Advertentie | |
|
![]() |
|
Klopt het moet geen grote chaos worden.
Momenteel zit ik te denken aan: Zonvakanties ( waaronder dus ook de bekende zuipvakanties ) Actieve jongerenreizen ( zoals wintersport, of bergbeklimmen of watersport ) Beachcamps ( zoals surfkampen enzo ) Jongerencampings Culturele vakanties ( zoals taalvakanties enzo ) Ook wil ik elke reisbureau voor jongeren, zoals beachmasters, gofun etc, helemaal gaan uitleggen, vanaf welke leeftijd je mag enzovoorts. Hebben jullie nog meer tips? En als er een profielen gedeelte op komt, zouden jullie dan lid worden? Zo kun je bijv. dan kijken wie er ook dat jaar naar dezelfde bestemming gaan ofzo
|
Het zou fijn zijn als ook de wat minder populaire bestemmingen erin staan (bijv. ijsland, finland, roemenie..). Dat leden gebeuren zou ik er inderdaad niet in doen, forum wel.
Verder zou ik er dankbaar gebruik van maken als het een goeie, overzichtelijke(!) website zou worden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ledengedoe zou ik ook niet doen, wel een forum idd. En verder zijn de onderwerpen die je noemt prima, niet alleen de standaard jongerenvakanties, maar ook meer |
![]() |
|
Een forum is leuk, misschien een afdeling reisverhalen, maar dat kan natuurlijk ook gewoon op een forum
![]() ik vind het wel een leuk idee, ik ben niet bepaald een computer genie, maar als je hulp kan gebruiken zou ik wel willen helpen ![]()
||
Citaat:
![]() Een goeie reden om juist de minder jongeren-achtige vakanties erin te zetten is omdat die voor jongeren lastiger te vinden zijn. Als je een beachmasters vakantie zoekt, dan heb je geen extra site nodig.
|
Okay dus al met al een site met alle soorten jongerenreizen die er zijn, klinkt toch wel heel leuk.
Hulp kan ik uiteraard altijd gebruiken, bij bijv. het moderaten van het forum, of het insturen van reisverhalen. Nu moet ik alleen nog een leuke naam verzinnen en geld investeren in een domeinnaam en hosting en een site.
|
Wat dachten jullie van Sunmasters? Ik kan namelijk sunmasters.nl van een vriend van me overkopen als ik dat wil. Probleem is dan dat het gek is als er winter ofzo bij doe.
||
Citaat:
Niet iets met sun of winter of snow, want dan zitten we vast aan dat topic. Iets wat jongeren aanspreekt.
|