Advertentie | |
|
![]() |
|
je bent in elk geval wel aan de late kant, daar maak je het jezelf niet makkelijk mee. Echter, als op de doos staat aangegeven dat die oplader werkt voor jouw speler en dat doet hij niet dan heb je volgens mij wel recht om je geld terug te krijgen, omdat het apparaat niet doet wat het zou moeten doen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Inderdaad, dus @ topicstarten, late kant of niet. Ik geloof dat er wat arresten van zijn maar, maar zal ik even moeten opzoeken. |
![]() |
|
![]() |
In feite heb je het recht op teruggave van het volledige aankoopbedrag. Tevens heb je recht op vergoeding van de schade aan je mp3 speler (als die er is).
Ik hoop alleen nog wel voor je dat je de doos met het betreffende stickertje hebt bewaard, anders kun je moeilijk je gelijk bewijzen. Mét de doos in je hand zullen ze je in elk geval snel het aankoopbedrag terug geven, als je dreigt een en ander aan je rechtsbijstandverzekering voor te leggen. Zonder de doos niet, omdat de Mediamarkt-advocaat dan glashard zal volhouden dat jij niet goed gekeken hebt op de doos en het stickertje er nooit op heeft gezeten. En dat kun je zonder de doos dus niet aantonen en dan wordt het heel moeilijk om je gelijk te krijgen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wel zit er aan het kabeltje van de oplader zelf ook nog een sticketje waar het op staat dus dat zou genoeg bewijs moeten zijn? |
![]() |
||
Citaat:
Twee weken is een rotexcuus, want je maakt hier helemaal geen gebruik van hun ruilen onder voorwaarden. Zij verkochten iets, dat een heel ander product bleek te zijn (geen oplader voor de Creative), bovendien richtte dat product schade aan die je op geen enkele manier had kunnen verwachten.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
weet iemand of je kan ruilen\repareren bij verschillende Mediamarkt gamebro | 6 | 04-05-2011 15:01 | |
Werk, Geld & Recht |
Terug brengen van een fotocamera. Missy | 19 | 02-02-2009 22:56 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Werk, Geld & Recht |
Productiefout voeding PC Verwijderd | 36 | 27-04-2005 14:53 |