Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-05-2009, 10:21
Verwijderd
dat is mij verteld, door mijn vriendin met de hint:

ik wil meer ruzie maken en kom eens voor jezelf op!

Nou is het probleem dat ik bang ben als we ruzie krijgen ik d'r kwijt raak.
Als er ruzie is en ze zegt haar woordje dan heb ik "verrek je hebt gelijk" en dan sta ik met de bek vol tanden want "zo kan het ook"

ze vind dat zij met de scepter zwaait in de relatie en ik meer euh "eronder"

ze ergert zich er behoorlijk aan.. tips?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-05-2009, 10:26
Kitten
Kitten is offline
Ik kan ook niet ruzie maken. Ik ben heel erg iemand die overlegd en weigert in te gaan op ruzie-zoeken. Die paar keer dat ik ruzie heb gemaakt voelde ik me daar heel rot over en ik heb het gevoel dat dit slecht is geweest voor de relatie waar ik toen in zat.

Ik zou haar proberen te leren meer te overleggen, want als je niet van ruziemaken houdt en het niet echt kan/doet, ga je dat ook niet doen als zij dat wil.
Oud 09-05-2009, 10:38
Verwijderd
ik kan me je vriendin wel voorstellen, mij lijkt het ook irritant als ik helemaal geen tegengas krijg want sommige meisjes hebben dat nu eenmaal nodig.
maar uhh zo ben je nou eenmaal, lijkt me niet echt iets om geforceerd er tegenin te gaan als zij iets zegt
Met citaat reageren
Oud 09-05-2009, 11:12
Qimm
Qimm is offline
Wij hebben ook nooit ruzie, we hebben daar beide een hekel aan en kunnen onze verschillen en irritaties (die er heus wel zijn) vaak op een heel normale manier uitpraten. Denk niet dat ruzie een vereiste is, maar het geen ruzie willen maken moet niet zwaarder wegen dan telkens maar comprimissen sluiten of dingen pikken wat je eigenlijk niet wil.

hum beetje kromme zin
Oud 09-05-2009, 11:17
Nona
Nona is offline
Maar wat betekent dat in de praktijk? Dat je haar helemaal nooit ongelijk geeft en zij altijd maar gelijk krijgt? Of dat je alleen terugkrabbelt als er echt (maar dan ook echt) ruzie is?

Ik denk niet dat een relatie zonder echte ruzie ongezond moet zijn. Mensen communiceren niet allemaal op dezelfde manier, en er zijn genoeg stellen die zich bij schreeuwende ruzies helemaal niet prettig voelen en juist veel beter communiceren als dingen in rustige discussies uitgepraat worden. Dat betekent niet dat er nooit irritaties zijn, maar gewoon dat daar geen echte ruzie om komt.

Ik ben feller dan mijn vriend, en ik denk dat hij wel vaker toegeeft dan ik. Dat betekent niet dat ik de baas over hem ben of dat hij niets in te brengen heeft. Dat betekent ook niet dat de relatie door mij gedomineerd wordt. Want het zijn juist de kleine dingetjes waar snel discussies over komen en die dan de ene of de andere kant op gaan. Over de echt belangrijke dingen wordt veel beter gepraat en ook beter geluisterd, door ons allebei. Ik denk dat ik een goede relatie heb, en mijn vriend deelt deze mening. Vind jij dat ook?

Ik denk dat het goed is als je eens bij jezelf nagaat hoe groot dit probleem is. Ga je de confrontatie altijd uit de weg en zet je je eigen belangen opzij voor die van haar? Of zijn het de kleine dingetjes waar je haar in gelijk in geeft en waarbij je geen zin hebt moeite te steken in een discussie? In het geval van dat laatste: maak je niet druk, dat zijn afwegingen die je maakt. Soms zijn dingen gewoon de discussie niet waard. Maar als jij onder de sterke mening van je vriendin lijdt, dan kun je misschien beter luisteren naar de vriendin die je de hint gaf.
Oud 09-05-2009, 11:17
Verwijderd
Een ruzie hoeft niet per sé, maar ik denk wel dat het goed is dat je af en toe wat tegengas krijgt. Soms loopt dat uit op ruzie. Ik weet zelf dat ik iemand ben die zich best wel snel kwaad kan maken over dingen. Als ik dat dan zeg (en dat doe ik dan wel nog op een normale manier) en ik krijg geen tegengas, word ik alleen maar bozer. Als er dan iemand tegenover me staat die tegen me in gaat, vind ik het makkelijker om dingen los te laten. Ik denk dat het soms nodig is om gewoon even te schreeuwen naar elkaar, om flink boos te zijn en tien minuten later toe te geven dat je het anders had moeten doen. Tenminste, bij mij wel.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2009, 11:44
cenerentola
cenerentola is offline
Volgens mij heeft jouw vriendin een probleem en niet jij. Wat wil ze dan? Een vriendje die haar slaat en haar uitscheldt?
Met citaat reageren
Oud 09-05-2009, 11:46
Iduna
Iduna is offline
Bij ruzie denk ik aan schreeuwen en in een boze bui dingen zeggen die je niet meent. Wanneer je gewoon met elkaar communiceert, hoeft dat bijna nooit.

