Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Waar is dat feest (/welk feest)? Als het in Amsterdam is, is het vrij onwaarschijnlijk dat er drugshonden zijn, omdat in Amsterdam softdrugs meestal gedoogd wordt. Verder lees ik op partyflock meestal de reacties van de grotere feesten en het enige feest waarbij er veel klachten waren over drugshond(en) was bij Masters of Hardcore in Assen. Ik heb verder nog nooit over drugshonden gelezen. Op alle feesten waar ik geweest ben heb ik ook geen politiehonden gezien. Bovendien hoor ik vaak (of dat waar is weet ik niet maar het lijkt me aannemelijk) dat echt goed getrainde drugshonden te duur zijn om op een feest in te zetten en bijna alleen maar in de haven en de vliegvelden gebruikt worden.
Tenzij je een betrouwbare bron hebt zou ik het er gewoon op gokken. Stop je shit in je boxer en wandel doodnormaal naar binnen. |
![]() |
|
Ik heb wel vaker honden bij de ingang gezien hoor.. En het lijkt me sterk dat ze die daar random neerkwakken om mensen bang te maken
![]() Maar goed.. verder nooit nare ervaringen mee gehad, maar ik neem meestal ook geen drugs mee naar feesten.. En als ik het doe kieper ik idd alles vantevoren naar binnen..
|
Verwijderd
|
Tja goed, dat kan. Persoonlijk vind ik de laatste uurtjes van een feest het mooiste (wordt er het hardst gedraaid, drukst, meeste mensen lijp) en aangezien ik de kans zeer klein acht dat je (door drugshonden) gepakt wordt neem ik het altijd maar gewoon mee naar binnen. Als je er natuurlijk pas heel laat bent is het nog wat anders, maar vaak ga ik met de trein en dan is het toch op z'n laatst een uur of half 1 voor je binnen bent. (uithoek zeeland he
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
In Belgie? Daar stellen de controles naar horen zeggen niets voor. Ik weet niet of je de feesten I Love Techno en Bassleader (beide in Flanders Expo in Gent) kent maar een aantal vrienden van me die naar het laatste geweest zijn, zeiden dat de fouillering vrijwel niets voorstelde, dus laat staan drugshonden. Ik weet natuurlijk niet hoe dat in de rest van de gevallen is maar gestapo-praktijken zoals in Duitsland zul je er niet hebben.
Waar ga je precies naartoe? ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ooh dat
![]() ![]() Maar ik lees een paar verslagen van vorige feesten in de Ethias Arena (2007 en 2006) en daarin staat over de controle en fouillering niet anders dan dat die zeer slecht is. Er worden amper mensen gefouilleerd en als ze gecontroleerd worden dan is dat niet streng. Steekproefsgewijs fouilleren op wapens... Als je je drugs gewoon ergens in je ondergoed stopt zit je wel redelijk safe denk ik. |
![]() |
|
Geen idee hoe selectief die honden zijn, maar vermijd contact met weed en hasj. (niet in weedzakjes stoppen etcetera, geen coffeeshops bezoeken) Hoor er veel over dat de honden vaak op weed controleren, sensation black vorig jaar werden ook mensen uit rij gepakt die enkel 's middags in een shop hadden gezeten. Zou best kunnen dat ze ervan uitgaan dat mensen met weed ook wel iets anders bij zich hebben bij een uitgebreide fouillering.
Misschien eens uitzoeken of er iets (hormoon?) is wat het reukvermogen van hondjes verstoort.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Effe een up wegens een compleet hypothetische situatie
Stel ik wil naar een festival in een vreemd buitenlands land, en stel ik wil xtc meenemen, hoe is dit het veiligst? Waar ik niet genoeg info over weet: -De poortjes waar je onderdoor moet lopen, scannen die alleen ijzer, of is dat ook een infrarood achtige scan, die lijkt op waar je je handbagage en sleutels, telefoon etc doorheen laat gaan? -wordt grote bagage, die je vooral inchecked, gescaned, vergelijkbaar met die handbagage dingen? -Weet iemand de tijden die post (gewone brief) erover doet binnen europa?? (deadlock naamzoek) |
![]() |
|
ik geloof dat grote bagage sowieso wel meestal op drugs wordt gecontroleerd (met honden).
Daarnaast zou ik zelf nooit het risico nemen om drugs in het vliegtuig mee te nemen. De problemen die je daar mee kunt krijgen (welke hypothetisch land eigenlijk?) zouden voor mij niet opwegen tegen de voordelen van het meenemen. Probeer die shit gewoon daar te regelen.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() en drugshonden is 9/10 gewoon een fabeltje, zie eerder dit topic ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ligt eraan wat je wil vervoeren. Als je coke wilt nemen, moet je hele zuivere coke nemen en meteen watervrij afsluiten in een excator met vochtvreter. (Een drugshond afgericht op coke ruikt alleen het vervalproduct van cocaine. Cocaine is een ester, welke vervalt als er water bijkomt.)
Andere methode is ammoniak. Die honden kunnen daar niet tegen (geen enkele hond) Zakje pakken, van de binnen kan spoelen met ammoniak, droogmaken, drugs erin, zakje dicht, en weer in de ammoniak dopen. Honden ruiken niks meer. Sterker nog: ze stoppen zelfs met snuffelen en kunnen weigeren verder te ruiken. |
![]() |
|
Op I Love Techno dit jaar waren er strenge controles op station Gent. Ook ik ben daar uitgepakt om vervolgens besnuffeld te worden door een drugshond.
Maar wat ruikt een hond wel, en wat niet? En is een drugshond getraind voor 1 soort drug? XTC kwam iedergeval makkelijk binnen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
XTC zal ie waarschijnlijk niet ruiken, omdat de laatste stap een bewerking is met methaanamine (een ammoniak atoom zonder methylgroep), daar kunnen die beesten niet tegen, tegen ammoniak of zo'n andere put-lucht. En coke ruiken ze alleen het verval-product, niet de coke zelf, want die kun je niet ruiken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-Je-Hart-Topic #121 kroot | 489 | 20-02-2008 08:01 | |
Lichaam & Gezondheid |
Indirect drugs binnen krijgen Niempie | 15 | 03-03-2007 12:43 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Grappige, opvallende of andere niet-serieuze nieuwsberichten autodropje | 257 | 01-12-2003 10:13 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
legaliseren XTC little nemo | 83 | 22-10-2003 14:38 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
Psychologie |
De drugs Controlled | 21 | 23-05-2002 20:44 |