dat gepiel met dat touchscreen en zo'n dom stokje om het aan te raken ben je in mijn ervaring na een paar dagen wel zat. De rest van de mogelijkheden die jij wil vind je ook in gewone telefoons.

Ik heb zelf een Sony Ericsson C902, die is volgens mij al bij redelijk goedkope abonnementen gratis te krijgen en kan ook al die dingen.
Oud 17-01-2009, 08:36
rens..
rens.. is offline
ik wil liever een toucscreen ook omdat je dan vaak een groter scherm hebt, en veel hogere resoluties.
Als ik op internet wat zoek dan wil ik het nog wel goed kunnen lezen zonder te veel moeite te moeten doen
Oud 17-01-2009, 18:55
Blaf
Blaf is offline
iphone?
Oud 17-01-2009, 22:16
rens..
rens.. is offline
nou die heb ik wel even bekeken maar die is een stuk boven mijn budget anders was het idd wel een mooie geweest !
Oud 18-01-2009, 21:33
rens..
rens.. is offline
iemand een goedkoop abo hierbij?
het beste wat ik vond was:
2 jaar 12,50 euro + 9/10 euro voor internet
eerste zoveel maanden was het een tientje daarna iets meer en na ongeveer een jaar de volle mep.

20 euro voor monje en verder niks dan.
Oud 19-01-2009, 09:22
Wammus
Wammus is offline
Ik zou ook nog een keer goed nadenken over je beslissing om voor touchscreen te gaan. Zoveel groter zijn die schermpjes nou ook weer niet (hetzelfde geld voor de resolutie) en ook mijn ervaring ermee is dat het vaak belabberd slecht werkt (denk vooral aan lang wachten voor het reageert zowel met pennetje als met je vingers). Ook moet je goed oppassen dat je niet met je pennetje door je touchscreen heen ramt want dan ben je helemaal zuur.

Daar komt bij dat Windows mobile eigenlijk ook maar een prut systeem is. Heel langzaam, loopt vaak vast en ook de interface laat veel te wensen over. Ook internet op je telefoon is zwaar overrated. Eigenlijk alleen geschikt om het nieuws te lezen en af en toe wat te googelen. Veel websites zijn niet geschikt voor telefoons en dus duurt het laden veel te lang. Een "groot" scherm voegt zoals al gezegd daar vrij weinig aan toe.
Oud 19-01-2009, 09:53
Verwijderd
Mwa, WM6 (en ook 5) zijn prima systemen. Ik gebruik m'n TyTN 2 nu al meer dan een jaar (en die draait dus op WM6) en heb nog geen enkele vastloper meegemaakt. Sowieso lees je daar bijna niks over, wat logisch is want het is gewoon gebaseerd op CE, wat bewezen techniek is.
De traagheid van een touchscreen scherm ligt echt helemaal aan de maker van het spul. De TyTN 2 is vrij traag soms (applicaties openen etc, maar dat ligt aan de krenterigheid van HTC), maar het ding reageert gewoon snel en zoals je zou verwachten op aanrakingen op het touchscreen, zowel met pen als met de vinger.
Wel zou ik zelf echt op zoek gaan naar een telefoon met volledig qwerty-toetsenbord, dat is echt zoveel fijner dan een gsm met gsm-tobo.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2009, 16:44
rens..
rens.. is offline
bedankt voor de hulp, ik denk dat ik het wel weet.
je merkt wel dat niet iedereen er het zelfde over denkt, deze topic mag open blijven voor discussie maar ik heb hem niet meer nodig

Thx
Oud 19-01-2009, 19:07
KiMZz
KiMZz is offline
Samsung Pixonn kan ook nog...
Reageren

Regels voor berichten