Misschien moet je niet alles prima vinden en ook niet haar haar zin geven (tenzij het iets is wat heel veel voor haar betekent.) Of misschien moet zij accepteren dat jij niet van de ruzies bent, maar de lieve vrede wilt bewaren.

Maar wat vind jij zelf eigenlijk?
Met citaat reageren
Oud 09-05-2009, 12:18
Verwijderd
Citaat:
Bij ruzie denk ik aan schreeuwen en in een boze bui dingen zeggen die je niet meent. Wanneer je gewoon met elkaar communiceert, hoeft dat bijna nooit.

Misschien moet je niet alles prima vinden en ook niet haar haar zin geven (tenzij het iets is wat heel veel voor haar betekent.) Of misschien moet zij accepteren dat jij niet van de ruzies bent, maar de lieve vrede wilt bewaren.

Maar wat vind jij zelf eigenlijk?
ja ik wil niet gaan schreeuwen en met dingen lopen gooien, maar het is wel altijd als ik voor mezelf opkom dan zegt ze zo stom kortaf "ja dat is jou mening" en dan op zo'n toon ARGH dus wat wilt ze in godsnaam

ik praat er liever over dan echt ruzie gaan maken..
Met citaat reageren
Oud 09-05-2009, 12:29
I C U
I C U is offline
Tja, ik ben het ook wel es niet eens met m'n vriend, en andersom geldt hetzelfde. Meningsverschillen praten we uit, gewoon normaal zonder te schreeuwen of te schelden of écht ruzie te maken.

Misschien wil je vriendin dat je gewoon es 'nee' zegt. En als zij dan komt met 'ja dat is jouw mening', snap ik ook niet wat ze dan wil Vraag dat eens aan haar. Of ga er dieper op in. "Idd, dat is mijn mening, wat vind je daarvan?"
Oud 09-05-2009, 12:37
miekmuis
miekmuis is offline
Ik heb zelf wel af en toe ruzie nodig in een relatie. Dat neemt spanningen weg. Daarnaast gaat bij mij ruzie hand in hand met passie, dus vrij essentieel.
Oud 09-05-2009, 13:19
Alyssia
Alyssia is offline
Aan het begin van mijn relatie hadden we ook nog ruzie. Toen opeens was het een keer heel erg, nja het was geen ruzie of meningsverschil, het was gewoon iets wat niet klopte en waar we aan moesten werken. Dat ging een beetje moeizaam omdat we beide dus nog nooit zoiets gehad hadden, maar nu klopt het weer. Af en toe een meningsverschil en een '*zucht* *rolleyes*' en dan is het weer over. Niet te vergeten de goedmaakseks.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2009, 13:53
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik denk dat je het niet zo kort door de bocht kan zeggen. Mijn vriend en ik hebben bijna twee jaar een relatie maar nog nooit echt goed ruzie gehad. Alleen is dat ook nooit echt aan de orde geweest. We hebben een hele open relatie qua dingen zeggen en praten met elkaar. We zijn daar allebei heel open in en zeggen gewoon tegen elkaar wat we ergens van vinden, ook als dat niet positief is maar op die manier ben je je frustraties kwijt voor ze opgekropt worden en ze resulteren in een ruzie. Ik denk dat dat er bij ons voor gezorgd heeft dat we nog nooit echt ruzie gehad hebben. We hebben wel eens dingen gezegd die de ander niet leuk vond maar uiteindelijk is het alleen maar beter dat je eerlijk bent.
Oud 09-05-2009, 13:59
Myuki
Myuki is offline
Het klinkt een beetje alsof je over je heen laat lopen... Omdat je dus bang bent dat het over gaat als je haar tegenspreekt. Maar juist als het wel goed tussen jullie zit kunnen jullie elkaar best eens stom vinden zonder dat het negatieve bijeffecten heeft.
Als ze zegt 'ja, dat is jouw mening' is dat toch vervelend? Zeg dat dan tegen haar, dat is een begin. Je hoeft echt niet te schelden en te schreeuwen om 'ruzie' te maken.
Oud 09-05-2009, 14:02
Allochthony
Allochthony is offline
Fuck ruzie, mijn vriendin slaat me dan altijd.

