Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-08-2002, 07:40
Rioto
mijne : Circle
Advertentie
Oud 13-08-2002, 07:49
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
hij is eigenlijk al zo vaak geweest dat ie niet meer leuk is....

mijne mosh en pogo
Oud 13-08-2002, 07:50
Rioto
en krate pit,s zijn wel grappig , alleen die kicks zijn af en toen een beetje te hoog
Oud 13-08-2002, 07:54
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
karate pits zijn voor zielige mensen die hun agressie uiten in een pit door middel van het gericht slaan en schoppen op anderen.
Oud 13-08-2002, 08:01
Rioto
ik heb liever dat iedereen helemaal uit z,n dak gaat en gaat moshen dan krate .. is ook veel leuker pas stond ik bij backfire springt er een gast op m,n rug ik leek wel zo,n paard , dat is fun maar idd krate is niet alles
Oud 13-08-2002, 08:17
Rick FSB
Rick FSB is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:
karate pits zijn voor zielige mensen die hun agressie uiten in een pit door middel van het gericht slaan en schoppen op anderen.
Die mensen zijn zielig, maar dat maakt violent moves nog niet zielig... respect. Daar draait het om!

*KDS in full effect*
Oud 13-08-2002, 08:25
Rioto
Gast al sta ik te moshen zal ik heus iemand wel een harde knal verkopen maar hey als je er niet van houd ... moet je er ook niet in staan
Oud 13-08-2002, 08:50
Rick FSB
Rick FSB is offline
Citaat:
Maypole schreef:
Gast al sta ik te moshen zal ik heus iemand wel een harde knal verkopen maar hey als je er niet van houd ... moet je er ook niet in staan
Er is een verschil tussen opzettelijk en per ongeluk raken! Ik ben ook weleens met een gekneusde neus naar huis gegaan... maar dat ging per ongeluk en dan kan ik dat best hebben.
Oud 13-08-2002, 08:56
Rioto
Citaat:
Rick FSB schreef:

Er is een verschil tussen opzettelijk en per ongeluk raken! Ik ben ook weleens met een gekneusde neus naar huis gegaan... maar dat ging per ongeluk en dan kan ik dat best hebben.
tja wat is opzettelijk en perongeluk ik bedoel als je gaat moshen weet je dat je wel iemand zal raken ..

maar hey ik vind het grote fun
Oud 13-08-2002, 09:59
Verwijderd
skankpit de gexte
Oud 13-08-2002, 11:01
Lateralus
Lateralus is offline
Citaat:
Ufke schreef:
skankpit de gexte
helemaal mee eens
Oud 13-08-2002, 12:27
Silent Enigma
Silent Enigma is offline
pits zijn voor mietjes

GA COMPUTERSPELLETJES SPELEN

Oud 13-08-2002, 12:30
funest
funest is offline
een niet te lompe pit vink goed zat...
hc pits vermeid ik liever, blauwe plek of keuzing vink nie erg maar een gebroken neus of kaak ziek nie zo zitten, dan is de lol er wel een beetje af
Oud 13-08-2002, 12:54
86dagreed
86dagreed is offline
weet niet of ik het wel eens verteld heb, maar doet me denken aan wat een amerikaanse jongeman tegen me vertelde, die nam een vriend mee naar Hatebreed, en voor het eerst naar een HC concert.

Zegt die vriend, na aanschouwen van de pit:

' I thought this was a mosh-pit, not some tai bo expedition'
Oud 13-08-2002, 13:01
paco de taco
paco de taco is offline
skankpit
Oud 13-08-2002, 13:53
Rioto
Circle is het vets
Oud 13-08-2002, 13:56
Master of Puppets
Master of Puppets is offline
lekker lompe moshpit ist fijnst imo al is pogo op z'n tijd ook wel koel.
Oud 13-08-2002, 14:32
independancy wanted
independancy wanted is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:
da's niet waar
Oud 13-08-2002, 14:37
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
doe mij maar een skaskaskaskaaaankpit
Oud 13-08-2002, 14:38
Rioto
Ska pit sucks is te zacht ... lekker hc pits zijn goed te doen hoe harder hoe better
Oud 13-08-2002, 14:40
86dagreed
86dagreed is offline
Citaat:
Maypole schreef:
Ska pit sucks is te zacht ... lekker hc pits zijn goed te doen hoe harder hoe better
ga dan naar een sm-geweld fetish party toe
Oud 13-08-2002, 14:47
Verwijderd
Citaat:
Maypole schreef:
ga kooivechten ofzo
Oud 13-08-2002, 14:52
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
Maypole schreef:

