Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-09-2008, 19:38
ultra
ultra is offline
Weet niet of het hier zo gepast is om dit hier te posten, maar ik zit met een vraag.
Ik ga binnekort naar een feest en daar schijnen drugshonden te zijn. Hoe zorg ik ervoor dat ik mijn stuff toch binnenkrijg en dat ik niet gepakt word?

Als dit hier niet mag, sluit het topic dan maar!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-09-2008, 19:52
Wammus
Wammus is offline
Ik heb het overlegt en hij gaat weer open. Dit omdat er in het verleden ook vaak genoeg topics zijn geweest over hoe je drugs mee het buitenland in kan krijgen (bijvoorbeeld door de douane) die ook altijd open zijn gebleven.

Laatst gewijzigd op 24-01-2009 om 15:59. Reden: Epic spelfail
Met citaat reageren
Oud 29-09-2008, 20:58
m!ke
m!ke is offline
Pakt het voor je er binnen gaat.
Als je al weet dat er drugshonden gaan zijn moet je echt al idioot zijn om dan nog iets mee te pakken ook.
Oud 29-09-2008, 21:05
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
het lijkt me niet dat er honden zijn
Oud 30-09-2008, 11:02
Verwijderd
Citaat:
het lijkt me niet dat er honden zijn
Mwoah, daar zou ik geen geld op durven zetten.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2008, 14:56
MTpower
MTpower is offline
Honden kun je niet om de tuin leiden, simpel.
Oud 30-09-2008, 16:39
De Veroorzaker
Citaat:
Mwoah, daar zou ik geen geld op durven zetten.
ik zou er wel 10 euro opzetten

Citaat:
toch wel, niet zo simpel
Oud 30-09-2008, 16:45
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
toch wel, niet zo simpel
Enlighten me
Oud 30-09-2008, 16:49
De Veroorzaker
Citaat:
Enlighten me
In een potje formaldeyde oid proppen, maar dan moet het in een zakje dat niet kan lekken etc, like I said, niet zo simpel en de moeite niet waard (behalve voor de sport) maar het zou kunnen.
Oud 30-09-2008, 16:50
Verwijderd
er blijft altijd wel ergens iets residiueels zitten.
En ik heb regelmatig feestjes met honden meegemaakt.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2008, 16:52
De Veroorzaker
Citaat:
er blijft altijd wel ergens iets residiueels zitten.
ja maar dat zou er ook zitten als je wiet rookt voordat je in de rij gaat staan
Oud 30-09-2008, 16:52
De Veroorzaker
Citaat:
En ik heb regelmatig feestjes met honden meegemaakt.
Maar zijn het drugshonden?
Oud 30-09-2008, 16:58
Verwijderd
Yeah. Illegale teknofeestjes lopen zat honden die onder invloed zijn maar niet aanslaan
Met citaat reageren
Oud 30-09-2008, 17:21
capibara
capibara is offline
Nekschot voor eenieder die z'n doggy naar zulke of soortgelijke aangelegenheden meeneemt.
Oud 30-09-2008, 17:22
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
ja maar dat zou er ook zitten als je wiet rookt voordat je in de rij gaat staan
Daardoor heb ik ook weleens gezeik gehad
'Ik heb echt niets op zak'
Oud 30-09-2008, 20:32
niqui
niqui is offline
Citaat:
Een geluk bij een ongeluk....

DRIEBERGEN - “Betrapt”, moet de Belgische treinreiziger vrijdagavond hebben gedacht, toen hij bij een drugscontrole in de trein bij Roosendaal werd aangehouden. De speurhond van de spoorwegpolitie sloeg bij hem aan en hij had voor 80 euro weed gekocht, dacht hij....

Maar de agenten die hem aanhielden, kwamen er al snel achter dat het geen weed was, maar hortensiabladeren, aldus het Korps Landelijke Politiediensten. Zij lieten de man lopen. De Belg ontkwam aan een boete en mocht zijn dure hortensiabladeren meenemen.