Meestal maak ik er gewoon een grapje van.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2009, 14:37
Verwijderd
Mijn vriend en ik hadden in het begin ook nóóit ruzie, omdat we daar beiden te bang voor waren. Bang voor de gevolgen, misschien om de ander kwijt te raken of te kwetsen. Ik heb echter gemerkt dat het soms gewoon heel lekker is even te schreeuwen als je ergens heel erg boos over bent. En dan schreeuwt hij terug en dan is het verder klaar. Dan kunnen we daarna op een 'normale' ruziemanier dingen uitpraten. Ik denk dat je vriendin gewoon wat meer tegengas wil, wat al eerder ook gezegd werd. Je hoeft haar niet direct gelijk te geven als jullie ergens een meningsverschil of iets over hebben, ik heb de indruk dat dat nu gebeurt. Je kunt ook rustig met elkaar dingen uitpraten zonder dat het meteen geschreeuw is, maar dan wel ruzie.

Mijn oma zei altijd: ruzie maken is goed, dan kun je het daarna ook weer goedmaken.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2009, 15:06
Verwijderd
Mijn vriend is superrustig en kan relativeren als geen ander, dus ik heb weleens ruzie met hem maar hij nooit met mij.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2009, 15:07
Verwijderd
Ik heb nooit ruzie, mijn vriendin wel soms met mij. Ik laat niet over me heenlopen, ik leg gewoon mijn standpunt uit en ik laat me niet overtuigen door irrationele argumenten.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2009, 15:23
Nona
Nona is offline
Leuk stel.
Oud 09-05-2009, 15:37
Verwijderd
Ruzie in een relatie is helemaal niet erg, maar ik zou niet stellen dat een relatie zonder ruzie een slechte relatie is, dat is een beetje dingen omdraaien. Het lijkt me veel beter als je zonder ruzie dingen kunt oplossen.
En tja, je kan er weinig aan veranderen, je kunt haar moeilijk beloven dat je vanaf nu wat vaker ruzie met haar zal maken...
Met citaat reageren
Oud 09-05-2009, 15:46
Kingofthemall
Kingofthemall is offline
Citaat:
Ik heb nooit ruzie, mijn vriendin wel soms met mij. Ik laat niet over me heenlopen, ik leg gewoon mijn standpunt uit en ik laat me niet overtuigen door irrationele argumenten.
Oud 09-05-2009, 16:41
Verwijderd
Citaat:
Leuk stel.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2009, 17:42
Verwijderd
Persoonlijk vind ik ruzie een verspilling van tijd, en als je liever ruzie maakt dan dat je leuke dingen doet dan ben je mi op de verkeerde weg.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2009, 22:45
Verwijderd
Het is in zoverre ongezond, dat het niet zo moet zijn dat je ergenissen niet aankaart of je gewoon een beetje zit op te fokken tot je een keer explodeerd natuurlijk. Als het iemand betreft waar je een aantal maanden leuke dingen mee wil doen, dan gaat dat misschien nog.
Maar als het een serieuse relatie betreft lijkt me heel goed om dingen waar je je aan stoort duidelijk te maken zodat je in het vervolg op een betere manier met elkaar overweg kunt. Nou hoef je daar niet voor mee met deuren te slaan, maar een gepassioneerde discussie.. dat noem ik ruzie. En daarna gepassioneerde seks.

Tenzij je natuurlijk totaal onverschillig bent naar elkaar maar ik snap nooit hoe je dat combineert met houden van.

Laatst gewijzigd op 09-05-2009 om 22:55.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2009, 20:50
Raartje
Raartje is offline
Bij ons is ruziemaken vaak gewoon de negatieve dingen op een rijtje zetten, het duurt ook nooit lang, en vaak is het na nog geen dag alweer goed.. ik maak niet graag ruzie, maar het goedmaken is zo leuk (A)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-05-2009, 07:18
Trance Maniak
Trance Maniak is offline
Ik denk dat je eigen keuzes maakt al belangrijk genoeg is:
Als je bijv. voetbal wilt kijken, en zij wilt afspreken...

Ruzie maken is niet verplicht ofzo, maar het gebeurt gewoon.
Als je ergens niet lekker bij voelt, moet je dat tegen haar kunnen zeggen. Dan luister je naar jezelf, en dat is het belangrijkste. Dat geldt ook in discussies.

Of dat je spontaan haar komt ophalen, en ze heeft GEEN keus en ze bepaalt NIKS (en dat probeert ze wel natuurlijk. ;-)).Dan laat je op een positieve manier zien dat je de touwtjes in handen hebt.

Communicatie en blijven praten is denk ik wel het belangrijkst.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2009, 07:54
Verwijderd
Citaat:
Of dat je spontaan haar komt ophalen, en ze heeft GEEN keus en ze bepaalt NIKS (en dat probeert ze wel natuurlijk. ;-)).Dan laat je op een positieve manier zien dat je de touwtjes in handen hebt.
Ik vind dit geen positieve manier hoor. Je vriendin geen keus geven en doen alsof ze niets bepaalt. Dan zou het snel over zijn bij mij.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2009, 08:55
Verwijderd
Citaat:
Ik zou gaan huilen als je dat zou doen. Serieus, hoe haal je het in je hoofd dat dat leuk/positief is?

Topicstarter: ik denk dat je vriendin niet zozeer op ruzie zit te wachten, als wel op een vriend die voor zijn eigen mening opkomt/een duidelijke eigen mening heeft. Vroeger had ik een schoolvriendinnetje dat mij op de een of andere manier altijd slaafs volgde, dat was helemaal niet leuk. Ik eiste nooit iets, wilde helemaal mijn mening niet doordrukken, maar iedere keer als ik een plan had, een voorstel of een kleine persoonlijke voorkeur, was het meteen ''ja nee en amen''. En dat is gewoon stom, want het voelt alsof je de baas aan het spelen bent terwijl je dat helemaal niet wil.
Zoals anderen ook al zeggen, lijkt het mij dat ze af en toe wat tegengas wil, dat je laat merken dat je geen willoze robot bent die alles doet/vindt wat zij zegt. Ruzie als in schreeuwen, irritationeel doen en boos zijn, is een heel ander verhaal en ik kan me ook niet voorstellen dat ze dáár om vraagt.
Btw, als ze antwoord met: ''ja dat is jou mening'' lijkt me dat een uiting van onzekerheid/onwennigheid, omdat ze niet gewend is dat te horen. Leg haar uit dat dat inderdaad jou mening is en dat je graag wil overleggen om tot een compromis/gemeenschappelijke mening te komen, waarschijnlijk heeft ze daar weinig moeite mee.

Succes!
Met citaat reageren
Oud 11-05-2009, 09:37
Trance Maniak
Trance Maniak is offline
Citaat:
Ik vind dit geen positieve manier hoor. Je vriendin geen keus geven en doen alsof ze niets bepaalt. Dan zou het snel over zijn bij mij.
Ho ho rustig....Het gaat niet om de HELE relatie.
Het is dan ook een VERRASSING. ;-)
Mijn post klinkt nu een beetje kort door de bocht en misschien ben ik wat onduidelijker.

Wat ik bedoel is:
Natuurlijk heeft zij een keus. Maar you are in charge.
Anders gezegd:
Als je naar Museum A wilt, maar zij vindt niet leuk door reden B...so be it. Dan heb je altijd nog Museum B, of Theater D, of Bioscoop G....
Wat ik bedoel is: je mag best een keer de touwtjes in handen nemen, begrijpende wat zij wil en daar ook naar luisterend. Iniatief nemen is dan een beter woord voor.
Je doet natuurlijk niks tegen elkaars zin.

Is dit te begrijpen wat ik zeg?
Met citaat reageren
Oud 11-05-2009, 09:48
Lorelei
Lorelei is offline
Ik snap wel wat je vriendin bedoelt alleen zegt ze het een beetje vreemd. Ik wil ook altijd graag een beetje tegenwicht in m'n relatie.. iemand die zelf ook een idee heeft, ook een mening. Dat hoeft niet uit te lopen op ruzie, ik heb een enorme hekel aan ruzie, dus ik vind het van haar niet zo handig dat ze het zo brengt. Maar wel dat de ander gewoon voor zichzelf opkomt en zelf ook iets heeft in te brengen.
Mijn ervaring is ook dat mensen waarbij dit bovenste fout gaat, ook vaak de mensen zijn die weinig initiatief nemen op een positieve manier. Ik vind dat heel vermoeiend.
Oud 11-05-2009, 17:27
Trance Maniak
Trance Maniak is offline
Citaat:
Ik snap wel wat je vriendin bedoelt alleen zegt ze het een beetje vreemd. Ik wil ook altijd graag een beetje tegenwicht in m'n relatie.. iemand die zelf ook een idee heeft, ook een mening. Dat hoeft niet uit te lopen op ruzie,
Plus +1 ...
Dit bedoel ik. ;-)
Dat heeft idd niks te maken met ruzie maken, maar je kan wel je eigen mening geven of ergens niet mee eens zijn. Dat is trouwens ook goed en gezond, want door discussie leer je ook veel van andere ideeën en visies.

Maar als je zo als persoon niet bent, dan wordt zo'n relatie met zo'n iemand wel bemoeilijkt. :-)
Met citaat reageren
Oud 12-05-2009, 14:29
Nienna*
Nienna* is offline
Volgens mij is haar probleem dat je haar al-tijd gelijk geeft, waardoor het lijkt alsof je geen eigen mening hebt en totaal niet assertief bent. Ik herken haar gevoel heel sterk, want dat is echt gruwelijk irritant! Iemand die jou altijd gelijk geeft, omdat hij tegen je opkijkt of weet-ik-veel-waarom, maar ik HEB nou eenmaal niet áltijd gelijk en ik wil iemand die dat tegen mij zegt.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2009, 15:01
31337
31337 is offline
Waarom is het slecht dat je geen ruzie hebt? Ik heb al 3,5 jaar met mijn vriendin en we hebben echt nog nooit ruzie gehad. Wel eens een meningsverschil, maar geen ruzie ofzo.
Oud 12-05-2009, 15:18
Verwijderd
Jongens die overal in mee gaan en nooit tegenstand kunnen bieden, zijn mietjes!
En meisjes vallen nu eenmaal niet op mietjes!

Kusje hoor Rood Panda'tje.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2009, 18:03
Trance Maniak
Trance Maniak is offline
Citaat:
Volgens mij is haar probleem dat je haar al-tijd gelijk geeft, waardoor het lijkt alsof je geen eigen mening hebt en totaal niet assertief bent. Ik herken haar gevoel heel sterk, want dat is echt gruwelijk irritant! Iemand die jou altijd gelijk geeft, omdat hij tegen je opkijkt of weet-ik-veel-waarom, maar ik HEB nou eenmaal niet áltijd gelijk en ik wil iemand die dat tegen mij zegt.
Geldt ook voor mannen. Ten minste, als ik voor mijzelf spreek.

Ik werk graag met mensen samen die houden van discussie en andere opvattingen. Ik hou niet van ja-knikkers, ik hou van uitdagers.

Ik heb dat ook met vrouwen. Vrouwen die alleen maar je aanbidden, alleen maar ''ja'' zeggen, niet met plannen komen, vind ik ook niet uitdagend.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2009, 19:35
dallie
dallie is offline
Je moet meer een alfa mannetje zijn, grow some balls!
Oud 13-05-2009, 15:14
Verwijderd
Citaat:
Ho ho rustig....Het gaat niet om de HELE relatie.
Het is dan ook een VERRASSING. ;-)
Mijn post klinkt nu een beetje kort door de bocht en misschien ben ik wat onduidelijker.

Wat ik bedoel is:
Natuurlijk heeft zij een keus. Maar you are in charge.
Anders gezegd:
Als je naar Museum A wilt, maar zij vindt niet leuk door reden B...so be it. Dan heb je altijd nog Museum B, of Theater D, of Bioscoop G....
Wat ik bedoel is: je mag best een keer de touwtjes in handen nemen, begrijpende wat zij wil en daar ook naar luisterend. Iniatief nemen is dan een beter woord voor.
Je doet natuurlijk niks tegen elkaars zin.

Is dit te begrijpen wat ik zeg?
Dit is nogal iets anders dan dat je daarvoor zei hè. Als mijn vriendje me zou verrassen is dat wat anders dan wanneer hij zegt: we gaan nu daar heen en ik bepaal het, jij hebt er niets over te zeggen.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2009, 17:00
Verwijderd
Citaat:
Dit is nogal iets anders dan dat je daarvoor zei hè. Als mijn vriendje me zou verrassen is dat wat anders dan wanneer hij zegt: we gaan nu daar heen en ik bepaal het, jij hebt er niets over te zeggen.
Volgens mij bedoelde hij dat daarvoor ook al, zo van, hij komt je van huis halen, zeggen "Kom we gaan nu naar het zwembad!" En als zij dan gaat miepen van "Ja maar ik moet nog dit of dit," dan ook gewoon doen van, "Niks te maren, we zitten al tijden thuis te miepen, we gaan gewoon wat leuks doen!"

Wat ik dan wel weer zou waarderen Als je echt niet kan omdat je hond dood is of je morgen tentamen hebt, is het dan weer iets anders, maar gewoon een beetje een goed plan 'doordrammen', ja hoor.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2009, 17:05
annieky
annieky is offline
tja..dat is lastig..
geen ruzie's hebben betekent natuurlijk niet dat je een slechte relatie hebt fzoo...
maar ik vind wel dat niet altijd maar leuk en gezellig kan zijn..
en het moet natuurlijk niet zo zijn dat 1 iemand over zich heen laat lopen..
i
k zelf heb nooit echt ruzies gehad met mn vriend, maar natuurlijk wel meningsverschillen.
maar als dat opgelost is het natuurlijk wel weer heel leuk en gezellig
Met citaat reageren
Oud 14-05-2009, 06:57
Trance Maniak
Trance Maniak is offline
Gisteren vroeg mijn vriendin mijn mening over een situatie. Met de situatie die zij voorstelde. was ik absoluut niet blij. Dus ik heb even duidelijk gemaakt waarom het niet verstandig was wat zij wou doen en dat ik daar niet vrolijk van werd.

Ik gaf gewoon mijn eigen grenzen aan en gaf mijn mening weer. Paar minuren later belde ze weer op dat ik gelijk gehad en dat wat zij wilde niet handig was. Ik heb dit niet gespeeld, niet bedacht, maar omdat ik luisterde naar mijn eigen gevoel en daarvoor durfde uit te komen.

En ja, dat heeft een vrouw soms wel nodig ja...anders gaat het natuurlijk mis met haar! hahah! ;-) No hard offence.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2009, 06:57
Trance Maniak
Trance Maniak is offline
Citaat:
Volgens mij bedoelde hij dat daarvoor ook al, zo van, hij komt je van huis halen, zeggen "Kom we gaan nu naar het zwembad!" En als zij dan gaat miepen van "Ja maar ik moet nog dit of dit," dan ook gewoon doen van, "Niks te maren, we zitten al tijden thuis te miepen, we gaan gewoon wat leuks doen!"

Wat ik dan wel weer zou waarderen Als je echt niet kan omdat je hond dood is of je morgen tentamen hebt, is het dan weer iets anders, maar gewoon een beetje een goed plan 'doordrammen', ja hoor.
Ja... dat bedoelde ik! :-D

Ik ben zo slecht nog niet hoor! ;-)
Met citaat reageren
Oud 14-05-2009, 14:57
Verwijderd
ah zojuist "ruzie" gehad, ik was boos op d'r geworden en na een tijdje dit en dat goed gepraat, ze zei dat ze me echt heeeeel leuk vind en opeens zin in seks had. Win!

Fail: ;( ik ben aan de andere kant van nederland verdomme.

ik moet gewoon meer voor m'n eigen mening opkomen en zeggen wat ik ervan vind, niet echt een held in maar het is duidelijk beter.

gaat de goede kant op, het tegengas gedoe is goed en echt ruzie maken met schreeuwen en deuren slaan, dat wilde ik dan absoluut niet maar dat bleek een miscommunicatie te zijn.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2009, 01:32
Verwijderd
Citaat:

gaat de goede kant op, het tegengas gedoe is goed en echt ruzie maken met schreeuwen en deuren slaan, dat wilde ik dan absoluut niet maar dat bleek een miscommunicatie te zijn.
Schreeuwen en met deuren slaan lijkt mij anders een niet mis te verstane vorm van communiceren....
Met citaat reageren
Oud 15-05-2009, 11:38
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 15-05-2009, 14:22
Verwijderd
Citaat:
Mijn vriend is superrustig en kan relativeren als geen ander, dus ik heb weleens ruzie met hem maar hij nooit met mij.
Citaat:
<3
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten