Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Het is iig een risico dat ik wel durf te nemen.
Als je er goed over nadenkt, draait eigenlijk alles om liefde. Liefde voor hobbies en werk, liefde voor naasten, liefde voor van alles. Zonder liefde is het leven leeg .. en een permanente leegte is veel erger dan de mogelijke gevolgen van een stukgelopen relatie (psychisch gezien op de lange termijn). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Dusjcrib schreef: zie topic.
Ik snap wat je probeert te zeggen, zoals ******** het uitlegt, maareh, ik ga ff op wat details in, hehe. Je zegt: Ik denk dat liefde iets onmisbaars is, het leert je, het laat je fouten maken waar je van leert.. het maakt je sterker door de moeilijkheden die je moet doorstaan. Zonder liefde zou iedereen elkaar lopen afslachten, je houdt immer van iemand, dus waarom niet.. als iemand jou irriteert, waarom niet klaboem, je geeft toch om niemand.. Liefde is ook hetgeen dat de wereld draaiende houdt.. Waarom laat liefde je fouten maken, waarom zorgt liefde voor moeilijkheden die je moet doorstaan? Bij mij doet liefde juist het omgekeerde, alleen maar goeds! Ook al ben je met je hoofd in de wolken, probeer wel met beide benen op de grond te blijven staan!! Wat bedoel je met klaboem, je geeft toch om niemand.. ?
||
Verwijderd
|
Citaat:
ach, fuck it, tkan allemaal de lucht in sè! |
![]() |
|
![]() |
beantwoorde liefde moet prachtig zijn... toch spijtig dat ik dat niet ken.
maar onbeantwoorde liefde is echt... je gaat eraan kapot. ik ga er althans aan kapot. maar der zijn ook wel schone momenten ze. het begin van zo'n verliefdheid, als die heviger begint te worden, dan kan je echt dagen op wolken lopen.
|
![]() |
|
|