De hond sloeg waarschijnlijk aan omdat de kleding van de man naar weed rook.

Hij hoort er misschien niet helemaal tussen, maar wilde hem jullie toch niet onthouden. Als je al met drugs naar binnen wilt, zul je het net als m!ke al zei van tevoren moeten doen.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2008, 21:38
Verwijderd
Citaat:
Nekschot voor eenieder die z'n doggy naar zulke of soortgelijke aangelegenheden meeneemt.
Die beesten zijn vaak ook fokking ondervoed
Met citaat reageren
Oud 01-10-2008, 01:12
Verwijderd
Citaat:
Die beesten zijn vaak ook fokking ondervoed
Ja! echt zonde! die mensen moeten geen honden nemen als ze niet die verantwoordelijkheid kunnen dragen
Met citaat reageren
Oud 01-10-2008, 06:36
Verwijderd
uhuh en dan klagen omdat ik mijn rottweiler hard aanpak "dat is zielig". Een slipketting is niet zielig. Of wou je liever dat hij je omver trekt.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2008, 09:35
De Veroorzaker
Citaat:
Een geluk bij een ongeluk....

DRIEBERGEN - “Betrapt”, moet de Belgische treinreiziger vrijdagavond hebben gedacht, toen hij bij een drugscontrole in de trein bij Roosendaal werd aangehouden. De speurhond van de spoorwegpolitie sloeg bij hem aan en hij had voor 80 euro weed gekocht, dacht hij....

Maar de agenten die hem aanhielden, kwamen er al snel achter dat het geen weed was, maar hortensiabladeren, aldus het Korps Landelijke Politiediensten. Zij lieten de man lopen. De Belg ontkwam aan een boete en mocht zijn dure hortensiabladeren meenemen.

De hond sloeg waarschijnlijk aan omdat de kleding van de man naar weed rook.

Hij hoort er misschien niet helemaal tussen, maar wilde hem jullie toch niet onthouden. Als je al met drugs naar binnen wilt, zul je het net als m!ke al zei van tevoren moeten doen.
Ach ik ken ook verhalen van mensen die met zakken vol pillen langs agenten met honden lopen.
Oud 01-10-2008, 20:24
Verwijderd
Waar is dat feest (/welk feest)? Als het in Amsterdam is, is het vrij onwaarschijnlijk dat er drugshonden zijn, omdat in Amsterdam softdrugs meestal gedoogd wordt. Verder lees ik op partyflock meestal de reacties van de grotere feesten en het enige feest waarbij er veel klachten waren over drugshond(en) was bij Masters of Hardcore in Assen. Ik heb verder nog nooit over drugshonden gelezen. Op alle feesten waar ik geweest ben heb ik ook geen politiehonden gezien. Bovendien hoor ik vaak (of dat waar is weet ik niet maar het lijkt me aannemelijk) dat echt goed getrainde drugshonden te duur zijn om op een feest in te zetten en bijna alleen maar in de haven en de vliegvelden gebruikt worden.

Tenzij je een betrouwbare bron hebt zou ik het er gewoon op gokken. Stop je shit in je boxer en wandel doodnormaal naar binnen.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2008, 00:51
Hydrodynamikaas
Hydrodynamikaas is offline
Ik heb wel vaker honden bij de ingang gezien hoor.. En het lijkt me sterk dat ze die daar random neerkwakken om mensen bang te maken
Maar goed.. verder nooit nare ervaringen mee gehad, maar ik neem meestal ook geen drugs mee naar feesten.. En als ik het doe kieper ik idd alles vantevoren naar binnen..
Oud 02-10-2008, 09:15
De Veroorzaker
Citaat:
Ik heb wel vaker honden bij de ingang gezien hoor.. En het lijkt me sterk dat ze die daar random neerkwakken om mensen bang te maken
Maar dat kunnen ook politiehonden zijn voor als ik begin te rellen. :rebel:
Oud 02-10-2008, 10:24
Verwijderd
Citaat:
Maar dat kunnen ook politiehonden zijn voor als ik begin te rellen. :rebel:
Dat klopt. Maar er zitten overijverige agenten bij die in hun vrije tijd de hond alsnog even bijtrainen Dat weet ik dan weer uit eerste hand.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2008, 10:36
capibara
capibara is offline
^ Dat kan ik bevestigen.
Oud 02-10-2008, 11:18
De Veroorzaker
^ Dat kan ik bevestigen, noch ontkennen.
Oud 02-10-2008, 14:29
Verwijderd
Citaat:
En als ik het doe kieper ik idd alles vantevoren naar binnen..
nah om 22.30 al knetterwaus op de dansvloer staan als je feest tot 7 uur duurt vind ik een beetje zonde
Met citaat reageren
Oud 02-10-2008, 14:34
Verwijderd
Yeah, dat is wel zo, maar ik denk toch dat wij zaterdag iets innemen vóórdat we naar binnen gaan. Liever in het begin helemaal uit mn dak gaan en een beetje uitchillen en alsnog genieten, dan geen feest. ;x
Met citaat reageren
Oud 02-10-2008, 14:44
Verwijderd
Tja goed, dat kan. Persoonlijk vind ik de laatste uurtjes van een feest het mooiste (wordt er het hardst gedraaid, drukst, meeste mensen lijp) en aangezien ik de kans zeer klein acht dat je (door drugshonden) gepakt wordt neem ik het altijd maar gewoon mee naar binnen. Als je er natuurlijk pas heel laat bent is het nog wat anders, maar vaak ga ik met de trein en dan is het toch op z'n laatst een uur of half 1 voor je binnen bent. (uithoek zeeland he )
Met citaat reageren
Oud 02-10-2008, 15:24
Verwijderd
Hmmmyeah oke, je hebt ook wel een punt - ik zou t ook liever mee naar binnen nemen. Maar dit feest ken ik helemaal niet.. 't Is ook in België, haha - geen idee hoe streng de controles daar zijn.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2008, 15:37
Verwijderd
In Belgie? Daar stellen de controles naar horen zeggen niets voor. Ik weet niet of je de feesten I Love Techno en Bassleader (beide in Flanders Expo in Gent) kent maar een aantal vrienden van me die naar het laatste geweest zijn, zeiden dat de fouillering vrijwel niets voorstelde, dus laat staan drugshonden. Ik weet natuurlijk niet hoe dat in de rest van de gevallen is maar gestapo-praktijken zoals in Duitsland zul je er niet hebben.

Waar ga je precies naartoe?
Met citaat reageren
Oud 02-10-2008, 16:17
Verwijderd
Hasselt, 5jaar b2bproductions met Shpongle en Infected Mushroom enzo. Enig idee? :x
Met citaat reageren
Oud 02-10-2008, 16:29
Verwijderd
Ooh dat Wreed! Ik heb het op partyflock zien staan, zou er zelf ook wel naartoe willen. 2.5 uur durende liveset van Infected Mushroom

Maar ik lees een paar verslagen van vorige feesten in de Ethias Arena (2007 en 2006) en daarin staat over de controle en fouillering niet anders dan dat die zeer slecht is. Er worden amper mensen gefouilleerd en als ze gecontroleerd worden dan is dat niet streng. Steekproefsgewijs fouilleren op wapens...
Als je je drugs gewoon ergens in je ondergoed stopt zit je wel redelijk safe denk ik.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2008, 17:51
Verwijderd
Hmm... Nou ja we zien wel, ik laat het nog wel horen
Met citaat reageren
Oud 06-10-2008, 22:12
sharkkkie
sharkkkie is offline
Geen idee hoe selectief die honden zijn, maar vermijd contact met weed en hasj. (niet in weedzakjes stoppen etcetera, geen coffeeshops bezoeken) Hoor er veel over dat de honden vaak op weed controleren, sensation black vorig jaar werden ook mensen uit rij gepakt die enkel 's middags in een shop hadden gezeten. Zou best kunnen dat ze ervan uitgaan dat mensen met weed ook wel iets anders bij zich hebben bij een uitgebreide fouillering.

