Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-04-2008, 17:55
Donderstraalop
Donderstraalop is offline
Vandaag heeft de dokter mijn voorhuid lostgetrokken van mijn eikel. Hier heb ik 2 kleine sneetjes aan over gehouden die heel erg pijn doen als ik ze aanraak. Ook is het hele gedeelte om de eikel gezwollen en doet pijn als ik het aanraak of mijn voorhuid weer erover heen haal. Ik moet hem elke dag nu terugtrekken en daar wassen, de eerste 4/5 dagen zal de zwelling blijven. Nu vroeg ik me af als ik me penis vandaag ga wassen(doet heel erg pijn) een paracetamol neem tegen de pijn, zal die hier effect hebben? En dat ook tijdens het wassen. Als ik het niet was kan volgens de dokter die verkleving weer terug komen en ik wil echt nooit dat hij hem dan weer moet los trekken want het deed ONTIEGELIJK veel pijn!
Oud 09-04-2008, 22:14
Verwijderd
Laat je anders gewoon besnijden.

En als je paracetamol wil pakken, neem er dan minstens 2 want 1 zal niet werken.
Oud 10-04-2008, 12:05
Verwijderd
Ibuprofen (en dan 400 mg, niet 200) lijkt me inderdaad beter werken dan paracetamol, maar ik ben enigszins bevooroordeeld. In ieder geval zou het moeten helpen tegen de pijn, ja, hoewel ik niet weet of en hoeveel zulke middelen helpen tegen 'accute pijn' (zegmaar jezelf in je vinger snijden of je hoofd stoten). Geneeskundestudenten? Het werkt in ieder geval tegen 'langdurige pijn' (dat kloppen in je vinger nádat je jezelf gesneden hebt dus).
Oud 10-04-2008, 18:24
duivelaartje
duivelaartje is offline
Volgens mij voornamelijk 'langzame', zeurende pijn. ik heb hier in ieder geval wel college over gehad, maar ik ben het weer een beetje vergeten.
Oud 13-04-2008, 11:10
supahmen!
supahmen! is offline
Besnijden!!
Oud 27-01-2009, 01:06
Verwijderd
Wat is dat toch met iedereen die gelijk roept: Besnijden!

Alsof dat zo'n lekkere ingreep is..
En of iedereen zit te wachten op een besneden lul.

WEL vind ik het idioot dat die dokter zo onvoorzichtig ik zou haast zeggen grof te werk is gegaan...

Je had het beter zelf kunnen doen, met speciale crème of met vaseline desnoods. Heel langzaam elke dat stukje verder proberen. Of eerst tijd in bad gaan zitten bijvoorbeeld.

Ik vind af en toe toch dat huisartsen veel te vaak maar wat aanrommelen met mensen omdat ze het zelf willen proberen terwijl ze er niet echt verstand van hebben..

Succes, iedereen die er last van heeft en dit leest..
Oud 27-01-2009, 09:36
Balance
Balance is offline
We zijn 8 maanden verder, ik denk dat het voor de topicstarter niet veel meer uit maakt of hij paracetamol of een crème gebruikt..

Regels voor berichten