Jij bent een van de mensen die mij weerhouden om een hc pit in te gaan..
Oud 13-08-2002, 15:34
86dagreed
86dagreed is offline
ik durf te wedden dat Maypole zelf nog nooit in een pit is gedoken.
Oud 13-08-2002, 15:36
Rioto
hahah gast ... zullen we een mosh wedstrijdje houden dan maar
Advertentie
Oud 13-08-2002, 15:48
McMotion
McMotion is offline
heheh een mosh wedstrijdje ook he ik hoor het al... moshen is volgens jou gewoon legaal vechten... wie het laatst overblijft heeft gewonnen ofzo
zoals CemetarySlut al ongeveer zei.. Jij bent een van de mensen die ervoor zorgen dat ik buiten de hc pits iemand heb om uit te lachen
Oud 13-08-2002, 15:52
Rioto
Citaat:
McMotion schreef:
heheh een mosh wedstrijdje ook he ik hoor het al... moshen is volgens jou gewoon legaal vechten... wie het laatst overblijft heeft gewonnen ofzo
zoals CemetarySlut al ongeveer zei.. Jij bent een van de mensen die ervoor zorgen dat ik buiten de hc pits iemand heb om uit te lachen
haha wat valt er dan te lachen ? hoe we er in staan of zo ?
Oud 13-08-2002, 15:55
funest
funest is offline
hoe belachelijk jij jezelf maakt...
Oud 13-08-2002, 15:59
fucking hero
fucking hero is offline
de lange baard pit. lekker met je baard tegen mekaar aan slaan.
Oud 13-08-2002, 16:06
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
Maypole schreef:

haha wat valt er dan te lachen ? hoe we er in staan of zo ?
nee jouw bekrompen instelling ten opzichte van moshpits. Het is geen wedstrijd, maar het is een vorm van uit je dak gaan.
Oud 13-08-2002, 16:19
Rioto
ja maar die ene gast zat een beetje irritant te doen vandaar dat ik zei wedstrijdje voor de gein
Oud 13-08-2002, 16:25
ook harrie
ook harrie is offline
alle pits zijn op z'n tijd wel vet
keb et liefste een pit zoals ie bij lagwagon was dit jaar, niet te lomp, niet te soft, niet te druk en niet teveel geduw, zodat je nog wel een beetje op de band kan letten en niet alleen bezig bent met niet te vallen
Oud 13-08-2002, 16:49
Verwijderd
Citaat:
CemetarySlut schreef:
doe mij maar een skaskaskaskaaaankpit
Oud 13-08-2002, 17:01
86dagreed
86dagreed is offline
Citaat:
Maypole schreef:
ja maar die ene gast zat een beetje irritant te doen vandaar dat ik zei wedstrijdje voor de gein
dat zei je niet voor de gein, want je was geiiriteerd.

En ik zat niet irritant te doen, ik heb een hekel aan van die zogenaamde 'salon- punkers' die vanuit een message board roepen hoe stoer ze wel niet zijn. beetje roepen hoe cool het is om iemand verrot te slaan. Agressie is gedrag om schade aan te richten. En tijdens een moshpit hoef ik geen agressieve mensen om me heen, maar mensen die net als ik uit hun dak gaan op de muziek en niet gericht gaan slaan.

Nogmaals: ik heb ook een hekel aan die message board zogenaamde hardcore lulletjes zoals jij.
Oud 13-08-2002, 17:07
Lateralus
Lateralus is offline
Citaat:
86dagreed schreef:

En ik zat niet irritant te doen, ik heb een hekel aan van die zogenaamde 'salon- punkers' die vanuit een message board roepen hoe stoer ze wel niet zijn. beetje roepen hoe cool het is om iemand verrot te slaan. Agressie is gedrag om schade aan te richten. En tijdens een moshpit hoef ik geen agressieve mensen om me heen, maar mensen die net als ik uit hun dak gaan op de muziek en niet gericht gaan slaan.

Nogmaals: ik heb ook een hekel aan die message board zogenaamde hardcore lulletjes zoals jij.
*amen*
Oud 13-08-2002, 17:08
Rioto
hahaha gast ik zeg alleen hoe harder de pit hoe leuker , en dan word ik uitgemaakt voor hardcore lulletje , wees een vent en zeg dat maar in m,n face op een show .. dan zullen we zien wie het lulletje is
Verwijderd
Citaat:
86dagreed schreef:

god zij met u
(ik dus)
86dagreed
86dagreed is offline
Citaat:
Maypole schreef:
hahaha gast ik zeg alleen hoe harder de pit hoe leuker , en dan word ik uitgemaakt voor hardcore lulletje , wees een vent en zeg dat maar in m,n face op een show .. dan zullen we zien wie het lulletje is
Hoe harder hoe leuker? Dus als ze met harken en houwelen in de pit gaan rammen is dat leuk?

maar is goed, prima.
gaan we meeten! Jeeeyh!
waar?

Laatst gewijzigd op 13-08-2002 om 17:11.
Oud 13-08-2002, 17:09
Verwijderd
Uh.. kweenie .. skankpit denk ik.. als d'r maar niet teveel hele grote gasten zijn, maar teveel kindjes is ook niet leuk. B'tje hard beuken vink wel dat dat moet kunnen..
Oud 13-08-2002, 17:11
Lateralus
Lateralus is offline
Citaat:
Maypole schreef:
hou nou in godsnaam (ufke? ) eens op met dat stoere macho-gorilla-gedrag van je. we weten inmiddels allemaal hoe stoer je jezelf vind. en tegenover ons hoef je je niet te bewijzen o.i.d..
Oud 13-08-2002, 17:15
Rick FSB
Rick FSB is offline
Niks mis met een harde pit zolang iedereen elkaar respecteert. Ik vind de violent moves ook cool hoor... heb het in Belgie en Frankrijk vaak genoeg relaxed gehad.... 60 man die op 40 vierkante meter helemaal loos gaan en de meest brute moves maken... maar nooit met de intentie om een ander te raken, gewoon helemaal los gaan that's it!

edit: en voor de mensen die een pit willen die rustiger is, doe ook gewoon je ding. Respect voor alle moves en vormen van slammen/moshen/whatever, heb gewoon lol en trek je niet teveel aan van moshapen die mensen pijn willen doen... die krijgen vanzelf wel klop!

Laatst gewijzigd op 13-08-2002 om 17:17.
Oud 13-08-2002, 17:19
86dagreed
86dagreed is offline
Citaat:
Rick FSB schreef:
en trek je niet teveel aan van moshapen die mensen pijn willen doen... die krijgen vanzelf wel klop!
dank je voor de tip paps.

wat een oldschool woord. klop
mijn zegen heeft u.
Oud 13-08-2002, 17:31
Rick FSB
Rick FSB is offline
Citaat:
86dagreed schreef:

dank je voor de tip paps.

wat een oldschool woord. klop
mijn zegen heeft u.
Paps is anders ook een redelijk old school woord hoor
Oud 13-08-2002, 17:33
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
Maypole schreef:
en weer hetzelfde uitdagende gedrag, je wil je meten met 86dagreed en hem laten zien dat je de held bent. Als je je eens leert te gedragen hier, maar eerst wil ik je zien op een meeting, staand op een stoel en uitsprekend: "zeg het maar, maypole je bent een eikel".

HELD!!
Oud 13-08-2002, 17:35
Verwijderd
Citaat:
jnieuwelaar schreef:
"zeg het maar, maypole je bent een eikel".
kom maar kom maar kom maar...
Oud 13-08-2002, 17:37
Rioto
Zo 15 september , in de cell ( den haag) let it burn
geen bullshit maar moshen .. if you dare
Oud 13-08-2002, 17:38
independancy wanted
Citaat:
Maypole schreef:
Zo 15 september , in de cell ( den haag) let it burn
geen bullshit maar moshen .. if you dare
respect
Oud 13-08-2002, 17:41
Loco
Loco is offline
Doe mij maar gewoon een skankpit, eigenlijk.
Oud 13-08-2002, 17:41
Rioto
Citaat:
independancy wanted schreef:

respect
ik neem aan dat u ook gaat
Oud 13-08-2002, 17:44
independancy wanted
Citaat:
Maypole schreef:

ik neem aan dat u ook gaat
Ligt eraan wie er spelen, en dan nog kom ik niet voor een moshwedstrijd. Ik ben niet zo competatief ingesteld. Ik gaf mijn reactie meer omdat ik respect heb voor mensen die achter zichzelf staan.

Regels voor berichten