Misschien eens uitzoeken of er iets (hormoon?) is wat het reukvermogen van hondjes verstoort.
Oud 07-10-2008, 06:32
Verwijderd
Citaat:
Geen idee hoe selectief die honden zijn, maar vermijd contact met weed en hasj. (niet in weedzakjes stoppen etcetera, geen coffeeshops bezoeken) Hoor er veel over dat de honden vaak op weed controleren, sensation black vorig jaar werden ook mensen uit rij gepakt die enkel 's middags in een shop hadden gezeten. Zou best kunnen dat ze ervan uitgaan dat mensen met weed ook wel iets anders bij zich hebben bij een uitgebreide fouillering.

Misschien eens uitzoeken of er iets (hormoon?) is wat het reukvermogen van hondjes verstoort.
Formaldehyde verstoort de geur.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2008, 11:02
dumble
dumble is offline
Die honden zijn vaak geen drugshonden, meer om mensen af te schrikken. Maarja ik neem nooit meer mee als hasj/wiet dus misschien zijn ze daar niet voor getraind.. who knows...
Met citaat reageren
Oud 07-10-2008, 11:47
Verwijderd
Citaat:
Hmm... Nou ja we zien wel, ik laat het nog wel horen
nou, dat was een hoop gestress om niets, haha, konden gewoon doorlopen. niet gefouilleerd of wat dan ook.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2009, 15:22
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Effe een up wegens een compleet hypothetische situatie

Stel ik wil naar een festival in een vreemd buitenlands land, en stel ik wil xtc meenemen, hoe is dit het veiligst?

Waar ik niet genoeg info over weet:
-De poortjes waar je onderdoor moet lopen, scannen die alleen ijzer, of is dat ook een infrarood achtige scan, die lijkt op waar je je handbagage en sleutels, telefoon etc doorheen laat gaan?
-wordt grote bagage, die je vooral inchecked, gescaned, vergelijkbaar met die handbagage dingen?
-Weet iemand de tijden die post (gewone brief) erover doet binnen europa?? (deadlock naamzoek)
Met citaat reageren
Oud 24-01-2009, 15:59
Outlaw
Outlaw is offline
ik geloof dat grote bagage sowieso wel meestal op drugs wordt gecontroleerd (met honden).

Daarnaast zou ik zelf nooit het risico nemen om drugs in het vliegtuig mee te nemen. De problemen die je daar mee kunt krijgen (welke hypothetisch land eigenlijk?) zouden voor mij niet opwegen tegen de voordelen van het meenemen. Probeer die shit gewoon daar te regelen.
Oud 24-01-2009, 16:19
De Veroorzaker
Citaat:
Effe een up wegens een compleet hypothetische situatie

Stel ik wil naar een festival in een vreemd buitenlands land, en stel ik wil xtc meenemen, hoe is dit het veiligst?

Waar ik niet genoeg info over weet:
-De poortjes waar je onderdoor moet lopen, scannen die alleen ijzer, of is dat ook een infrarood achtige scan, die lijkt op waar je je handbagage en sleutels, telefoon etc doorheen laat gaan?
-wordt grote bagage, die je vooral inchecked, gescaned, vergelijkbaar met die handbagage dingen?
-Weet iemand de tijden die post (gewone brief) erover doet binnen europa?? (deadlock naamzoek)
Die poortjes scannen alleen op metaal. Sowieso is de controle op vliegvelden vooral gericht op wapens en dergelijke, zeker als je binnen de EU vliegt, vrij verkeer van personen en goederen.
Oud 24-01-2009, 16:26
Verwijderd
Luchtpost doet er 2 tot 3 werkdagen over naar ieder land in europa.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2009, 16:59
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
ik geloof dat grote bagage sowieso wel meestal op drugs wordt gecontroleerd (met honden).

