Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-02-2009, 13:27
anjali
anjali is offline
Ik moet zo snel mogelijk naar de kaakchirurg om mijn verstandskiezen (waarvan er 3 onder het tandvlees zitten en 1 gedeeltelijk door is gekomen en die ene is een dwarsligger) te laten trekken.

Nu ben ik enigszins benauwd hiervoor voornamelijk doordat ik heel veel mensen heb gehoord die na een bezoekje aan de kaakchirurg met een verdoofde tong zijn achtergebleven.

Vandaar dat ik graag zou willen weten in welk ziekenhuis in Rotterdam jullie ze hebben laten trekken?

Ik had aanvankelijk een afspraak gemaakt bij het IJsseland, maar ik wist niet of de kaakchirurgen daar goed zijn dus heb hem afgezegd.

Ben alleen bang dat mijn dwarsligger kan gaan ontsteken moet dus zo snel mogelijk ergens in Rotterdam een afspraak maken.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2009, 15:45
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb er zelf (nog) geen ervaring mee maar een collega'tje van me heeft vorige week een kies laten trekken bij de kaakchirurg in het Sint Fransiscus Gasthuis en zij was er erg over te spreken. Er zijn er geloof ik vier maar volgens haar maakte het niet zoveel uit bij welke je terecht kwam.
Oud 20-02-2009, 15:49
Verwijderd
Zelf heb ik ze laten trekken in het IJsselland...het was echt een l*l van een vent, ik ben nog geen ergere tegen gekomen, maar ik kan niet zeggen dat hij slecht werk heeft verricht. (Ze zijn, op mijn verzoek, alle vier tegelijkertijd onder narcose weggehaald (gesneden) en ik heb amper ergens last van gehad.)

Mijn zusje is laatst in het Maasstad, locatie Clara geweest (ik weet de naam van de arts niet), dat is haar erg goed bevallen, zowel qua persoon als qua 'resultaat'.

Ik ken trouwens geen enkel verhaal van iemand die blijvend een verdoofde tong hebben...
Met citaat reageren
Oud 21-02-2009, 00:40
Verwijderd
Het maakt op zich geen reet uit waar je je verstandskiezen laten trekken. Het is voor die gasten echt lopende band werk. Ze doen niets anders dan kiezen trekken.

In Spaarneziekenhuis: je wordt verdoofd en ingeleid door een assistente en die tandartsen lopen van kamer naar kamer. Het enige wat die artsen doen is kiezen trekken, kiezen trekken en kiezen trekken. Die arts komt binnen, kijkt ernaar, pakt zijn tang en mes, en gaat trekken. Als ie klaar is, dan gaat ie naar de volgende kamer waar de volgende patient al verdoofd ligt. De assistenten ruimen ook de troep weer op. lopende band lopende band lopende band.

Ik denk dat het daarom niks uitmaakt waar je gaat.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten