Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
maar hey ik vind het grote fun |
![]() |
|
weet niet of ik het wel eens verteld heb, maar doet me denken aan wat een amerikaanse jongeman tegen me vertelde, die nam een vriend mee naar Hatebreed, en voor het eerst naar een HC concert.
Zegt die vriend, na aanschouwen van de pit: ' I thought this was a mosh-pit, not some tai bo expedition'
|
heheh een mosh wedstrijdje ook he
![]() ![]() zoals CemetarySlut al ongeveer zei.. Jij bent een van de mensen die ervoor zorgen dat ik buiten de hc pits iemand heb om uit te lachen ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
alle pits zijn op z'n tijd wel vet
keb et liefste een pit zoals ie bij lagwagon was dit jaar, niet te lomp, niet te soft, niet te druk en niet teveel geduw, zodat je nog wel een beetje op de band kan letten en niet alleen bezig bent met niet te vallen
||
Citaat:
En ik zat niet irritant te doen, ik heb een hekel aan van die zogenaamde 'salon- punkers' die vanuit een message board roepen hoe stoer ze wel niet zijn. beetje roepen hoe cool het is om iemand verrot te slaan. Agressie is gedrag om schade aan te richten. En tijdens een moshpit hoef ik geen agressieve mensen om me heen, maar mensen die net als ik uit hun dak gaan op de muziek en niet gericht gaan slaan. Nogmaals: ik heb ook een hekel aan die message board zogenaamde hardcore lulletjes zoals jij.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(ik dus) |
![]() |
||
Citaat:
maar is goed, prima. gaan we meeten! Jeeeyh! waar?
Laatst gewijzigd op 13-08-2002 om 17:11. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Niks mis met een harde pit zolang iedereen elkaar respecteert. Ik vind de violent moves ook cool hoor... heb het in Belgie en Frankrijk vaak genoeg relaxed gehad.... 60 man die op 40 vierkante meter helemaal loos gaan en de meest brute moves maken... maar nooit met de intentie om een ander te raken, gewoon helemaal los gaan that's it!
edit: en voor de mensen die een pit willen die rustiger is, doe ook gewoon je ding. Respect voor alle moves en vormen van slammen/moshen/whatever, heb gewoon lol en trek je niet teveel aan van moshapen die mensen pijn willen doen... die krijgen vanzelf wel klop! Laatst gewijzigd op 13-08-2002 om 17:17. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
HELD!!
||
Citaat:
|
![]() |
|
|