Daarnaast zou ik zelf nooit het risico nemen om drugs in het vliegtuig mee te nemen. De problemen die je daar mee kunt krijgen (welke hypothetisch land eigenlijk?) zouden voor mij niet opwegen tegen de voordelen van het meenemen. Probeer die shit gewoon daar te regelen.
daar niet te regelen

en drugshonden is 9/10 gewoon een fabeltje, zie eerder dit topic
Met citaat reageren
Oud 25-01-2009, 00:52
Verwijderd
Ligt eraan wat je wil vervoeren. Als je coke wilt nemen, moet je hele zuivere coke nemen en meteen watervrij afsluiten in een excator met vochtvreter. (Een drugshond afgericht op coke ruikt alleen het vervalproduct van cocaine. Cocaine is een ester, welke vervalt als er water bijkomt.)

Andere methode is ammoniak. Die honden kunnen daar niet tegen (geen enkele hond) Zakje pakken, van de binnen kan spoelen met ammoniak, droogmaken, drugs erin, zakje dicht, en weer in de ammoniak dopen. Honden ruiken niks meer. Sterker nog: ze stoppen zelfs met snuffelen en kunnen weigeren verder te ruiken.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2009, 19:25
Verwijderd
opsturen idd, lijkt me het beste plan.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2009, 09:08
Young Predator
Young Predator is offline
Op I Love Techno dit jaar waren er strenge controles op station Gent. Ook ik ben daar uitgepakt om vervolgens besnuffeld te worden door een drugshond.

Maar wat ruikt een hond wel, en wat niet? En is een drugshond getraind voor 1 soort drug? XTC kwam iedergeval makkelijk binnen.
Oud 28-01-2009, 21:13
Verwijderd
Citaat:
Op I Love Techno dit jaar waren er strenge controles op station Gent. Ook ik ben daar uitgepakt om vervolgens besnuffeld te worden door een drugshond.

Maar wat ruikt een hond wel, en wat niet? En is een drugshond getraind voor 1 soort drug? XTC kwam iedergeval makkelijk binnen.
Wat zeg ik nou?

XTC zal ie waarschijnlijk niet ruiken, omdat de laatste stap een bewerking is met methaanamine (een ammoniak atoom zonder methylgroep), daar kunnen die beesten niet tegen, tegen ammoniak of zo'n andere put-lucht.

En coke ruiken ze alleen het verval-product, niet de coke zelf, want die kun je niet ruiken.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2009, 08:56
sHENKie
sHENKie is offline
Ik hou van coke, eilijk coca cola
Met citaat reageren
Oud 03-02-2009, 09:02
Black_Joker
Black_Joker is offline
Doe het eerst in een boterhamzakje en wikkel het zakje weer om aluminiumfolie.

Thats it.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2009, 11:34
Verwijderd
Citaat:
Ligt eraan wat je wil vervoeren. Als je coke wilt nemen, moet je hele zuivere coke nemen en meteen watervrij afsluiten in een excator met vochtvreter. (Een drugshond afgericht op coke ruikt alleen het vervalproduct van cocaine. Cocaine is een ester, welke vervalt als er water bijkomt.)

Andere methode is ammoniak. Die honden kunnen daar niet tegen (geen enkele hond) Zakje pakken, van de binnen kan spoelen met ammoniak, droogmaken, drugs erin, zakje dicht, en weer in de ammoniak dopen. Honden ruiken niks meer. Sterker nog: ze stoppen zelfs met snuffelen en kunnen weigeren verder te ruiken.
Dat klopt niet helemaal. Aangezien de drugs in het zakje moeten en honden 2ppm kunnen ruiken en je onmogelijk de hals van het zakje helemaal schoonkrijgt (of er zit nog een beetje op je vingers, et cetera) pikt een hond je er altijd uit.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten