![]() |
|
1. Wat is je geslacht?
() Jongen/Man of () Meisje/Vrouw 2. Wat is je leeftijd? 22 3. Welke klachten heb je als je in aanraking komt met katten? (meerdere antwoorden mogelijk) A () Rode ogen. B () Tranende ogen. C () Uitslag. D () Jeuk op de huid. E () Anders namelijk: benauwdheid (piepen), niezen, kriebel in je keel (uh geen woord voor) 4. Gebruik je medicijnen tegen je allergie? () Ja () Nee Zo nee ga naar vraag 7!!! 5. Welke medicijnen gebruik je? Rhinocort (budesonide) en Xyzal (cetirizine) 6. Werken de medicijnen goed tegen de klachten? () Ja niet altijd goed genoeg () Nee 7. Moest/moet je maatregelen nemen tegen je kattenallergie?( meerdere antwoorden mogelijk) () Nee () Ja, afspraken met familie/vrienden/kennissen om mij niet in aanraking te laten komen met katten. () Anders, namelijk: (bijv. bij de dierentuin, kinderboerderij of op school) ik neem altijd Xyzal voordat ik naar mensen met katten ga, dat maakt het wel minder maar niet over. Ik aai de katten niet (duh ![]()
|
Verwijderd
|
[1. Wat is je geslacht?
() Jongen/Man of () Meisje/Vrouw 2. Wat is je leeftijd? 19 3. Welke klachten heb je als je in aanraking komt met katten? (meerdere antwoorden mogelijk) A () Rode ogen. B () Tranende ogen. C () Uitslag. D () Jeuk op de huid. E () Anders namelijk: last van luchtwegen (astma) 4. Gebruik je medicijnen tegen je allergie? () Ja () Nee Zo nee ga naar vraag 7!!! 5. Welke medicijnen gebruik je? 6. Werken de medicijnen goed tegen de klachten? () Ja () Nee 7. Moest/moet je maatregelen nemen tegen je kattenallergie?( meerdere antwoorden mogelijk) () Nee () Ja, afspraken met familie/vrienden/kennissen om mij niet in aanraking te laten komen met katten. () Anders, namelijk: (bijv. bij de dierentuin, kinderboerderij of op school) Graag gedaan ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
() Jongen/Man of (x) Meisje/Vrouw 2. Wat is je leeftijd? 13 bijna 14 3. Welke klachten heb je als je in aanraking komt met katten? (meerdere antwoorden mogelijk) A () Rode ogen. B () Tranende ogen. C () Uitslag. D (x) Jeuk op de huid. E (x) Anders namelijk: kriebel rond mijn ogen, en ik krijg last van mijn astma. niesen 4. Gebruik je medicijnen tegen je allergie? (x) Ja soms als ik dierhouderij heb op school. ik ben ook allergies voor andere harige dingen ![]() () Nee Zo nee ga naar vraag 7!!! 5. Welke medicijnen gebruik je? geen idee. volgens mij zijn ze blauw 6. Werken de medicijnen goed tegen de klachten? () Ja (x) Nee 7. Moest/moet je maatregelen nemen tegen je kattenallergie?( meerdere antwoorden mogelijk) () Nee (x) Ja, afspraken met familie/vrienden/kennissen om mij niet in aanraking te laten komen met katten. (x) Anders, namelijk: (bijv. bij de dierentuin, kinderboerderij of op school) succes ermee ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
1. Wat is je geslacht?
() Jongen/Man of () Meisje/Vrouw 2. Wat is je leeftijd?18 3. Welke klachten heb je als je in aanraking komt met katten? (meerdere antwoorden mogelijk) A () Rode ogen. B () Tranende ogen. C () Uitslag. D () Jeuk op de huid. E () Anders namelijk:loopneus, erg verkouden, niesen 4. Gebruik je medicijnen tegen je allergie? () Ja () Nee Zo nee ga naar vraag 7!!! 7. Moest/moet je maatregelen nemen tegen je kattenallergie?( meerdere antwoorden mogelijk) () Nee () Ja, afspraken met familie/vrienden/kennissen om mij niet in aanraking te laten komen met katten. () Anders, namelijk: (bijv. bij de dierentuin, kinderboerderij of op school) Ruimte voor opmerkingen: |
![]() |
|
|